CARSNEWS
AUTONEWS

Η Fiat προσπαθεί να κάνει το Centoventi πραγματικότητα!

Στην περσινή έκθεση της Γενεύης, η Fiat εξέπληξε τον κόσμο με ένα καινοτόμο και πολύ ενδιαφέρον πρωτότυπο. Το Centoventi δείχνει τις προθέσεις της ιταλικής εταιρίας όσον αφορά στην “μαζική” ηλεκτρική κινητικότητα και παρουσιάστηκε ως μία ωδή στην εξατομίκευση και την προσαρμοστικότητα χάρη σε μία σειρά ιδεών. Η παρουσίαση ενός concept είναι εύκολη υπόθεση όμως. Οι δυσκολίες και οι προκλήσεις αρχίζουν να δείχνουν το πρόσωπο τους όσο το μοντέλο εξελίσσεται κάτι το οποίο μπορεί να περάσει στην παραγωγή και η Fiat βρίσκεται σε αυτό το σημείο καθώς προσπαθεί να κάνει το Centoventi, πραγματικότητα.

Στην Γενεύη, πέρυσι, παρουσιάσαμε το άλλο ηλεκτρικό μοντέλο μας, το “αστικό μωρό” μας και ακόμα δουλεύουμε πάνω του – δεν ήταν απλά ένας κομήτης.

Είναι μία διαφορετική προσέγγιση στην ηλεκτρική κινητικότητα. Με το 500e και μία λιγότερο παραδοσιακή προσέγγιση με αυτό το μινιμαλιστικό, πιο προσιτό Centoventi, πιστεύουμε ότι έχουμε ένα λαμπρό μέλλον στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης.

Δήλωσε ο πρόεδρος της Fiat, Olivier Francois σε αγγλικό μέσο. Ειδικά για την περίπτωση του Centoventi όμως, το θέμα είναι σε τι μορφή θα περάσει στην παραγωγή. Δεν αναφέρομαι στον σχεδιασμό που μπορεί να αλλάξει λίγο αλλά όχι δραματικά. Αναφέρομαι στις τεχνολογίες και τις καινοτομίες που ενσωμάτωνε το μικρό concept. Όπως είχε παρουσιαστεί στο σαλόνι αυτοκινήτου, το Centoventi έμοιαζε με έναν σχεδόν λευκό καμβά πάνω στον οποίο ο καθένας θα μπορούσε να “ζωγραφίσει” ανάλογα με τις δικές του ανάγκες. Ξεκινούσε για παράδειγμα με ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο και μία μπαταρία που πρόσφερε αυτονομία 100 χιλιομέτρων. Όμως στην θεωρία, θα μπορούσες να νοικιάσεις ή να αγοράσεις επιπλέον μπαταρίες αν χρειαζόσουν επιπλέον… χιλιόμετρα.

 

 Η απλουστευμένη καμπίνα εξοπλιζόταν μονάχα με το ταμπλό με το τιμόνι, το κάθισμα του οδηγού και τα πίσω καθίσματα. Δεν είχε ούτε καν θέση για τον συνοδηγό. Αντ’ αυτού είχε ένα κενό που μπορούσε να υποδεχθεί ένα κάθισμα, ένα καλάθι αποθήκευσης ή ακόμα και μία θέση για το κατοικίδιο σου. Το ταμπλό δε, ήταν ξεκάθαρα “plug-and-play”, προσφέροντας την δυνατότητα επιλογής ενός συστήματος infotainment που καλύπτει τις ανάγκες σου ως και μίας γιγαντιαίας οθόνης 20 ιντσών που καλύπτει σχεδόν ολόκληρο το πλάτος του. Το ίδιο ισχύει και για τους χώρους για μικροαντικείμενα που προσαρμόζονται στα “θέλω” του ιδιοκτήτη. Θα τα δούμε αυτά όταν το Centoventi φτάσει στις αντιπροσωπείες της εταιρίας ή θα δούμε “άλλο ένα” ηλεκτρικό μοντέλο;

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το νέο Defender σου φαίνεται ακριβό; Υπάρχει και σε Lego…

cars

Mercedes GLA 200. Ολιστική αναβάθμιση

cars

Η αυλαία πέφτει για την Alfa Romeo 4C.

cars

Η Toyota αυξάνει το μερίδιο της στην Subaru.

cars

Η κορυφαία, Mercedes-AMG GT R Black Series δοκιμάζεται στο ‘Ring.

cars

Νέο Renault Captur. Διαθέσιμο από 16880 Ευρώ

cars

Nissan. Ποιο είναι το κοινό “μυστικό” 10 αγαπημένων μοντέλων της!

cars

Audi RS Q3 και RS Q3 Sportback. Ξεχωρίζει (και) χάρη στον 5-κύλινδρο των 400 ίππων!

cars

Άκου τον ήχο της πρώτης ηλεκτρικής Maserati.

cars