CARSNEWS
MARKET

Η Kia επενδύει 70 εκατ. ευρώ στην παραγωγή κινητήρων στην Ευρώπη

Η Kia Motors Ευρώπης ολοκλήρωσε μια σειρά αναβαθμίσεων στο εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων και κινητήρων στη Žilina της Σλοβακίας. Οι βελτιώσεις είναι το αποτέλεσμα μιας επένδυσης ύψους 70 εκατ. ευρώ που έκανε φέτος η Kia, προετοιμάζοντας το εργοστάσιο για την παραγωγή των νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης της οικογένειας Smartstream, καθώς και των υβριδικών μονάδων της.

Η επένδυση στη Žilina έχει στόχο το μετασχηματισμό της μίας από τις τέσσερις γραμμές συναρμολόγησης κινητήρων του εργοστασίου. Στο εξής η Kia θα κατασκευάζει σε 3 γραμμές παραγωγής μικρού κυβισμού κινητήρες βενζίνης, συμβατούς με υβριδικά συστήματα, ενώ η τέταρτη αφορά στον Smartstream κινητήρα ντίζελ των 1,6 λίτρων. Πρόκειται για μια κίνηση της Kia προς τον εξηλεκτρισμό, σύμφωνα με την ευρύτερη τάση της ευρωπαϊκής αγοράς.

Επίσης, αυτή η επένδυση επιτρέπει την παραγωγή της πρόσφατης γενιάς κινητήρων Smartstream της Kia, που βασίζονται στους νέους των 1,5 λίτρων της σειράς Kappa και του 1,6 λίτρων της οικογένειας Gamma T-GDi (τούρμπο άμεσου ψεκασμού βενζίνης). Αυτοί οι νέοι τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες θα αποτελέσουν την βάση για τον εξηλεκτρισμό και τη μείωση των εκπομπών ρύπων της εταιρείας στην Ευρώπη. Και οι δύο νέοι κινητήρες έχουν σχεδιαστεί για να υποδέχονται το υβριδικό 48βολτο σύστημα ECODynamics της Kia. Επιπλέον, ο κινητήρας 1.6 T-GDi της σειράς Gamma έχει σχεδιαστεί για να υποδέχεται υβριδικές τεχνολογίες καθώς η μάρκα μελετά μια ευρύτερη γκάμα με νέες μελλοντικές εκδόσεις.

Η επένδυση της Kia στη Žilina πλέον αναδεικνύει την εν λόγω παραγωγική εγκατάσταση ως κορυφαία παγκοσμίως στην παραγωγή κινητήρων HEV. Η γραμμή συναρμολόγησης για το νέο 1.5 T-GDi κινητήρα λειτουργεί παράλληλα με μια νέα γραμμή παραγωγής για τον 1.6T-GDi. Επίσης, στη Žilina κατασκευάζεται και ο Smartstream κινητήρας ντίζελ των 1,6 λίτρων και οι mild-hybrid κινητήρες ντίζελ, που απαντώνται στην γκάμα των Kia Ceed, XCeed και Sportage.

Οι νέοι κινητήρες έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί εσωτερικά από το τμήμα Έρευνας και Τεχνολογίας της Kia στη Namyang της Κορέας. Οι ομάδες των ειδικών εξέλιξης συστημάτων ισχύος έχουν βελτιώσει την απόδοση των κινητήρων και την ροπή τους σε ένα ευρύτερο φάσμα των πιο συχνά χρησιμοποιούμενων στροφών ανά λεπτό. Επίσης, η ενσωμάτωση της υβριδικής τεχνολογίας της Kia ήταν η βάση για την εξέλιξη και των δύο κινητήρων.

Αυτοί οι νέας γενιάς κινητήρες αποτελούν μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Kia για μία πληρέστερη γκάμα κινητήριων συστημάτων, συμπεριλαμβανομένων υβριδικών, ηλεκτρικών και κινητήρων εσωτερικής καύσης που να ικανοποιούν τις ανάγκες διαφορετικών προφίλ οδηγών.

Kia_02

Ο νέος 1.5 T-GDi κινητήρας αντικαθιστά τον 1.4 T-GDi της Kia και θα τοποθετηθεί στο μέλλον σε διάφορα μοντέλα παραγωγής. Με ισχύ 160 ίππων, ​​ο νέος κινητήρας της οικογένειας Kappa δεν είναι μόνο 14% πιο ισχυρός από τον προκάτοχό του που απέδιδε 140 ίππους. Επιπρόσθετα, έχει 4,5% περισσότερη ροπή (στα 253 Nm) και είναι έως και 7% πιο οικονομικός σε καύσιμα και εκπομπές καυσαερίων.

Ο νέος κινητήρας είναι μια αναβάθμιση του υπάρχοντος 1.6 T-GDi της Kia υιοθετώντας τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες της γενιάς Smartstream της εταιρείας για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 8%, σε σύγκριση με το προηγούμενο σύνολο. Εν τω μεταξύ, η ισχύς έχει αυξηθεί από τους 177 στους 180 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή παραμένει στα 265 Nm.

Και οι δύο νέοι κινητήρες διαθέτουν τις προηγμένες καινοτομίες της οικογένειας Smartstream της Kia, που έχουν σχεδιαστεί για τη μείωση των εκπομπών και τη βελτίωση των επιδόσεων στο δρόμο. Αυτές οι καινοτομίες περιλαμβάνουν το σύστημα συνεχούς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων (CVVD) και ένα σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων χαμηλής πίεσης (LP-EGR) για τη βελτίωση της απόδοσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Το CVVD μεταβάλλει το χρονισμό βαλβίδων του κινητήρα για τη βελτίωση των επιδόσεων και της απόδοσης καυσίμου, ενώ ταυτόχρονα μειώνει τις εκπομπές ρύπων. Το σύστημα LP-EGR είναι ενεργό στις χαμηλότερες σ.α.λ. του κινητήρα μειώνοντας την πρόωρη καύση ή τα “πειράκια”. Παράλληλα, ο συνδυασμός CVVD και LP-EGR δημιουργεί μια σημαντική βελτίωση στην απόδοση καυσίμου.

Επίσης, οι κινητήρες διαθέτουν μπεκ ψεκασμού υψηλότερης πίεσης και φίλτρα σωματιδίων βενζίνης (GPF) για μειωμένες εκπομπές σωματιδίων. Εκτός από τη μείωση των εκπομπών, οι νέες τεχνολογίες βελτιώνουν την αποδοτικότητα των κινητήρων, με περισσότερη ισχύ και ροπή διαθέσιμη σε χαμηλότερες σ.α.λ..


 

Related Articles

Το Audi e-tron έλαβε μέρος σε… συνέδριο

cars

Το Hyundai i30 Fastback N αυτοκίνητο ασφαλείας στα Superbikes

cars

H ΒΙ.ΠΕ. Βόλου ενδιαφέρεται για το εργοστάσιο της Next.e.GO στην Ελλάδα

cars

Αρχίζει η παραγωγή του νέου Ford Puma

cars

Πρωτάθλημα Formula E: Πέντε λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να το παρακολουθήσουμε

cars

O Ρομπέρτο Μαντσίνι «παίζει μπάλα» με το Fiat 500Χ Sport

cars

H Wynn’s στις 24 Ώρες του Le Mans με Ford GT

cars

Κίνητρα για ηλεκτροκίνητα ταξί και εταιρικά αυτοκίνητα

cars

Γιάννης Καρδαμάκης, από το Kart στο Crosscar

cars