CARSNEWS
AUTONEWS

Η Lamborghini Diablo 30άρησε…

Μεγαλώσαμε… Τα αυτοκίνητα που κάποτε, πιτσιρικάδες τότε, είχαμε στους τοίχους των δωματίων μας αρχίζουν να γερνάνε και είναι λογικό… Το ίδιο συμβαίνει και σε εμάς αλλά οι παλιές αγάπες δεν ξεθωριάζουν τόσο εύκολα όσο τα πόστερ της εφηβείας. Τι κι αν η Lamborghini Diablo μόλις έγινε 30 ετών; Δεν έχει χάσει τίποτα από την brutal γοητεία της, ούτε την θέση που κέρδισε στην καρδιά μας όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1990!

Η ιστορία της Diablo ξεκινά το 1985 με το κωδικό όνομα “Project 132” και τον στόχο να αντικαταστήσει την Countach στην κορυφή της γκάμας της Lamborghini. Είναι δύσκολο το έργο της αντικατάστασης ενός “poster-boy” και γι’ αυτό ο σχεδιασμός της ναυαρχίδας της ιταλικής εταιρίας ανατέθηκε στον Marcello Gandini, αν και οφείλουμε να σημειώσουμε ότι το σχεδιαστικό κέντρο της Chrysler, τότε μεγαλομετόχου της Lamborghini, έβαλε το χεράκι του με κάποιες… διορθώσεις. Έπρεπε να περάσουν 5 χρόνια για να λανσαριστεί η Diablo στην αγορά. Αρχικά, με έναν 12-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 5,7 λίτρων με 4 εκκεντροφόρους επικεφαλής, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και multi-point ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου ώστε να παράγει 485 ίππους και 580 Nm ροπής! Ένα απολύτως σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο που μπορεί να διέθετε πολυτελείς, δερμάτινες επενδύσεις, air-conditioning, ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα αλλά κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα, ούτε καν υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης παρά το γεγονός ότι μιλάμε για ένα πισωκίνητο θηρίοι.

Έπρεπε να έρθει η Diablo VT για να αποκτήσει η Diablo υδραυλικό τιμόνι και πιο σημαντικά, σύστημα τετρακίνησης, για να γίνει η πρώτη GranTurismo Lamborghini που περνούσε την δύναμη στον δρόμο και από τους 4 τροχούς. Την ίδια χρονιά, είδαμε και την SE30 που δημιουργήθηκε για τον εορτασμό 30 ετών από την ίδρυση της εταιρίας με 523 ίππους, χαμηλότερο βάρος και κάποιες μικρές επεμβάσεις στον τομέα της εμφάνισης για να τονιστεί ο πιο άγριος χαρακτήρας της έκδοσης. Δύο χρόνια αργότερα, το 1995, παρουσιάστηκε η Diablo SV με 510 ίππους αλλά για κάποιον περίεργο λόγο, χαμηλότερη τιμή από την βασική Diablo ενώ τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους είδαμε την Diablo VT Roadster – την πρώτη V12, ανοιχτή Lamborghini “μαζικής παραγωγής”.

Εννιά χρόνια μετά το λανσάρισμα του κορυφαίου μοντέλου της, η ιταλική εταιρία, υπό την φτερούγα του Audi Group πλέον, παρουσιάζει την ανασχεδιασμένη από τον Luc Donckerwolke, Diablo SV για να ακολουθήσουν οι VT και VT Roadster. Τρία ανανεωμένα μοντέλα που δείχνουν ξεκάθαρα σημάδια εκμοντερνισμού τόσο στο εξωτερικό όσο και στην καμπίνα. Με 529 ίππους και 605 Nm ροπής πλέον και για πρώτη φορά σε μία Lamborghini, ABS. Προς το τέλος της παραγωγής της Diablo δε, είδαμε και μερικές ειδικές, 6-λιτρες εκδόσεις να κάνουν την εμφάνιση τους μέχρι που το 2001, η Lamborghini άλλαξε σελίδα με την Murcielago. Για κάποιον λόγο όμως, ίσως η νοσταλγία να παίζει τον ρόλο της, η Murcielago δεν στέκεται ως ίση δίπλα στην Diablo. Μπορεί να είναι καλύτερη σαν αυτοκίνητο, αλλά δεν έχει την… τρέλα της Lamborghini της δεκαετίας του ’90.

The post Η Lamborghini Diablo 30άρησε… first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Model 3 εναντίον RS5 και GLC63 S με ενδιαφέροντα αποτελέσματα.

cars

Citroen. Με νέα εταιρική υπογραφή

cars

Hyundai “Prophecy” Concept EV. Το μέλλον

cars

ID.3. Η αρχή ενός νέου κεφαλαίου

cars

Ford Mustang Mach-E. Σύγχρονη σε όλα της

cars

Skoda Enyaq iV. Διαθέσιμο σε δελεαστική τιμή

cars

Η Tesla πήρε έγκριση και μπορεί να παράγει αυτοκίνητα στην Κίνα.

cars

Το Volkswagen Amarok χάνει το τρένο του εξηλεκτρισμού!

cars

Lamborghini Essenza SCV12. Το “δώρο” της Lamborghini σε 40 τυχερούς!

cars