CARSNEWS
NEW MODELS

Η Mercedes A45 AMG RS είναι ένα ταξί 525 ίππων

Μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα. Η Mercedes A45 RS δεν πρόκειται για ένα οποιοδήποτε ταξί, αλλά για μια… race ready κατασκευή η οποία μπορεί να ολοκληρώσει έναν γύρο στην πράσινη κόλαση του Nurburgring σε μόλις 7 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα.

To παράδειγμα δεν είναι τυχαία, καθώς η κίτρινη A45 θα βγάζει το ψωμί κάνοντας… κούρσες στο θρυλικό Nordschleife. Χωρίς πίσω καθίσματα και με αναβαθμίσεις τόσο στο κινητήριο σύνολο, όσο στην ανάρτηση και το σύστημα πέδησης, τη A45 της Posaidon υπόσχεται μια μοναδική εμπειρία στο αριστερό της κάθισμα.

Σύμφωνα με τον γερμανικό βελτιωτικό οίκο, η Α45 των 525 ίππων και των 600 Nm ροπής θα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα θα φτάνει τα 324 χλμ./ώρα.

Αυτό που δεν έχει ξεκαθαριστεί μέχρι σήμερα είναι αν το συγκεκριμένο πακέτο αναβάθμισης θα προσφέρεται και σε τρίτους ή αν η κίτρινη A45 των 525 ίππων είναι μια one-off κατασκευή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πρόσφατο παρελθόν ο ίδιος βελτιωτικός οίκος είχε δημιουργήσει μια έκδοση 485 ίππων η οποία μάλιστα βασιζόταν στην προηγούμενη γενιά της A45 AMG.

Μάλιστα η αναβάθμιση ήταν διαθέσιμη για όλα τα μοντέλα της γερμανικής φίρμας που φιλοξενούσαν κάτω από το καπό τους τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης με την κωδική ονομασία M133, κάτι το οποίο αναμένεται να συμβεί με τη σημερινή οικογένεια των καυτών compact μοντέλων της Mercedes-AMG.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ο όμιλος VW εξελίσσει και τρίτη πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την MPE

cars

Cimena και αυτοκίνητο: Αυτές είναι οι Top 10 ταινίες για cinefil και petrolheads!

cars

Η Tesla θα καταργήσει τις πρέσες και θα χρησιμοποιεί χυτά εξαρτήματα αλουμινίου

cars

Ηyundai. Εικόνες από το μέλλον

cars

Mitsubishi ASX. Ώρα για ανανέωση

cars

Mercedes-Benz EQV. Το πρώτο ηλεκτρικό, premium MPV στον κόσμο!

cars

“Κινούμαι Ηλεκτρικά”: Πόσες αιτήσεις έγιναν, ποιά οχήματα μονοπωλούν το ενδιαφέρον

cars

Η Toyota fuel cell ενέργεια και για το Energy Observer

cars

Τι θα μας μείνει από το 2020 (πέρα από τον COVID-19…)

cars