Γνωρίζουμε ήδη ότι η Mountune έχει επεκταθεί στον πλούσιο κόσμο των Volkswagen και έχει αποδείξει την αξία της με το δικό της, αναβαθμισμένο VW Golf R να κερδίζει τόσο το εργοστασιακό (προφανώς) όσο και το Audi RS3. Όμως ο βελτιωτικός οίκος έγινε γνωστός με τα Ford και όταν επιστρέφει σε αυτά, το αποτέλεσμα είναι άκρως αξιόλογο.
Πάρε για παράδειγμα το Ford Focus RS. Ένα εξαιρετικό hot hatch με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,3 λίτρων που αποδίδει σε εργοστασιακή μορφή 350 ίππους. Η Mountune ήδη προσφέρει πακέτα που ανεβάζουν την ιπποδύναμη στα 400, 444 ή ακόμα και τα 513 άλογα αλλά για την τελευταία δημιουργία της, έχει σπάσει τα φρένα και πέφτει χωρίς αλεξίπτωτο από το αεροπλάνο.
Το video που ανέβηκε στο κανάλι της εταιρίας στο Youtube, δείχνει έναν EcoBoost 2,3 λίτρων ο οποίος “φοράει” ένα γιγαντιαίο turbo Borgwarner EFR8374 και την MRX κυλινδρο κεφαλή της Mountune, καταναλώνει E30 και διατηρεί το σύστημα άμεσου ψεκασμού του για να “γράψει” στο δυναμόμετρο 684 ίππους και 767 Nm ροπής. Τα νούμερα φυσικά είναι άκρως εντυπωσιακά αλλά η Mountune δεν αναφέρει τι άλλες αναβαθμίσεις έχουν γίνει στον κινητήρα για να αντέχει αυτού του είδους την καταπόνηση αξιόπιστα, ούτε αν θα λανσάρει το συγκεκριμένο πακέτο στην αγορά. Από την άλλη, ακόμα και αν το λανσάρει, η τιμή του θα είναι πρακτικά αστρονομική, οπότε τείνω να πιστεύω ότι ο εν λόγω κινητήρας είναι απλά μία επίδειξη δύναμης και όχι ένα μελλοντικό προϊόν… τουλάχιστον όχι ολόκληρος. Μέρη του πιθανώς να περάσουν στην παραγωγή.