CARSNEWS
MARKET

Η Peugeot παρουσιάζει το ηλεκτρικό e-Partner

Me βάση την αρθρωτή πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform) του Groupe PSA, το οποίο παρέχει δυνατότητα υποδοχής πολλαπλών τύπων κινητήρα, το νέο Peugeot e-Partner παίρνει κίνηση από έναν 100% ηλεκτρικό κινητήρα με απόδοση 136 ίππων – η μέγιστη ροπή της μονάδας μηδενικών εκπομπών ανέρχεται στα 260 Nm. 

Η μονάδα κίνησης του αυτοκινητου (ηλεκτροκινητήρας, μετατροπέας και φορτιστής-μετατροπέας DC/AC) είναι ίδια με εκείνη του νέου e-Expert. Επιπλέον, ο περιοριστής ταχύτητας έχει προσαρμοστεί ειδικά ώστε να καλύπτει τους περιορισμούς στο φορτίο, που ισχύουν για τη χρήση των επαγγελματικών οχημάτων. Οι επιδόσεις (με το πρόγραμμα Power) του νέου e-Partner είναι οι παρακάτω: ανώτατη ταχύτητα 130 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. και ρεπρίζ 80–120 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ. 

Και οι δύο εκδόσεις μήκους (Standard και Long) διατίθενται με μπαταρία ιόντων λιθίου (18 στοιχείων) με χωρητικότητα 50 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 275 χλμ. (ανάλογα με την έκδοση) βάσει του ισχύοντος πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures). Συνδεδεμένο με το κύκλωμα θέρμανσης του χώρου των επιβατών, το σύστημα θερμικού ελέγχου της μπαταρίας προσφέρει ταχεία φόρτιση, βελτιστοποιημένη αυτονομία και αυξημένη διάρκεια ζωής.

Το μοντέλο διατίθεται με δύο τύπους ενσωματωμένου φορτιστή, για κάθε χρήση και κάθε λύση φόρτισης των πελατών. Έναν των 7,4 kW για φόρτιση από μονοφασική παροχή στον στάνταρ εξοπλισμό και έναν προαιρετικό των 11 kW για φόρτιση από τριφασική παροχή. Η πρίζα σύνδεσης με την παροχή, στο πίσω αριστερό φτερό, δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να φορτιστεί με διάφορους τρόπους: από συμβατική παροχή, από ενισχυμένη παροχή, ή από παροχή τύπου wallbox, ή ακόμα και από ταχυφορτιστή. Οι τρόποι φόρτισης για την μπαταρία των 50 kWh είναι ιδιαίτερα εύκολοι και προσαρμοσμένοι στις συνθήκες της καθημερινότητας. Έτσι, υπάρχει δυνατότητα για διάφορους τύπους φόρτισης: οικιακή, στο χώρο εργασίας ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Από συμβατική παροχή (8A) απαιτούνται 31 ώρες για μία πλήρη φόρτιση και από ενισχυμένη παροχή (16A), 15 ώρες. Επίσης, από wallbox με ισχύ 7,4 kW, για πλήρη φόρτιση χρειάζονται 7,5 ώρες με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή και από wallbox των 11 kW για πλήρης φόρτιση σε 5 ώρες με τριφασικό ενσωματωμένο φορτιστή. Επίσης, από ταχυφορτιστή ο θερμικός έλεγχος της μπαταρίας δίνει τη δυνατότητα για χρήση φορτιστών με ισχύ 100 kW, που επιτυγχάνουν ένα 80% της πλήρους φόρτισης σε μόλις 30 λεπτά.

Peugeot_03

Το νέο Peugeot e-Partner διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: το Eco (60 kW, 190 Nm), που δίνει έμφαση στην αυτονομία και την ήρεμη οδήγηση, το Normal (80 kW, 210 Nm), το οποίο είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση και Power (100 kW, 260 Nm), το οποίο ενδείκνυται για χρήση με πλήρες φορτίο. Το ηλεκτρικό van της Peugeot  διατίθεται στις ίδιες εκδόσεις με το μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης (δύο μήκη: Standard 4,4 μ. και Long 4.75 μ., 3 θέσεις). Από εκεί και πέρα, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης που φτάνει τα 4.4 μ³ στην έκδοση Long (3.8 μ³ στην έκδοση Standard) είναι ακριβώς ίδιος με τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το ωφέλιμο δε φορτίο των 800 kg είναι από τα καλύτερα της αγοράς και είναι ιδανικά προσαρμοσμένο για την έκδοση με ηλεκτροκινητήρα. 

Related Articles

Ο κοροναϊός απειλεί να «αρρωστήσει» και το γκραν πρι της Κίνας στη Formula 1

cars

Αυτό είναι το νέο Mini John Cooper Works GP

cars

Οδηγούμε το Mini Cooper S 60 Years Edition

cars

Ρομποτική βοήθεια στους εργαζόμενους της αυτοκινητοβιομηχανίας

cars

Το ηλεκτρικό Corsa-e κρατά αναμμένα τα φώτα των Χριστουγέννων

cars

Η Peugeot πρώτη στις εταιρικές πωλήσεις

cars

Βραβείο συνδεσιμότητας για το νέο Opel Corsa

cars

H Jeep θριαμβεύει στα OFF ROAD Magazine Awards 2019

cars

Το «όραμα» της Seat για την ηλεκτρική κινητικότητα

cars