16.6 C
Athens

Η Renault κάνει all in με το νέο 5άρι- Δέχεται παραγγελίες για το Turbo 3E με τους 540 ίππους και την εξωφρενική τιμή

Published:

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ EV

Renault 5 Turbo 3E Renault

Η Renault άνοιξε τις προ-παραγγελίες για το Renault 5 Turbo 3E, το νέο της “mini-supercar” που αναβιώνει τον μύθο των Renault 5 Turbo και Turbo 2.

Μία σύγχρονη, ηλεκτρική προσέγγιση με εντυπωσιακό σχεδιασμό, αρχιτεκτονική 800V και 540 ίππους από τους ενσωματωμένους, στους πίσω τροχούς, ηλεκτροκινητήρες, αντικατοπτρίζοντας, εκτός από το πρωτοποριακό DNA, και τις σπορ καταβολές της Renault. Σε συνέχεια της παρουσίασής του στις 17 Μαρτίου, η Renault άνοιξε το σύστημα κρατήσεων για το “mini-supercar” της, το Renault 5 Turbo 3E.

Renault 5 Turbo 3E Renault

Από τις 22 Απριλίου, έχουν αρχίσει οι προ-παραγγελίες για τους πελάτες που επιθυμούν να παραγγείλουν με ασφάλεια ένα από τα 1.980 αριθμημένα κομμάτια του Renault 5 Turbo 3E. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να συμπληρώσουν μία ειδική φόρμα στην ιστοσελίδα της Renault Ελλάδας (New Renault 5 Turbo 3E), καταβάλλοντας το ποσό των 50.000 ευρώ. Με αυτό τον τρόπο θα αποκτήσουν προτεραιότητα, όταν το Renault 5 Turbo 3E ξεκινήσει να διατίθεται προς πώληση. Οι πελάτες μπορούν επιπρόσθετα να επιλέξουν ακόμα και τον αριθμό του μελλοντικού τους αυτοκινήτου, εάν το επιθυμούν.

Σύμφωνα με την αρχή της εκ των προτέρων χρηματοδότησης, η διαδικασία της προ-κράτησης θα συνεισφέρει στην προχρηματοδότηση της εξέλιξης του Renault 5 Turbo 3E. Με άλλα λόγια, η προκαταβολή από κάθε ενδιαφερόμενο, προορίζεται για την -σε πραγματικό χρόνο- εξέλιξη του αυτοκινήτου, για το οποίο η Γαλλική εταιρεία αναφέρει ξεκάθαρα πως μπορεί να υπάρχει απόκλιση εν τέλει στα χαρακτηριστικά που μέχρι τώρα έχουν ανακοινωθεί. Αυτό σημαίνει πρακτικά, πως το αυτοκίνητο στην τελική του μορφή, μπορεί να μην έχει 540 ίππους ή την αυτονομία των 400 χλμ. που έχει προβλέψει η Renault πως θα έχει.

Renault 5 Turbo 3E Renault

Η επόμενη φάση θα ξεκινήσει στις αρχές του 2026, όταν οι πελάτες θα λάβουν ενημέρωση, ώστε να δηλώσουν τις επιλογές εξατομίκευσης που επιθυμούν. Στη συνέχεια, θα εγγραφούν σε μία λίστα που θα τους δίνει το προνόμιο να παραγγείλουν πρώτοι το Renault 5 Turbo 3E, όταν αυτό θα ξεκινήσει να διατίθεται προς πώληση. Παράλληλα με τα ιστορικά χρώματα των Renault 5 Turbo και Turbo 2, όπως το Rouge Grenade των μοντέλων παραγωγής, ή το μαύρο-κίτρινο και άσπρο αγωνιστικό χρώμα, του Renault 5 Turbo που κέρδισε το αγώνα του Γύρου της Κορσικής το 1982, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια νέα σειρά προαιρετικού εξοπλισμού, με τον τίτλο “gentleman driver”.

Θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους σχεδιαστές της Renault, που θα τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν το δικό τους εξωτερικό και εσωτερικό χρώμα, επιλέγοντας χρώματα και υλικά για πληθώρα επιφανειών, από τα καθίσματα και τα πάνελ των θυρών, μέχρι το ταμπλό κ.λπ. επιτρέποντάς τους έτσι να δημιουργήσουν ένα πραγματικά μοναδικό αυτοκίνητο. Τέλος, το πρώτο εξάμηνο του 2027, οι πελάτες θα μπορούν να οριστικοποιήσουν τη διαμόρφωση και να παραγγείλουν το αυτοκίνητό τους. Το ποσό που καταβλήθηκε για την κράτηση, θα αφαιρεθεί από το συνολικό πληρωτέο ποσό, που θα βασίζεται στην επιλεγμένη διαμόρφωση. Αξίζει να σημειωθεί πως η τιμή λανσαρίσματος υπολογίζεται από την εταιρεία στις 155.000 ευρώ, για τα πρώτα 500 αριθμημένα κομμάτια.

Renault 5 Turbo 3E Renault

Τα οχήματα που διαμορφώθηκαν και παραγγέλθηκαν πρώτα, θα παραδοθούν το 2027 (ανάλογα με την έγκριση τύπου). Βασισμένο σε μια, ειδικά σχεδιασμένη, πλατφόρμα αλουμινίου, αποκλειστικά κατασκευασμένη για να ταιριάζει στις επιδόσεις και τις φιλοδοξίες του, το Renault 5 Turbo 3E είναι ένα όχημα με εντυπωσιακές διαστάσεις: μήκος 4,08 μ., πλάτος 2,03 μ. και ύψος 1,38 μ. Συνδυάζοντας το πλάτος ενός supercar με το μήκος ενός αυτοκινήτου πόλης και τα εντυπωσιακά επίπεδα επιδόσεων, μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δημιουργεί μια νέα κατηγορία οχημάτων: αυτή των “mini-supercars”.

Το Renault 5 Turbo 3E είναι πισωκίνητο και παίρνει ισχύ από δύο πρωτοποριακούς ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα (έναν σε κάθε πίσω τροχό). Με απόδοση που φτάνει τους 540 ίππους, διαθέτει τεράστια ροπή 4.800 Nm, που είναι διαθέσιμη ακόμη πιο άμεσα από ό,τι συμβαίνει με έναν συμβατικό ηλεκτροκινητήρα. Με αμάξωμα από carbon, το αυτοκίνητο ζυγίζει λιγότερο από 1.450 κιλά και μπορεί να επιταχύνει από 0-100 km/h, σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα. Με μπαταρία ισχύος 70 kWh και ενσωματωμένο φορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC), ικανό να υποστηρίξει φόρτιση από πηγή ισχύος έως και 350 kW, με την αρχιτεκτονική των 800 volt, το μοντέλο μπορεί να φορτίσει από 15-80%, σε μόλις 15 λεπτά. Η τυπική αυτονομία WLTP υπολογίζεται σε πάνω από 400 χιλιόμετρα.

Renault 5 Turbo 3E Renault

Με βάση την προηγμένη τεχνογνωσία του Renault Group, το Renault 5 Turbo 3E είναι το πιο δυνατό και το πιο γρήγορο αυτοκίνητο δρόμου που κατασκευάστηκε ποτέ από τη μάρκα. Εξελίχθηκε από την Alpine, και θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Alpine στη Διέππη. Η Ampere συνεισέφερε με την τεχνογνωσία της στο λογισμικό και την ηλεκτρονική αρχιτεκτονική, ενώ η Mobilize παρείχε υπηρεσίες που κάνουν την ηλεκτροκίνηση ευκολότερη για τον οδηγό: μεταξύ άλλων, τη λειτουργία Plug & Charge και αμφίδρομη φόρτιση (V2L και V2G).

Μετά τη φάση της κράτησης, το Renault 5 Turbo 3E θα βρίσκεται στις εκθέσεις των καταστημάτων RNLT που άνοιξαν πρόσφατα στο Παρίσι, τις Βρυξέλλες, το Ρότερνταμ, το Βερολίνο, το Μιλάνο, τη Μαδρίτη, το Λονδίνο και το Ριάντ, δίνοντας στους δυνητικούς πελάτες του, αλλά και το ευρύ κοινό, την ευκαιρία για μία πιο ενδελεχή ματιά. Στη συνέχεια, το μοντέλο θα παρουσιαστεί στο Goodwood Festival of Speed, ​​από τις 10-13 Ιουλίου 2025.

READ MORE

Find us on X

Related articles

Latest articles