CARSNEWS
NEW MODELS

Ιδού και το ανανεωμένο ευρωπαϊκό Volkswagen Passat!

Στις αρχές του έτους, η Volkswagen πραγματοποίησε στην έκθεση του Detroit το ντεμπούτο του αμερικανικού Passat και τώρα, έναν μήνα μετά και έναν μήνα πριν την έκθεση της Γενεύης, παρουσιάζει το ευρωπαϊκό “αδερφάκι” του. Ένα μοντέλο που μοιράζεται το όνομα με τον Αμερικάνο αλλά οι ομοιότητες σε μεγάλο βαθμό σταματούν εκεί καθώς το ευρωπαϊκό βασίζεται σε νεότερη πλατφόρμα (MQB) και εξοπλίζεται με πιο σύγχρονους κινητήρες και περισσότερη τεχνολογία.

Οι αλλαγές στον τομέα της σχεδίασης είναι μικρές αλλά είναι εμφανείς και εντοπίζονται κατά κύριο λόγο στους ελαφρώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, στα standard πλέον LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω και στην μετατόπιση του logo “Passat” στο κέντρο της θύρας του πορτ-μαγκάζ όπως στο Arteon. Φυσικά υπάρχουν και κάποια νέα χρώματα και νέες ζάντες ελαφρού κράματος αλλά είναι προφανές ότι η Volkswagen δεν εστίασε πολύ στο design κατά την ανανέωση του Passat.

Εστίασε όμως στην τεχνολογία με την οποία εξοπλίζεται. Το Passat facelift είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας που διαθέτει το σύστημα Travel Assist – ένα σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης που κατευθύνει το αυτοκίνητο ακόμα και σε ταχύτητες που αγγίζουν τα 210 km/h, ενώ συνεργάζεται με το adaptive cruise control ώστε να αυξομειώνει την ταχύτητα ανάλογα με τα όρια ταχύτητας, τις στροφές και ότι άλλο προκύψει. Παράλληλα, το Passat προσφέρει στους επιβάτες το νέο, MIB3 σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που παρέχει την δυνατότητα ασύρματης πρόσβασης στο Apple CarPlay καθώς και τον κλασικό, ψηφιακό πίνακα οργάνων της εταιρίας.

Μηχανικά, οι αλλαγές είναι περιορισμένες, με τον 1500άρη TSI Evo των 150 ίππων να παραμένει στην βάση της πυραμίδας και τον δίλιτρο TSI είτε με 190, είτε με 272 ίππους να εφοδιάζεται πλέον με φίλτρο μικροσωματιδίων. Όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, η Volkswagen έχει τον “βασικό” 1600άρη TDI με 120 άλογα, τον νέο 2.0 TDI Evo με 150 άλογα και επιλεκτική απενεργοποίηση κυλίνδρων, ένα επίσης δίλιτρο σύνολο με 190 άλογα αλλά χωρίς αυτή την τεχνολογία και τον Bi-TDI με τα 240 άλογα. Στην γκάμα υπάρχει και το plug-in υβριδικό Passat GTE που έχει πλέον μεγαλύτερη μπαταρία (13 kWh έναντι 9.9 του προκατόχου του) με αποτέλεσμα η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του να φτάνει τα 55 χιλιόμετρα στο πιο ρεαλιστικό πρότυπο WLTP.

Η προ-πώληση του Volkswagen Passat facelift θα ξεκινήσει τον Μάιο με το επίσημο λανσάρισμα στην αγορά να λαμβάνει χώρα τον Αύγουστο στην Γερμανία και αυτό ισχύει τόσο για τις sedan και station-wagon εκδόσεις, όσο και την Alltrack.

Related Articles

BMW: Νέα ανάκληση εξαιτίας προβλήματος σε αυτόματο κιβώτιο

cars

Η Ford σε αποστολή να κάνει τα αυτοκίνητα πιο αθόρυβα (video)

cars

Η Bentley Continental GT είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Pikes Peak!

cars

Η Kia ετοιμάζει ηλεκτρική επίθεση

cars

Όλες οι λιμουζίνες των Προέδρων

cars

Θα αγόραζες ένα… γυμνό Audi A3 σε τιμή ευκαιρίας;

cars

Οδηγοί προσοχή: Έρχεται κακοκαιρία την Παρασκευή

cars

Kymco Agility 16+ 200i ABS Euro4. Σημαντικά ανανεωμένο

cars

Μια μικρή ιστορία της Citroen – A’ μέρος

cars