CARSNEWS
NEW MODELS

Και οι δείκτες COVID-19 «στέλνουν» το WRC στην Ελλάδα!

Εξόχως ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία του Πανεπιστημίου «John Hopkins» που αφορούν στον αριθμό των κρουσμάτων κορωνοϊου στις χώρες που είχε βρίσκονται ήδη στο πρόγραμμα του WRC για το 2021, είτε είναι στη λίστα των «αναπληρωματικών», όπως η Ελλάδα.

Σύμφωνα με το αμερικανικό Πανεπιστήμιο, το οποίο καταγράφει σε καθημερινή βάση όλα τα δεδομένα αναφορικά με τον COVID-19, η χώρα μας βρίσκεται στη δεύτερη θέση αναφορικά με τον αριθμό των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων ανά εκατομμύριο κατοίκων, μεταξύ των έξι χωρών που βρίσκονται στη λίστα των «αναπληρωματικών».

Μικρότερη αναλογικά από την Ελλάδα έχει μόνον η Αργεντινή, ωστόσο η χώρα της Λατινικής Αμερικής έχει το μειονέκτημα της μεγάλης διαδικασίας μετάβασης των ομάδων για την τέλεση ενός αγώνα. Μη λησμονούμε, άλλωστε, ότι ο promoter του WRC για το δεύτερο μισό της φετινής σεζόν, με τις πολλές δυσκολίες τέλεσης αγώνων, επέλεξε αμιγώς ευρωπαϊκούς προορισμούς, κάτι που δεν αποκλείεται να γίνει και το 2021.

Το Βέλγιο, χάρη και στα δραστικά μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων που έχουν επιβληθεί εδώ και καιρό, είναι τρίτο στη σχετική λίστα, αλλά αρκετά πιο ψηλά από την Ελλάδα, ενώ Ιταλία (Μόντσα) και Λετονία έχουν σχεδόν τριπλάσια κρούσματα σε καθημερινή βάση, ανά εκατομμύριο πληθυσμού, σε σύγκριση με την Ελλάδα.

Για τη Λετονία, άλλωστε, εγκαίρως επισημάναμε πως τούτη τη στιγμή απέχει σημαντικά από το να επιτύχει συμφωνία με τον promoter του WRC, κάτι που επί της ουσίας «περιορίζει» τη λίστα των «αναπληρωματικών» χωρών σε πέντε.

Η Τουρκία δεν συμπεριλαμβάνεται στη σχετική λίστα, καθώς οι μετρήσεις των τελευταίων εβδομάδων δείχνουν πως σε καθημερινή βάση κατά μέσο όρο καταγράφει περισσότερα από 1.700 κρούσματα από εκατομμύριο πληθυσμού.

Αναφορικά με τις 12 χώρες του αρχικού προγραμματισμού για το 2021, τη δεδομένη περίοδο Γαλλία και Μονακό δείχνουν να ελέγχουν την κατάσταση, έχοντας ραγδαία πτώση των κρουσμάτων ανά εκατομμύριο πολιτών, σε αντίθεση με τη Σουηδία, όπου παρατηρείται σημαντική αύξηση του ποσοστού από τα μέσα Νοεμβρίου κι ένθεν. Αυτός, άλλωστε, είναι κι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίον το Ράλι Σουηδίας, δεύτερος αγώνας του 2021, είναι εξαιρετικά αμφίβολος.

Σημαντικό πρόβλημα, ωστόσο, παρατηρείται και στην Κροατία, με σταθερά περισσότερα από 850 κρούσματα ανά εκατομμύριο κατοίκων να καταγράφονται καθημερινά.

Όπως και να ΄χει, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που θα συνεδριάσει την Τετάρτη, αναμένεται να λάβει καθοριστικές αποφάσεις για το εγγύς μέλλον του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, δίχως να μπορεί να αποκλείσει κανείς ακόμα και την ανακοίνωση αναθεωρημένου προγράμματος, αν και κάτι τέτοιο αναμένεται μάλλον μετά την είσοδο του νέου έτους.

Διαβάστε επίσης: Το Ράλι Ακρόπολις ακόμα πιο κοντά στο πρόγραμμα του WRC για 2021

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πρώτες εικόνες από την πιο σπορ Ford Mustang Mach 1

cars

Το σχέδιο του Makoto Uchida για τη Nissan

cars

Στην Πτολεμαΐδα το εργοστάσιο της Volkswagen;

cars

Έτοιμη η πρώτη σύγχρονη Bentley Blower

cars

Δεν αποκλείει συνεργασία με τη Renault η Haas

cars

H BMW X3 μπήκε σε τροχιά ανανέωσης

cars

Όταν ο Elon Musk… δειγμάτιζε την Tesla στην Apple

cars

Είναι αυτό το νέο Volkswagen Golf;

cars

Παιδικά παιχνίδια online από τη Ford

cars