CARSNEWS
NEW MODELS

Μέσω Ευρώπης στην Ευρώπη…

Με αυτοκίνητα συμβατικών κινητήρων ήταν δύσκολο να μπουν στην Ευρώπη αν και οι προσπάθειες ήταν αρκετές. Οι Κινέζοι όμως, διότι περί αυτών ο λόγος, δεν ήταν δυνατό να το αφήσουν έτσι πρώτο διότι έχουν όλα τα μέσα και την τεχνογνωσία και δεύτερο διότι για κάθε μη Ευρωπαίο κατασκευαστή είναι τίτλος τιμής η είσοδος στις αγορές της γηραιάς Ηπείρου. Έτσι βρήκαν τον δρόμο και τον τρόπο και δεν είναι άλλος από την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρία  ιδρύθηκε το 2016, λέγεται Lynk&CO και πρόκειται για upstart με μεγάλη δυναμική και ανήκει στην μεγάλη δύναμη που λέγεται Geely η οποία ως γνωστόν ελέγχει την Volvo. Το “παιχνίδι” λοιπόν είναι μεγάλο και φιλόδοξο αλλά έχει και την αμέριστη βοήθεια από την Volvo και αυτό είναι πολύ σοβαρό για την πιο εύκολη είσοδο στην Ευρώπη. Βοήθεια που σε πλήρη έκταση ξεκίνησε ουσιαστικά από τον Ιούλιο του 2017 όταν η Σουηδική εταιρία αγόρασε το 30% των μετοχών της Lynk&CO που απέκτησε μεταξύ άλλων την πρόσβαση  στην εντελώς νέα modular πλατφόρμα της Volvo, για μεσαία και μεγάλα αυτοκίνητα.

Πρίν και μετά
Η εταιρία παρουσίασε ήδη για την Κίνα δύο κόμπακτ κροσόβερ και ένα σεντάν που κατασκευάζονται σε εργοστάσιο της Geely στην βόρεια Κίνα (στην πλατφόρμα του Volvo XC-40) από τον Νοέμβριο του 2017 μέχρι τον Ιούνιο του 2018 με πωλήσεις 120.000 αυτοκινήτων περίπου για τον περσινό χρόνο. Αξίζει όμως να σημειώσουμε ότι τα σημεία πώλησης στην Κίνα που ξεπερνούν τα 220 δεν είναι σαν της Ευρώπης καθώς διαθέτουν καφέ-μπαρ, κινηματογράφο ακόμη και παιδότοπο! Τώρα το επιχειρηματικό περιβάλλον αλλάζει καθώς η Lynk&CO “βάζει πλώρη” για την Ευρώπη ανακοινώνοντας την παρουσία της από το 2020 σε πέντε ευρωπαϊκές πόλεις που είναι Άμστερνταμ, Βερολίνο, Στοκχόλμη, Λονδίνο και Βαρκελώνη. Η παραγωγή θα γίνεται σε εργοστάσιο στο Βέλγιο από το τέλος του 2019, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, χωρίς να έχει ανακοινωθεί πότε θα αρχίσουν οι πωλήσεις και αν θα παράγονται μόνο στην Ευρώπη ή θα εισάγονται και από την Κίνα.


Τα μοντέλα
Αριθμητική είναι η σειρά ως 01-02-03 σε διαφορετικές βεβαίως κατηγορίες αλλά η εταιρία ως αιχμή του δόρατος θεωρεί το 02 και με αυτό θα κάνει την μεγάλη επίθεση, χωρίς να μειώνει αυτό την δυναμική του 01 που θα παράγεται στο εργοστάσιο της Volvo στο Βέλγιο, παράλληλα με το XC-40. Εν αναμονή λοιπόν για την νέα εξέλιξη

Του Τριαντάφυλλου Τσουλφά

 

Related Articles

Η μικρή ιστορία της Citroen – Μέρος Β΄

cars

Έρχονται προειδοποιήσεις στις αντλίες όπως στα πακέτα των τσιγάρων;

cars

Απόλαυσε τη συναρμολόγηση του V8 του Dodge Demon σε ένα υπέροχο timelapse video.

cars

Volkswagen I.D. Buggy Concept. Η απαρχή της νέας εποχής των λουλουδιών;

cars

Audi S8 vs BMW M760i: Γιγαντομαχία για την καλύτερη business-class (video)

cars

Kλήση σε… πραγματικό χρόνο, αν μιλάς στο κινητό ενώ οδηγείς

cars

FIAT Tipo: Αναβαθμισμένος εξοπλισμός, 5ετής εργοστασιακή εγγύηση και τιμή έκπληξη!

cars

Boxy και σκληροτράχηλο το νέο Ford Bronco!

cars

Η βροχή έφερε την καταστροφή σε αγώνα ενιαίου πρωταθλήματος (Video)

cars