CARSNEWS
NEW MODELS

Μικρότερο το κόστος κατασκευής του VW ID.3 από του e-Golf


ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΣΕ Ο HERBERT DIESS, ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ VOLKSWAGEN, ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟΥ ID.3 ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 40% ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ E-GOLF.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 19/11/2019

Κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των μετόχων και των αναλυτών της αγοράς αυτοκινήτου που έκανε πρόσφατα ο κ. Herbert Diess, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, δήλωσε ότι το κόστος κατασκευής του ID.3 είναι κατά 40% μικρότερο από το αντίστοιχο για την παραγωγή του (προηγούμενης «γενιάς», πλέον) e-Golf, δηλαδή της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης του γνωστού μικρομεσαίου μοντέλου της Volkswagen.

Αυτό συμβαίνει επειδή η πλατφόρμα «MEB» στην οποία βασίζεται το ID.3, έχει δημιουργηθεί ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις και τη διαδικασία κατασκευής ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος. Αντιθέτως, η χρήση μιας πλατφόρμας η οποία προοριζόταν για ένα όχημα συμβατικής τεχνολογίας για τη δημιουργία ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου απαιτούσε μετατροπές που είχαν κόστος, αυξάνοντας αντίστοιχα και την τιμή πώλησής του. Ο κ. Diess το ανέφερε αυτό σε μια προσπάθεια να πείσει τους μετόχους για την αναγκαιότητα να επενδύσει ο Όμιλος VAG στην ηλεκτροκίνηση και τη δημιουργία πολλών νέων μοντέλων της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

Related Articles

Δεν υπάρχει αυτό το τετρακίνητο Nissan Leaf με την δύναμη 309 PS (video)

cars

Στην Ελλάδα η νέα Mercedes-Benz GLA. Αναλυτικά οι τιμές, οι εξοπλισμοί και οι προδιαγραφές

cars

To νέο Volkswagen Passat GTE στην έκθεση Αυτοκίνηση 2019

cars

Οριστικά εκτός το Ράλι Πορτογαλίας

cars

Επίσημο: To Toyota RAV4 αποκτά plug-in έκδοση

cars

Νέες, μειωμένες τιμές για την Skoda Octavia στην Ελλάδα

cars

Η Geely κατασκευάζει τους δικούς της δορυφόρους

cars

Απλοί τρόποι για να περιορίσει κανείς την κατανάλωση

cars

H Bugatti δοκιμάζει τη θηριώδη Chiron Pur Sport των €3 εκατομμυρίων στην πίστα

cars