CARSNEWS
AUTONEWS

Μercedes GLC Coupe 300d 4Matic. Mε έντονα σπορ διάθεση

Αν, πρίν οδηγήσω την Mercedes GLC 300d Coupe, μου λέγατε πως ένα πετρελαιοκίνητο SUV με μήκος πάνω από 4.7 μέτρα και βάρος δύο τόνων θα μπορούσε να έχει μία έντονα σπορ διάθεση και να τη μεταφέρει και στον οδηγό, προφανώς και θα γελούσα. Οπότε αντιλαμβάνομαι πλήρως τη διαφωνία ή ακόμη και τη δυσαρέσκεια πολλών από εσάς σε ότι έχει να κάνει με τον τίτλο της συγκεκριμένης δοκιμής. Αυτό που μπορώ να σας πω, είναι ότι ισχύει στο 100%, καθώς με την GLC Coupe 300d, η Mercedes ανέτρεψε για ακόμη μία φορά πολλά από αυτά που γνωρίζαμε και πιστεύαμε.  Η πρόσφατη αισθητική ανανέωση του μοντέλου, σε συνδυασμό με την καινούρια έκδοση του δίλιτρου πετρελαιοκινητήρα, ήταν η καλύτερη αφορμή για να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο και να το ευχαριστηθούμε για σχεδόν 2000 χιλιόμετρα.

Mε πολύ έντονες καμπύλες το πίσω μέρος του

Με πολύ έντονες καμπύλες

Mπορεί η coupe έκδοση να είναι βασισμένη στην SUV GLC αλλά όπως είναι φυσικό αλλά και απαραίτητο, οι διαφορές είναι πολλές και σημαντικές. πρώτη από αυτή είναι πως η GLC coupe είναι ο ορισμός της καμπύλης σε ότι έχει να κάνει με την εξωτερική της εικόνα. Παρά το γεγονός πως είναι μεγαλύτερη από την SUV καθώς έχει μήκος 4.732 μέτρα ύψος 1.602 μέτρα και πλάτος 1.890 είναι κάτι που σημαίνει πως είναι ,κατά 7.6 εκατοστά μακρύτερη από τη SUV GLC, σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αυτό αντιληπτό με μία απλή ματιά.  Αυτό διότι οι σχεδιαστές της μπορεί να διατήρησαν ίδιο το εμπρός μέρος, αλλά δούλεψαν πολύ το πίσω κομμάτι, προσφέροντας ένα εξαιρετικό τελικό αισθητικό αποτέλεσμα.

Δυναμική η GLC Coupe, ειδικά από το πλάϊ

Η ανανεωμένη GLC Coupe χαρακτηρίζεται επίσης από την επιβλητική μάσκα ψυγείου diamond και τα στοιχεία χρωμίου νέας διαμόρφωσης όπως και τους προβολείς LED High Performance με νέα σχεδίαση φώτων, οι οποίοι περιλαμβάνονται για πρώτη φορά στον βασικό εξοπλισμό. Τέλος, οι επιβλητικές εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα προσδίδουν περισσότερη δύναμη και υπόσταση στη νέα GLC Coupé. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με το πακέτο AMG Line που ξεχωρίζει από τους περισσότερο άγριους προφυλακτήρες, τους μεγάλους τροχούς  των 19 ιντσών αλλά και τα πλαϊνά σκαλοπάτια.

Επιβλητική

Ποιότητα με ακόμη πιο σύγχρονη αισθητική

Μπαίνοντας στο εσωτερικό της GLC coupe, αντιλαμβάνεσαι πως η συνολική φιλοσοφία της σχεδίασης εικόνα δεν έχει αλλάξει. Μοντέρνο σε σχεδίαση με απλές γραμμές και όμορφες λεπτομέρειες διακρίνεται για την υψηλή τεχνολογία αλλά και την υψηλή ποιότητα των υλικών. Ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων ξεχωρίζει.. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διέθετε μια εντυπωσιακή οθόνη πολυμέσων αφής, με διαγώνιο 10,25in που ανήκει στον εξτρά εξοπλισμό. Με το νέο pad πλοήγησης, με το δάχτυλο στην κεντρική κονσόλα ή τα πλήκτρα ελέγχου αφής στο νέο τιμόνι, μπορείτε τώρα να χειρίζεστε και να προσαρμόζετε σχεδόν τα πάντα στη νέα GLC Coupé.  

Σύγχρονη και ποιοτική στο εσωτερικό της

Η τοποθέτηση του συστήματος MBUX ήταν αναμενόμενη στην ανανεωμένη έκδοση προκειμένου να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο αφενός το τεχνολογικό προφίλ, αφετέρου η μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση των πάρα πολλών συστημάτων του αυτοκινήτου.  Οι χώροι της καμπίνας θα φιλοξενήσουν χωρίς κανένα πρόβλημα πέντε ενήλικα άτομα, απλώς η πρόσβαση των πίσω θέλει λίγη προσοχή λόγω της κλίσης που έχει η οροφή. Αν κάτι μπορεί να προβληματίσει είναι οι φαρδιές πίσω κολόνες που περιορίζουν την ορατότητα, όμως η κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος λύνουν το όποιο θέμα. Ο χώρος για τις αποσκευές αν και χαρακτηρίζεται ρηχός και με ψηλό κατώφλι διαθέτει διπλό πάτο, ηλεκτρική πόρτα και εξασφαλίζει συνολικά 500 lt.

Άκρως ικανοποιητικοί οι χώροι της

Δίνει το στίγμα της σπορ αίσθησης

Προφανώς και η σχεδίαση του GLC Coupe παραπέμπει σε κάτι πιο σπορ σε σχέση με την SUV έκδοση, αλλά ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας στην έκδοση με τους 245 ίππους και τα 50 κιλά ροπής, είναι αυτός που αλλάζει άρδην το τοπίο. Συνδυάζεται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων προσφέροντας επιδόσεις που κάλλιστα θα μπορούσαν να ανήκουν και σε μία αμιγώς σπορ κατασκευή, όπως 6.6’’ για το 0-100 χλμ./ώρα και 233 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι πως κατά τη διάρκεια των 2000 χιλιομέτρων της δοκιμής μας, απολαμβάνοντας πάντα και παντού το υπέροχο της κατασκευής, η μέση κατανάλωση δεν ανέβηκε πάνω από το, σχεδόν απίστευτο, νούμερο των 8λτ./100 χλμ.

Ροπή, πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλή κατανάλωση. Εξαιρετικός

Ποιοτικό και απολαυστικό παντού

Η αλήθεια είναι πως και η coupe έκδοση της GLC είναι το ίδιο αν όχι περισσότερη απολαυστική στο δρόμο σε σχέση με την SUV. Ξεκινώντας από το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει και εκτιμάς ιδιαίτερα είναι η εντυπωσιακά υψηλή ποιότητα κύλισης και η έλλειψη αεροδυναμικών θορύβων. Μάλιστα η ησυχία που επικρατεί στο εσωτερικό ακόμη και με ταχύτητες που άνετα μπορούν να σε στείλουν στο αυτόφωρο, είναι τέτοια που σε κάνει να ξεχνάς ότι βρίσκεσαι σε ένα ψηλό όχημα ελευθέρου χρόνου.

Άνετα και με πολύ καλή πλευρική στήριξη

Το δεύτερο θετικό στοιχείο είναι η απόκριση και το τράβηγμα του κινητήρα. Το εξαιρετικό σε λειτουργία και κλιμάκωση εννιάρι αυτόματο κιβωτίου βοηθάει τα μέγιστα τον κινητήρα στο αναδείξει όλες τις αρετές και να κινήσει με όποιον τρόπο επιλέξει ο οδηγός το Γερμανικό μοντέλο. Σε αυτό βεβαία συντελούν και τα 5!!! προγράμματα του Driving Select που επεμβαίνουν σε σύστημα διεύθυνσης, κινητήρα και αναρτήσεις και προσαρμόζουν το αυτοκίνητο στην εκάστοτε απαίτηση του οδηγού του.

Για να επιλέγετε ανάλογα με τις διαθέσεις σας

Για το τέλος αφήσαμε τον κινητήρα. Ροπή από χαμηλά, βελούδινη λειτουργία, δύναμη, πολύ δύναμη παντού η οποία σε ωθεί να πατάς όλο πιο βαθιά το γκάζι στο πάτωμα αφενός για να νιώθεις αυτήν την αίσθηση ότι κολλάς στο κάθισμα, αφετέρου διότι δεν έχεις να σκεφτείς τη κατανάλωση. Η τετρακίνηση λειτουργεί άψογα και διαχειρίζεται εξαιρετικά τη μεγάλη ροπή, καθώς ποτέ και πουθενά δεν χάθηκε η πρόσφυση. Εκτός δρόμου θα πάτε πολύ πιο μακριά από εκεί που σκέφτεστε ή σχεδιάζετε, αλλά αν είστε λάτρεις της λάσπης και δύσκολων καταστάσεων, καλό θα είναι να αποφύγετε τους θηριώδεις τροχούς του AMG πακέτου που είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας.

Και με paddles αλλαγής των σχέσεων, πίσω από το τιμόνι

Υπέροχη

Όπως και η SUV έτσι και η coupe GLC είναι ένα πλήρες και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με τη διαφορά ότι αυτή εδώ είναι και πιο σαγηνευτική στο μάτι. Καταφέρνει να τραβάει ακόμη και τα βλέμματα όσων δεν συγκινούνται από το αστέρι, προκαλώντας σχόλια του τύπου «για κάτι η Mercedes πως άλλαξε σχεδίαση». Και είναι ακριβώς έτσι. H GLC coupe είναι ένα πανέμορφο SUV χωρίς υπερβολές, χωρίς υπερφίαλες απόψεις, αλλά με ουσία αισθητική και οδική. Ο κινητήρας τοποθετείτε αυτή τη στιγμή στη κορυφή της κατηγορίας των δίλιτρων συνόλων πετρελαίου, επιβεβαιώνοντας την γνώμη μας πως αφενός το diesel είναι εδώ, αφετέρου επί προσωπικού μας αρέσει και μάλιστα πολύ, πάρα πολύ.  Όσο για τη τιμή, αυτή για την GLC coupe 300d 4Matic με το πακέτο AMG του αυτοκινήτου της δοκιμής, βρίσκεται στα 76000 Ευρώ.

Εντυπωσιακές οι 19άρες του πακέτου AMG

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Κατανάλωση
  • Επιδόσεις
  • Λειτουργία κιβωτίου

  • Τιμή

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 2000 κ.εκ. Turbodiesel
Ίπποι 245
0-100 6,6″
Τελική ταχύτητα 233 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 8 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 156 γρ/χλμ
500 λίτρα η χωρητικότητα του

The post Μercedes GLC Coupe 300d 4Matic. Mε έντονα σπορ διάθεση first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Με 650 ίππους η πιο… ειδική BMW M5 CS.

cars

Mercedes-Maybach GLS 600. Η γερμανική εκδοχή της υπερ-πολυτέλειας.

cars

Ηonda Jazz Hybrid. Mε υψηλή τεχνολογία σε όλα τα επίπεδα

cars

Nissan Navara. Πλησιάζει η ανανέωσή του

cars

Η Porsche ερευνά πιθανή χειραγώγηση εκπομπών ρύπων!

cars

Ελαστικό με “ζωή” 130.000 χιλιομέτρων; Η Nokian λέει ναι.

cars

Audi. Πολύ δυνατή η πορεία της το 2019

cars

Audi RS Q8. Ταχύτητα και πολυτέλεια σε αρμονία.

cars

Hyundai Sonata N Line. Με διακριτικές αλλαγές και σπορ χαρακτήρα.

cars