CARSNEWS
AUTONEWS

Νέα Jaguar E-Pace. Ριζικά διαφορετική κι ας μην της φαίνεται.

Σε μία πρώτη, πρόχειρη ανάγνωση, η νέα Jaguar E-Pace δεν δείχνει κάτι περισσότερο από ένα τυπικό facelift. Η διαφορετική, πιο εντυπωσιακή γρίλια με το χρωμιωμένο περίγραμμα, οι μεγαλύτερες εισαγωγές στον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και τα διαφορετικά, LED φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός όσο και πίσω είναι χαρακτηριστικά ενός facelift αλλά η πραγματικότητα είναι ότι η E-Pace έχει αλλάξει σημαντικά και εις βάθος. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι αυτό που βλέπουμε μπροστά μας είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, στα “ρούχα” μίας ελαφρώς ανανεωμένης E-Pace…

Καταρχάς, το μικρό SUV της αγγλικής φίρμας έκανε το βήμα που είχαν κάνει το 2019 το Land Rover Discovery Sport και το Range Rover Evoque. Έβγαλε την παλιά, D8 αρχιτεκτονική που είχε τις ρίζες της στην εποχή Ford και χρησιμοποιεί πλέον την σύγχρονη, PTA πλατφόρμα επωφελούμενη άμεσα από την βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης που συνεπάγεται η αναβάθμιση σε μία μοντέρνα αρχιτεκτονική. Το άλλο όφελος εντοπίζεται στα εξηλεκτρισμένα κινητήρα σύνολα: 6 από τους 7 κινητήρες που προσφέρονται με την E-Pace είναι εξηλεκτρισμένοι με μοναδική εξαίρεση τον δίλιτρο turbodiesel των 163 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο και στοχεύει στις εταιρικές πωλήσεις. Κατά τα άλλα, η Jaguar E-Pace έρχεται με έναν mild-hybrid, δίλιτρο turbodiesel που είναι διαθέσιμος είτε με 163, είτε με 204 ίππους αλλά σε κάθε περίπτωση, με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης και 5 εκδόσεις με βενζινοκινητήρα.

Ο βασικός είναι ένας mild-hybrid 1,5 λίτρων και 160 ίππων που συνδυάζεται με 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο αλλά όχι σύστημα τετρακίνησης ενώ οποιαδήποτε εκδοχή του δίλιτρου, επίσης mild-hybrid, υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα (με 200, 249 ή 300 άλογα), προσφέρει τόσο ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο όσο και το σύστημα AWD της εταιρίας. Πιο ενδιαφέρουσα απ’ όλες, είναι η προσθήκη και μίας plug-in υβριδικής έκδοσης που συνδυάζει τον 1500άρη βενζινοκινητήρα, σε μία αναβαθμισμένη έκδοση 200 ίππων, με έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων στον πίσω άξονα για συνολική απόδοση 309 ίππων. Χάρη σε αυτό το κινητήριο σύνολο, η E-Pace επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 6,5 δευτερόλεπτα και η μέση κατανάλωση της δεν υπερβαίνει τα 2,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με εκπομπές 44 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο. Το plug-in υβριδικό σύνολο εξοπλίζεται και με μία μπαταρία ιόντων λιθίου 15 kWh που χαρίζει 55 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας.

Όσον αφορά στο εσωτερικό, η νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική επέτρεψε στην Jaguar να εφοδιάσει την ανανεωμένη E-Pace με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα συστήματα συνδεσιμότητας και infotainment ενώ το design αντικατοπτρίζει τις αλλαγές που έγιναν και στις άλλες Jaguar που παρουσιάστηκαν φέτος. Έτσι, βλέπουμε το Pivi Pro σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με μία οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 11,4 ιντσών και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων στη νέα οθόνη 12,3 ιντσών μπροστά από τον οδηγό. Συνυπολόγισε το αναβαθμισμένο head-up display, το σύστημα ιονισμού του αέρα που μπαίνει στην καμπίνα, την 3D surround κάμερα, το ClearSight σύστημα που μετατρέπει τον καθρέφτη σε οθόνη κ.ά. και έχεις ένα ολοκληρωμένο πακέτο που δεν έχει να φοβηθεί σε τίποτα τον ανταγωνισμό.

The post Νέα Jaguar E-Pace. Ριζικά διαφορετική κι ας μην της φαίνεται. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Opel Insignia facelift. Ανανεωμένο αισθητικά και τεχνολογικά.

cars

Νέο Mitsubishi Space Star. Ανανεωμένο

cars

Beef Bourguignon in Cast Iron Pan Recipe

cars

Ford Puma. Νέα διαδικτυακή εφαρμογή για το ηλεκτρικό της SUV

cars

Τέσσερα πανίσχυρα γερμανικά οικογενειακά μάχονται για την επικράτηση!

cars

Οpel. Το Νέο Opel Corsa συναντά ένα Corsa GT του 1987

cars

Mini Countryman facelift. Αέρας ανανέωσης…

cars

Ξεκίνησε η παραγωγή του Polestar 2!

cars

Ford. Ανανεωμένη στο «The Mall Athens»

cars