CARSNEWS
NEW MODELS

Νέα Mercedes-Benz C-Class: Με κινητήρες 1,5 λίτρου χωρίς μηχανικό κιβώτιο

Μετά από μια πορεία 40 ετών και περισσότερες από 10,5 εκατομμύρια πωλήσεις, η Mercedes-Benz C-Class θεωρείται ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς όχι μόνο στην ιστορία της γερμανικής φίρμας αλλά και της αυτοκινητοβιομηχανίας στο σύνολό της.

Κάπως έτσι η πρεμιέρα της νέας γενιάς της Mercedes-Benz C-Class αποκτά παγκόσμιες διαστάσεις, χαρίζοντας την απαραίτητη ώθηση σε μια ξεκάθαρα premium κατασκευή, η οποία θα κληθεί να πρωταγωνιστήσει σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη.

Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος για τον οποίο η νέα C-Class έχει αποφύγει τους σχεδιαστικούς ακροβατισμούς, επιχειρώντας να ισορροπήσει μεταξύ των δυναμικών στοιχείων του χαρακτήρα της και της ανεπιτήδευτης πολυτέλειας που οφείλει να αποπνέει.

Είναι φανερό ότι πρότυπο αποτέλεσε η νέα S-Class, η οποία μετρά λίγους μήνες ζωής, ορίζοντας τις τάσεις σε αυτήν την ιδιαίτερη κατηγορία των πολυτελών sedan. Οριακές θα χαρακτήριζε κανείς και τις διαφοροποιήσεις σε επίπεδο διαστάσεων, με εξαίρεση ίσως το συνολικό μήκος που αυξήθηκε κατά 6,5 εκατοστά στην περίπτωση του τετράθυρου αμαξώματος. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει χώρο αποσκευών 450 λίτρων, ο οποίος αυξάνεται στα 490 λίτρα στο station wagon αμάξωμα.

Περνώντας στο εσωτερικό, τη μεγάλη διαφορά κάνει ο συνδυασμός του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών με την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής των 11,9 ιντσών. Μάλιστα, η δεύτερη διαθέτη κάθετη διάταξη παραπέμποντας σε tablet ή αν προτιμάτε το παράδειγμα των μοντέλων της Tesla.

H κατά τι μεγαλύτεροι χώροι για τους πίσω επιβάτες προκύπτουν από την αύξηση του μήκους του μεταξονίου κατά 2,5 εκατοστά, ωστόσο, μένει να αποδειχθεί αν η βελτίωση που έχει επιτευχθεί στη χωροταξία της γερμανικής μπερλίνας είναι αισθητή.

Ίσως η μεγαλύτερη είδηση σε σχέση με τη νέα Mercedes-Benz C-Class να προκύπτει από τα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα εφοδιάζεται και ειδικότερα με την παρουσία ενός τετρακύλινδρου κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος θα αποτελεί τη βάση της γκάμας της.

Ο τελευταίος θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, ξεκινώντας από τους 170 ίππους (C180) και φτάνοντας τους 204 ίππους (C200). Και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας των 1.496 κ.εκ. θα έχει τη βοήθεια του εναλλάκτη/ηλεκτροκινητήρα διαμορφώνοντας ένα ήπια υβριδικό σύνολο. Για την ώρα, η κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου (C300) είναι εκείνη που κινεί ένας δίλιτρος κινητήρας βενζίνης 258 ίππων.  

Χωρητικότητας 2,0 λίτρων θα είναι άλλωστε και οι κινητήρες diesel της νέας Mercedes-Benz C-Class, χαρίζοντας ανάλογα με την έκδοση 200 και 265 ίππους. Ξεχωριστή θέση στην γκάμα του αυτοκινήτου έχει η plug-in υβριδική διαμόρφωση, η οποία συνδυάζει τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης με ένα ισχυρό ηλετροκινητήρα αποδίδοντας 310 ίππους και διαθέτοντας ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων.

Αξίζει σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του αυτοκινήτου θα βρίσκεται το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, γνωστό και ως 9G-Tronic.

H διάθεση της νέας Mercedes-Benz C-Class πρόκειται να ξεκινήσει στην ευρωπαϊκή μέσα στους επόμενους μήνες, με την γκάμα της να συμπληρώνεται σταδιακά με τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων που θα φέρουν την υπογραφή της AMG.

Τεχνικά στοιχεία μοντέλων Sedan και Estate (βενζινοκινητήρες):

C 180

C 200

C 200 4MATIC

C 300

C 300 4MATIC

Κυβισμός

cc

1496

1496

1496

1999

1999

Ισχύς

kW/hp

125/170

150/204

150/204

190/258

190/258

σε

σ.α.λ.

5500-6100

5800-6100

5800-6100

5800

5800

Πρόσθ. ισχύς (boost)

kW/hp

15/20

15/20

15/20

15/20

15/20

Μέγ. ροπή στρέψης

Nm

250

300

300

400

400

σε

rpm

1800-4000

1800-4000

1800-4000

2000-3200

2000-3200

Πρόσθ. ροπή στρέψης (boost)

Nm

200

200

200

200

200

Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο

l/100 km

6.5-6.2

6.6-6.2

(6.7-6.3)

6.9-6.5

7.0-6.6

7.3-7.0

Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο2

g/km

149-141

150-141

(153-143)

157-149

159-150

168/161

Επιτάχυνση 0-100 km/h

8.6

7.3 (7.5)

7.1

6.0

6,0

Τελική ταχύτητα

km/h

231

246 (240)

241

250

250

Ακολουθούν τα στοιχεία κατανάλωσης κατά WLTP

C 180

C 200

C 200 4MATIC

C 300

C 300 4MATIC

Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο WLTP

l/100 km

7.2-6.2

7.2-6.3 (7.4-6.5)

7.6-6.6

7.4-6.6

7.9-7.0

Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο 4 WLTP

g/km

163-141

163-143 (168-149)

172-151

169-150

180-160

Τεχνικά στοιχεία μοντέλων Sedan και Estate1 (πετρελαιοκινητήρες):

C 220 d

C 300 d

Κυβισμός

cc

1992

1992

Ισχύς

kW/hp

147/200

195/265

σε

σ.α.λ.

4200

4200

Πρόσθ. ισχύς (boost)

kW/hp

15/20

15/20

Μέγ. ροπή στρέψης

Nm

440

550

σε

σ.α.λ.

1800-2800

1800-2200

Πρόσθ. ροπή στρέψης (boost)

Nm

200

200

Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο

l/100 km

5.2-5.0

(5.3-5.0)

5.3-5.0

(5.3-5.1)

Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο 1

g/km

138-131

(140-133)

139-132

(141-134)

Επιτάχυνση 0-100 km/h

7.3 (7.4)

5.7 (5.8)

Τελική ταχύτητα

km/h

245 (242)

250 (250)

Ακολουθούν τα στοιχεία κατανάλωσης κατά WLTP

C 220 d

C 300 d

Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο WLTP

l/100 km

5.6-4.9 (5.8-5.1)

5.6-5.0 (5.8-5.1)

Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο4 WLTP

g/km

148-130 (152-134)

148-131 (152-135)

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Τέλος στη συνεργασία του Ken Block με τη Ford (Video)

cars

Το εξηλεκτρισμένο Nissan Kicks e-Power θα κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη

cars

GP Abu Dhabi 2019: Pole position για τον άπιαστο L. Hamilton

cars

H Porsche έδωσε 9.000 ευρώ bonus στους εργαζόμενούς της και τους ζητά να κάνουν δωρεές

cars

Η Honda εξετάζει το ενδεχόμενο για ένα νέο πανίσχυρο S2000!

cars

Που κερδίζει και που χάνει το Opel Corsa-e σε σύγκριση με το MINI Cooper SE

cars

H BMW παρουσίασε το νέο της λογότυπο

cars

Lewis Hamilton: Οι άγνωστες πλευρές της μεγαλειώδους πορείας του

cars

Επίσημο: Η επόμενη Σειρά 7 θα έχει και ηλεκτρική έκδοση

cars