CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο, τολμηρό και τεχνολογικά προηγμένο, αυτό είναι το Hyundai i20!

Λίγο πριν πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης αλλά όχι πριν διαρρεύσουν στο διαδίκτυο οι φωτογραφίες του, παρουσιάζεται μπροστά μας το ολοκαίνουριο Hyundai i20. Το μοντέλο με το οποίο η κορεατική φίρμα θα αντιμετωπίσει καταξιωμένες προτάσεις όπως το Ford Fiesta και νέους, γεμάτους ελπίδες αντιπάλους όπως το Peugeot 208, το Opel Corsa και το Renault Clio, ποζάρει με… τόλμη και γοητεία λανσάροντας την τελευταία εκδοχή της “sensuous sportiness” σχεδιαστικής φιλοσοφίας. Μίας φιλοσοφίας που είδαμε σε πιο υποτονική έκδοση στο πρόσφατο i10 και θα ξαναδούμε σύντομα στο επερχόμενο i30 facelift.

Δεν είναι μόνο η εμφάνιση που άλλαξε στο νέο Hyundai i20 όμως. Έχουν αλλάξει και οι αναλογίες του και αυτό είναι εμφανές με γυμνό μάτι, χωρίς την ανάγκη… μεζούρας. Η νέα γενιά του i20 είναι 30 χιλιοστά πιο πλατιά από αυτήν που αντικαθιστά, 24 χιλιοστά πιο χαμηλή και μόλις 5 χιλιοστά μεγαλύτερη σε μήκος ενώ το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 10 χιλιοστά ώστε να προσφέρει περισσότερους χώρους στην καμπίνα και ελαφρώς μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (351 λίτρα). Μιας που αναφερθήκαμε στην καμπίνα και παρότι η εταιρία δεν έχει δημοσιεύσει επίσημες φωτογραφίες παρά μόνο ένα σκίτσο, αξίζει να πούμε πως η ριζική ανανέωση συνεχίζεται και στο εσωτερικό του νέου i20. Στο ταμπλό, την παράσταση κλέβει μία μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης (8 ιντσών στις φθηνότερες εκδόσεις) η οποία στέκεται δίπλα σε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών. Από το κορεατικό supermini δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι κλασικές επιλογές συνδεσιμότητας (βλ. Apple CarPlay και Android Auto) και τεχνολογίες όπως η ασύρματη φόρτιση smartphone, το adaptive cruise control που συνεργάζεται στην λειτουργία του με το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης, το σύστημα διατήρησης λωρίδας και ο έξυπνος περιοριστής ταχύτητας μεταξύ άλλων! Το i20 γίνεται επίσης το πρώτο ευρωπαϊκό Hyundai που προσφέρει το premium ηχοσύστημα της Bose με 8 ηχεία συν το subwoofer.

Όσον αφορά στα μηχανικά, η κορεατική μάρκα προσφέρει 2 διαφορετικούς κινητήρες με 3 διαφορετικές μεταδόσεις. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1.0 T-GDi τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας που, για πρώτη φορά, είναι διαθέσιμος με mild-hybrid τεχνολογία. Αυτός, προσφέρεται είτε με 100 ίππους είτε με 120 ενώ το mild-hybrid σύστημα είναι προαιρετικό στην πρώτη περίπτωση και standard στην δεύτερη. Όταν δεν συνδυάζεται με το mild-hybrid σύστημα, ο κινητήρας είναι διαθέσιμος είτε με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό ενώ όταν συνδυάζεται, διαθέσιμα είναι το 7-τάχυτο  DCT και ένα “έξυπνο” 6-τάχυτο, μηχανικό όπου η ευφυΐα του εντοπίζεται στο γεγονός ότι αποσυμπλέκει τον κινητήρα από την μετάδοση όταν ο οδηγός δεν πατάει το πεντάλ του γκαζιού. Έτσι το αυτοκίνητο μπαίνει σε “coasting” mode και μειώνεται η κατανάλωση. Τέλος, η Hyundai προσφέρει και έναν ατμοσφαιρικό, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με 84 ίππους και 5-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Αυτή είναι η Mercedes-AMG GT Black Series και φαίνεται δαιμονισμένη!

cars

Η Lamborghini θα παρουσιάσει κάτι “μπροστά από την εποχή του”.

cars

Skoda. Προστατεύει τους πεζούς και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

cars

LEGO και Lamborghini αποκαλύπτουν την Sian FKP 37 “Technic”.

cars

Νέο Skoda Kamiq. To τρίτο της SUV

cars

Aston Martin V12 Speedster. Έρχεται με έντονες επιρροές από το Le Mans.

cars

BMW M2 εναντίον BMW M8. Δαυίδ εναντίον Γολιάθ!

cars

Με τεχνολογία F1 ο διάδοχος της Porsche 918 Spyder;

cars

Το νέο Kia Optima δεν θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη!

cars