CARSNEWS
WORLD

Νέο υβριδικό Audi Q5 55 TFSI e Quattro

Η Audi παρουσίασε τη νέα έκδοση Q5 55 TFSI e Quattro με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης.

Ο κινητήρας 2.0 TFSI με 252 PS και 370 Nm ροπής συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με 105 kW και 350 Nm ροπής. Το ηλεκτρικό μοτέρ βρίσκεται ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο S Tronic 7 σχέσεων, ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Quattro. Σύμφωνα με την Audi, η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος φτάνει τα 367 PS ισχύος και 500 Nm ροπής, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100km/h σε 5,3″ και τελική ταχύτητα 239 km/h.

Audi

Μια μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 14,1 kWh που λειτουργεί στα 381 volt, επιτρέπει στο όχημα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ταχύτητες μέχρι 135 km/h, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 40 km (μετρήσεις WLTP). Παράλληλα, η μέση κατανάλωση διατηρείται πολύ χαμηλά, στα 2,4 με 2,1 l/100km, με τις εκπομπές CO2 στα 53-46 g/km. Η μπαταρία που βρίσκεται κάτω από τον χώρο αποσκευών, συνδέεται με το σύστημα ψύξης του κλιματισμού για διατήρηση της θερμοκρασίας της στα επιθυμητά επίπεδα. Το τελευταίο χρησιμοποιεί τη θερμότητα που εκλύεται από τα εξαρτήματα υψηλής τάσης για να λειτουργεί πιο αποδοτικά κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει σε 2,5 ώρες από πρίζα 400 V/16 A, ή σε περίπου 6 ώρες από μια συμβατική πρίζα. Επιπλέον, με την υπηρεσία Audi e-tron Charging Service ο ιδιοκτήτης έχει πρόσβαση σε 100.000 σημεία φόρτισης σε όλη την Ευρώπη μέσω μιας κάρτας. Τέλος, ο οδηγός μπορεί να ελέγχει το επίπεδο ενέργειας της μπαταρίας του οχήματος του αλλά και των στατιστικών της κατανάλωσης μέσω της εφαρμογής myAudi app από το smartphone του, η οποία του επιτρέπει να ενεργοποιήσει τον κλιματισμό από απόσταση.

Audi

Το σύστημα predictive efficiency assistant (PEA) χρησιμοποιεί δεδομένα από τους χάρτες δορυφορικής πλοήγησης και από τους αισθητήρες (κάμερα και ραντάρ) που μετρούν την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, για να προβλέψει τις ανάγκες ενέργειας που θα προκύψουν. Έτσι, το σύστημα επιλέγει αυτόματα πότε θα σβήσει τον κινητήρα ή πότε θα ενεργοποιήσει το προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, δουλεύοντας σε συνεργασία με το ενεργό cruise control (ACC) και προστατεύοντας τα φρένα.

Ο οδηγός έχει πρόσβαση σε τρεις λειτουργίες οδήγησης. Στη λειτουργία Hybrid που ενεργοποιείται με τη χρήση του navigation, όλη η διαθέσιμη ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιείται με τον πιο αποδοτικό τρόπο κατά τη διάρκεια της προεπιλεγμένης διαδρομής με στόχο τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση. Στη λειτουργία EV η οποία είναι και η προεπιλεγμένη το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά μέσω του ηλεκτροκινητήρα όσο ο οδηγός δεν πατά τέρμα το γκάζι. Τέλος, στη λειτουργία Battery Hold, η ενέργεια που υπάρχει στην μπαταρία διατηρείται σε σταθερό επίπεδο.

Το υβριδικό Audi Q5 55 TFSI e Quattro διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει φώτα LED, σπορ καθίσματα, τριζωνικό κλιματισμό, convenience key, ανακλινόμενα και συρόμενα πίσω καθίσματα και πεντάκτινες ζάντες 18″. Επιπλέον μπορεί να συνδυαστεί με το αισθητικό πακέτο S Line (σπορ προφυλακτήρες, διαχύτης και σκουρόχρωμη γρίλια).

Οι τιμές του μοντέλου ξεκινούν στη Γερμανία από τα 60.450 ευρώ. Το Audi Q5 55 TFSI e Quattro θα είναι διαθέσιμο στην αγορά από το τρίτο τρίμηνο του 2019.

Related Articles

Αυτό είναι το σεληνιακό όχημα που εξελίσσει η Toyota [video]

cars

Σε δημοπρασία μια από τις δύο McLaren F1 LM Specification

cars

Δοκιμάζουμε την νέα Toyota Corolla

cars

Leave a Comment