CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Audi Α3 Sportback 40 TFSI e. Mε μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία

Ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 78 χιλιόμετρα και ισχύς 204 PS. Το νέο A3 Sportback 40 TFSI e αποτελεί μία πολύ δυναμική προσθήκη στην ήδη πλούσια γκάμα του νέου Audi A3. H plug-in υβριδική έκδοση του επιτυχημένου μοντέλου κινείται τοπικά χωρίς εκπομπές ρύπων, προσφέρει σπορ οδηγική εμπειρία με υψηλή απόδοση και διαθέτει όλες τα χαρακτηριστικά της νέας σειράς A3. Με το A3 Sportback 40 TFSI e η Audi συνεχίζει την επιθετική της προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση. Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις των A6, A7, A8, Q5 και Q7 έχουν ήδη λανσαριστεί. Το Audi A3 Sportback 40 TFSI e υλοποιεί αυτή την τεχνολογία σε πιο compact αμαξώματα, κτίζοντας στην παράδοση που δημιούργησε ο προκάτοχός του, το A3 Sportback e-tron. Ο γνωστός 1.4 TFSI χρησιμεύει ως κινητήρας εσωτερικής καύσης για το plug-in υβριδικό μοντέλο. Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας αποδίδει 150 ίππους. Το κινητήριο σύστημα συμπληρώνεται από ένα μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με αυξημένη πυκνότητα ισχύος, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Παράγει ροπή 330 Nm. Είναι ενσωματωμένος στο 6-τάχυτο S tronic, ωστόσο, είναι ακόμα ελαφρύτερος και πιο συμπαγής από τον αντίστοιχο στην προηγούμενη γενιά.

Συνδυαστικά, ο 1.4 TFSI και ο ηλεκτρικός κινητήρας παρέχουν απόδοση συστήματος 204 PS. Το plug-in υβριδικό Α3 επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6’’ με τελική ταχύτητα 227 χλμ./ώρα. Στον κύκλο NEDC, καταναλώνει 1,4-1,5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, που αντιστοιχεί σε 30-34 γρμ. CO2 / χλμ.. Η ισχύς μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα. Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρική αντλία λαδιού που εξασφαλίζει αλλαγές ταχυτήτων και παροχή λαδιού ακόμα και όταν ο TFSI απενεργοποιείται προσωρινά. To A3 Sportback 40 TFSI e εκκινεί πάντα ηλεκτρικά. Ο οδηγός μπορεί να δώσει προτεραιότητα στην ηλεκτρική κίνηση με το κουμπί EV. Μπορεί να καλύψει έως και 78 χιλιόμετρα (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC) αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, που είναι η πλειονότητα των καθημερινών μετακινήσεων, με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων. Η αυτονομία αυτή είναι σχεδόν 20 χλμ. μεγαλύτερη εκείνης του προηγούμενου μοντέλου. Κινούμενο μόνο ηλεκτρικά, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 140 χλμ./ώρα. Σε χαμηλές ταχύτητες, παράγεται ο υποχρεωτικός πλέον τεχνητός ηλεκτρονικός ήχος ώστε να αντιλαμβάνονται οι πεζοί ότι πλησιάζει  ηλεκτρικό όχημα.

Υπάρχει δυνατότητα επιλογής, μέσω του λειτουργικού συστήματος MMI, των καταστάσεων «Battery hold» και «Battery charge». Στην πρώτη, η διαθέσιμη φόρτιση μπαταρίας διατηρείται στο τρέχον επίπεδο. Στη δεύτερη, παρέχεται όσο το δυνατόν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια στην μπαταρία. Προκειμένου να επιτευχθεί μεγιστοποίηση του βαθμού απόδοσης, επιλέγεται ο ελεύθερος τροχασμός του αυτοκινήτου με απενεργοποιημένο τον κινητήρα TFSI στις περισσότερες περιπτώσεις κατά την επιβράδυνση, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να ρολάρει ελεύθερα. Το Audi A3 Sportback 40 TFSI e διαθέτει στάνταρ το Audi drive select. Στην επιλογή του δυναμικού προφίλ και όταν το S tronic έχει ρυθμιστεί στη θέση S, η υβριδική μονάδα δείχνει το σπορ δυναμικό της. Όταν ο οδηγός βυθίζει το πεντάλ στο πάτωμα μέσω kick down, απελευθερώνει την πλήρη ροπή ώθησης για έως και δέκα δευτερόλεπτα. Μόλις σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού, ο ηλεκτρικός κινητήρας μεταβαίνει σε ανάκτηση ανεργίας. Η επιβράδυνση που προκύπτει δημιουργεί μια αληθινή αίσθηση οδήγησης με ένα μόνο πεντάλ, για επιτάχυνση και επιβράδυνση.

Κατά το φρενάρισμα, η επιβράδυνση εκτελείται μόνο από τον ηλεκτρικό κινητήρα, για έως περίπου 0,3 g, καλύπτοντας έτσι τη συντριπτική πλειονότητα όλων των πεδήσεων στην καθημερινή οδήγηση. Τα υδραυλικά φρένα των τροχών ενεργοποιούνται μόνο εάν ο οδηγός πιέσει το πεντάλ πιο δυνατά. Η μετάβαση είναι σχεδόν απαρατήρητη και η ανάκτηση ενέργειας παραμένει ενεργή. Κατά το φρενάρισμα, ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να ανακτήσει έως και 40 kW ενέργειας. Το A3 Sportback 40 TFSI e, με μήκος 4,34 μέτρα, προσφέρει μεγάλη οδηγική απόλαυση και καθημερινή χρηστικότητα, διατηρώντας τα ίδια εξωτερικά και εσωτερικά διακοσμητικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν όλη τη γκάμα του νέου Α3. Ειδικά για αυτήν την έκδοση, υβριδικές λειτουργίες και οθόνες έχουν προστεθεί στο πολύ επιτυχημένο concept του μοντέλου. Ένας μετρητής ισχύος στο σύμπλεγμα ψηφιακών οργάνων – ή στο προαιρετικό Audi virtual cockpit – εμφανίζει τη διαθέσιμη ισχύ, την κατάσταση του κινητήριου συστήματος, την ανάκτηση ενέργειας, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και την αυτονομία, ανά πάσα στιγμή. Η κεντρική οθόνη MMI 10,1 ιντσών παρουσιάζει με κατανοητό τρόπο τις ροές ενέργειας.

Το A3 Sportback 40 TFSI e ξεκινάει άμεσα το εμπορικό του λανσάρισμα σε όλη την Ευρώπη. Στη χώρα μας αναμένεται το τελευταίο δίμηνο του έτους. Περίπου εκείνη την περίοδο θα ανακοινωθούν και οι προτεινόμενες τιμές λιανικής από την Kosmocar-Audi, με το μοντέλο να αναμένεται να αποτελέσει πολύ ελκυστική πρόταση τόσο για ιδιώτες όσο και εταιρικούς χρήστες, λόγω και της σχετικής ευνοϊκής φορολογικής πολιτικής

The post Νέο Audi Α3 Sportback 40 TFSI e. Mε μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ford. Έκλεψε τη παράσταση στο Athens Flying Week 2019

cars

VW Taos. Καινούριο SUV από την Volkswagen

cars

Στις 17 Νοεμβρίου το νέο Honda Civic.

cars

Η Volkswagen φρεσκάρει και το “R” λογότυπο!

cars

Nissan Qashqai 1.7 DCi 150PS 4×4. Πλήρες

cars

Νέες Alfa Romeo Giulia & Stelvio Quadrifoglio. Ακόμη πιο σαγηνευτικές

cars

Mazda. Δυνατή παρουσία στην έκθεση της Γενευής

cars

Η Daimler χάνει άλλη μία δικαστική μάχη.

cars

Αυτή είναι η νέα, σκληροπυρηνική και κορυφαία, BMW M2 CS.

cars