CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Audi Q7 TFSI e Quattro. Πολυτελές και οικολογικό

Q7 TFSI e quattro, ένα ακόμα ηλεκτρικό ή εξηλεκτρισμένο μοντέλο από την Audi. Η στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Audi βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Τέσσερα νέα μοντέλα με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης – στις σειρές μοντέλων Q5, A8, A6 και A7 Sportback – θα κυκλοφορήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά μόνο το δεύτερο εξάμηνο του 2019. Το νέο μοντέλο φέρει το λογότυπο “TFSI e” και διαθέτει plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα που συνδυάζει βενζινοκινητήρα V6 τριών λίτρων με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και διατίθεται σε δύο επίπεδα ισχύος. Η κορυφαία έκδοση της σειράς προσφέρει ισχύ 456 PS και 700 Nm ροπής ενώ η πιο μικρή έκδοση προσφέρει 381 PS και 600 Nm ροπής. Στο Audi Q7 TFSI e quattro το ρόλο του κινητήρα εσωτερικής καύσης παίζει ένας από τους πιο σύγχρονους βενζινοκινητήρες της Audi, ο 3.0 TFSI. Ο εκλεπτυσμένος V6 με τη βοήθεια του turbo παράγει ισχύ 340 PS και ροπή 450 Nm. Πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d-TEMP και είναι εφοδιασμένος με φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων βενζίνης ως στάνταρ.

Συνδυάζεται με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα (PSM), ο οποίος χαρακτηρίζεται από υψηλή πυκνότητα ισχύος και compact σχεδιασμό και οποίος είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων tiptronic. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει κορυφαία ισχύ 94 kW και ροπή 350 Nm.

Ένα πολύ γρήγορο και με ανεπαίσθητες αλλαγές κιβώτιο ταχυτήτων tiptronic 8-σχέσεων μεταφέρει τις δυνάμεις των δύο κινητήρων μέσω του διαφορικού quattro και στους τέσσερις τροχούς. Το Q7 60 TFSI e quattro έχει ισχύ 456 PS. Όταν συνεργάζονται και οι δύο μονάδες ισχύος, επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα και φτάνει σε μια ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 240 km/h. Μέχρι ταχύτητες 135 km/h ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά μόνος του. Το Q7 55 TFSI e quattro παράγει 381 PS. Από στάση φτάνει στα 100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα. Ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί επίσης να παράγει μόνο την κίνηση του αυτοκινήτου μέχρι την ταχύτητα των 135 km/h και μπορεί να επιτευχθεί ταχύτητα 240 km/h σε συνεργασία με τη μηχανή καύσης. Και για τις δύο εκδόσεις η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 43 χιλιόμετρα σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP.

Στο Audi virtual cockpit και στην οθόνη ΜΜΙ ο οδηγός μπορεί να δει μια ποικιλία πληροφοριών σχετικά με την ηλεκτρική οδήγηση: το μετρητή ισχύος, την αυτονομία και τις τρέχουσες ενεργειακές ροές των δύο μονάδων μετάδοσης κίνησης. Ως κεντρικό στοιχείο απεικόνισης, ο μετρητής ισχύος παρέχει πληροφορίες, για παράδειγμα, σχετικά με τη μέγιστη ηλεκτρική απόδοση, καθώς και την ανάκτηση ενέργειας. Φυσικά, εκτός από το λογισμικό “EV”, ο οδηγός του Audi Q7 TFSI e quattro μπορεί να επιλέξει και ένα από τα επτά διαφορετικά προφίλ οδήγησης του αυτοκινήτου: “comfort,” “efficiency,” “auto,” “dynamic,” “individual,” “allroad” (με την προαιρετική αερανάρτηση) και “offroad”. Οι επιλογές αυτές επιδρούν στη χαρτογράφηση του κινητήριου συστήματος, την αερανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης.

Related Articles

Πιο μαύρη από ποτέ. Αυτή είναι η απόκοσμη BMW VBX6!

cars

BMW X3 25d xDrive. Η σωστή έκδοση

cars

Opel Insignia facelift. Ανανεωμένο αισθητικά και τεχνολογικά.

cars

Η AMG είναι έτοιμη για την πανίσχυρη, υβριδική GT 4-Door.

cars

Συνεχίζει να πρωτοπορεί ο Δήμος Τρικκαίων

cars

Alfa Romeo. 60 χρόνια ζωής για το «ληξιαρχείο» της

cars

Κι όμως. Η Lexus πούλησε 3 νέα LFA το 2019!

cars

Skoda Superb. Οι τιμές του

cars

Ένα ολοκληρωμένο project βελτίωσης της Urus

cars