CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Ford F-150 Raptor. Αρχηγού παρόντος…

Οκτώ μήνες πέρασαν από την παρουσίαση της τελευταίας γενιάς του εμβληματικού F-150 και η Ford αποκάλυψε επιτέλους την κορυφαία έκδοση του. Το F-150 Raptor είναι εδώ και ενώ μπορεί να μην διαφέρει δραματικά από την προηγούμενη γενιά όσον αφορά στον σχεδιασμό, κρύβει πολυάριθμες αναβαθμίσεις τόσο σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο όσο και από το νέο, βασικό F-150. Αναβαθμίσεις που το κάνουν καλύτερο σε κάθε τομέα καθώς το φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά στο κλισέ που λέγεται “αγωνιστικό δρόμου” – μόνο που στην προκειμένη περίπτωση, ο αγώνας δεν γίνεται στην άσφαλτο.

Καταρχάς, το νέο Raptor βασίζεται σε μία τροποποιημένη εκδοχή του υπάρχοντος πλαισίου με ενισχύσεις σε καίρια σημεία όπως τα σημεία έδρασης της ανάρτησης. Η Ford ανασχεδίασε το πλαίσιο ώστε να υποστηρίζει την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος και τοποθέτησε μακρύτερους βραχίονες και μία ράβδο Panhard για καλύτερο έλεγχο των κινήσεων και της θέσης των τροχών. Παράλληλα, εξόπλισε το F-150 Raptor με τη νέα, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Fox που όχι μόνο είναι μεγαλύτερη και πιο ανθεκτική από την παλιά με αμορτισέρ διαμέτρου 7,8 εκατοστών αλλά είναι και ταχύτερη, επιτρέποντας την αλλαγή στον ρυθμό απόσβεσης για κάθε τροχό ξεχωριστά έως και 500 φορές το δευτερόλεπτο. Για πρώτη φορά δε, το Raptor είναι διαθέσιμο με τροχούς 37 ιντσών οι οποίοι μπορεί να μειώνουν την διαδρομή της ανάρτησης κατά μερικά εκατοστά, αλλά χαρίζουν  μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (33,2 εκ.) και καλύτερες γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας σε σύγκριση με τους standard, 35άρηδες.

Στα υπόλοιπα μηχανικά, αυτό που οφείλουμε να σημειώσουμε είναι ότι κάτω από το καπό βρίσκεται ο ίδιος twin-turbo V6 με χωρητικότητα 3,5 λίτρων για τον οποίο γνωρίζουμε ότι έχει αναβαθμιστεί ώστε να αποδίδει καλύτερα στις χαμηλές στροφές και πως συνδυάζεται με ένα αυτόματο, 10-τάχυτο κιβώτιο αλλά δεν έχουμε ακόμα επίσημα, αναλυτικά, τεχνικά χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με τη Ford όμως, δεν θα πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αλλαγές στα απόλυτα νούμερα. Αυτό που περιμένουμε όμως, είναι αισθητή αλλαγή στον ήχο που οφείλεται στο νέο σύστημα ανάρτηση με ισομήκεις σωλήνες και ένα “X-pipe” που μεταμορφώνουν την “φωνή” του EcoBoost ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού, αφού το σύστημα συνοδεύεται από μία ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα που ρυθμίζει την ένταση ανάλογα με το mode οδήγησης.

Κατά τα άλλα, έχουμε ένα εντυπωσιακό παρουσιαστικό με φουσκώματα σχεδόν σε κάθε σημείο του αμαξώματος, ατσάλινους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω για μεγαλύτερη αντοχή στην καταπόνηση και πιο σημαντικά ενδεχομένως, την υπόσχεση της αμερικανικής εταιρίας για μία ακόμα πιο άγρια έκδοση που θα ονομάζεται “Raptor R” και αν αληθεύουν οι φήμες, θα εξοπλίζεται με έναν V8 – και όχι έναν οποιοδήποτε V8, αλλά τον supercharged V8 των 760 ίππων που βρίσκουμε στην Shelby GT500, έστω και σε detuned μορφή. Αυτό είναι λοιπόν το νέο Ford F-150 Raptor και ήρθε για να βάλει τα πράγματα στην θέση τους.

The post Νέο Ford F-150 Raptor. Αρχηγού παρόντος… first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το Toyota Camry φρεσκάρεται εντός και εκτός!

cars

Το BAC Mono αποχωρεί με στιλ πριν έρθει η νέα γενιά τον Μάρτιο.

cars

Η Hyundai δοκιμάζει το Kona N στην πίστα.

cars

Jaguar: Αμιγώς ηλεκτρική από το 2025!

cars

Το νέο Land Rover Defender διαθέσιμο και ως… επαγγελματικό!

cars

Η Jaguar XE SV Project 8 ταξί στο Nurburgring (video)

cars

Maserati: Η “Zéda” σημαίνει το τέλος των GranTurismo και GranCabrio.

cars

Renault: Νέος επικεφαλής ο Luca de Meo.

cars

Ford Mustang Mach-E. Η οδήγησή της είναι εμπειρία

cars