CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Honda Civic. Πιο ώριμο από ποτέ.

Ο δρόμος που θα μας οδηγήσει στην παρουσίαση της 11ης γενιάς του Honda Civic άνοιξε εχθές το βράδυ με την αποκάλυψη ενός sedan. Ενός sedan που μπορεί να χαρακτηρίζεται από την ιαπωνική φίρμα ως “πρωτότυπο” αλλά επί της ουσίας,  θα περάσει σχεδόν όπως το βλέπουμε στην παραγωγή με ότι κι αν σημαίνει αυτό. Αργότερα, θα προστεθούν στην γκάμα το γνωστό και μη εξαιρετέο hatchback αλλά και η Type R έκδοση που αν αληθεύουν οι φήμες, προμηνύεται ιδιαίτερα… πικάντικη. Πριν φτάσουμε όμως εκεί, ας δούμε το Civic Prototype που έχουμε μπροστά μας.

Σχεδιαστικά, η Honda φαίνεται πως απομακρύνεται από το “φορτωμένο” design της προηγούμενης γενιάς επιλέγοντας πιο καθαρές γραμμές, πιο… αποφασιστικές γωνίες και μεγάλες επιφάνειες που προσδίδουν μία αίσθηση ωριμότητας. Το νέο Civic φαίνεται πως έχει υιοθετήσει μερικά στοιχεία από το αμερικανικό Accord και ενώ διατήρησε το χαμηλό καπό και την αθλητική στάση του αμαξώματος, προχώρησε σε μία σειρά αλλαγών για να φρεσκάρει το μοντέλο και να βελτιώσει απλά πράγματα όπως για παράδειγμα η ορατότητα, μέσω της μετατόπισης των μπροστά κολώνων και της μεταφοράς των καθρεπτών στις πόρτες.

Νέα, μικρότερη αλλά πιο έντονη είναι και η γρίλια που πλαισιώνεται από τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με την χαρακτηριστική υπογραφή των LED ημέρας. Προχωρώντας προς τα πίσω, βλέπουμε ένα μικρό “σπάσιμο” στις πίσω κολώνες, ακριβώς πάνω από το πίσω φτερό ενώ στο πίσω μέρος, παρατηρούμε τα νέα, μεγαλύτερα φανάρια, ένα μικρό spoiler στο τελείωμα του πορτ-μπαγκάζ και την διπλή απόληξη της εξάτμισης που δίνει έναν πιο σπορτίφ τόνο στο οικογενειακό sedan της Honda.

Πολύ πιο δραματικές είναι οι αλλαγές στην καμπίνα αλλά δυστυχώς, το μοναδικό που έχουμε στην διάθεση μας είναι ένα ψηφιακό σκίτσο. Ακόμα κι έτσι όμως, φαίνεται ξεκάθαρα το εντελώς διαφορετικό, σαφώς πιο επίπεδο και πολύ λιγότερο “φλύαρο” ταμπλό με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων (για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο μοντέλο), την οθόνη αφής 9 ιντσών για το σύστημα infotainment στο πάνω μέρος του και τους περιστροφικούς διακόπτες λίγο πιο κάτω. Η Honda δηλώνει ότι έχει δουλέψει εκτενώς σε τομείς όπως η εργονομία και η ορατότητα ενώ η μινιμαλιστική φιλοσοφία του εσωτερικού του νέου Civic λέγεται πως έχει επηραστεί από το λιτό αλλά μοντέρνο Honda E. Αναφορικά με την τεχνολογία, κυρίως στον τομέα της ασφάλειας, δεν υπάρχει λόγος να υποθέσουμε ότι η 11η γενιά θα υστερεί σε κάτι σε σύγκριση με την πληρέστατη, απερχόμενη, 10η. Το αντίθετο μάλιστα. Απλά θα πρέπει να περιμένουμε για λεπτομέρειες καθώς το μόνο που αναφέρει η Honda είναι πως το νέο μοντέλο θα προσφέρει “πληθώρα νέων ενεργών και παθητικών συστημάτων ασφαλείας”.

The post Νέο Honda Civic. Πιο ώριμο από ποτέ. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Volvo. Βάζει κόφτη στα 180 χλμ./ώρα στα μοντέλα της  

cars

Έρχεται Toyota Supra GRMN με 400 ίππους;

cars

Νέο Toyota Yaris. Ανακοινώθηκαν οι τιμές του

cars

Ford. Δωρεάν πολλές υπηρεσία για συνδεδεμένα οχήματα

cars

Nissan. Δυνατή συνεργασία με την Uber

cars

Ford Transit Trail & Active. Νέες ενδιαφέρουσες εκδόσεις

cars

Η Ferrari διεκδικεί και πάλι το στέμμα με την SF1000.

cars

Η Maserati αφιερώνει μία MC20 στον μεγάλο Sir Stirling Moss.

cars

Peugeot 508 PSE. Η σπορ πλευρά του εξηλεκτρισμού

cars