CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Mitsubishi L200. Oλική αλλαγή

Όταν έχεις στη γκάμα σου ένα μοντέλο με ιστορία 40 ετών και ανήκει σε μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες κατηγορίες της παγκόσμιας αγοράς, τότε η αντικατάστασή του, κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση είναι. Αυτό διότι αφενός οφείλεις να τιμήσεις την ιστορία του και να την πάς ένα σκαλί πιο ψηλά, αφετέρου να αφουγκραστείς τις σύγχρονες ανάγκες της κατηγορίας αλλά και να αντιμετωπίσεις τον ανταγωνισμό. Ο λόγος για την ολοκαίνουρια, έκτη, γενιά του Mitsubishi L200 που είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να οδηγήσουμε σε μία εξαιρετικά οργανωμένη Πανελλήνια παρουσίαση στην ορεινή Αρκαδία.

Με νέα αισθητική άποψη έξω μέσα

Η κατηγορία των pick up οχημάτων γνωρίζει τόσο μεγάλη άνθηση διότι τα συγκεκριμένα οχήματα δεν αντιμετωπίζονται πλέον αποκλειστικά ως επαγγελματικά, αλλά αντίθετα έχουν αρχίσει να παίρνουν πιο lifestyle κατεύθυνση, ειδικά τα διπλοκάμπινα. Αυτό σημαίνει πως οι κατασκευαστές οφείλουν να δώσουν ιδιαίτερη βαρύτητα και στον τομέα της σχεδίασης, κάτι που οι άνθρωποι της Mitsubishi απέδειξαν στη πράξη πως το κατανόησαν και το αποδέχτηκαν. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που το εμπρός εντυπωσιακό σχήμα του νέου L200 προέρχεται από το Eclipse Cross και το υβριδικό Outlander.

Και βεβαία όταν θέλεις να διεισδύσεις ακόμη περισσότερο σε μία τέτοια ιδιάζουσα κατηγορία, οφείλεις την προσπάθεια που έχεις κάνει στη σχεδίαση του εξωτερικού, να την συνεχίσεις και στο εσωτερικό. Και αυτό ακριβώς έκανε ο Ιάπωνας κατασκευαστής. Από τη μία αναβάθμισε αισθητά την απτή ποιότητα των υλικών και της κατασκευής και από την άλλη εξόπλισε το νέο L200 όλα τα σύγχρονα καλούδια ενός επιβατικού μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα  ο πίνακας οργάνων διαθέτει μία έγχρωμη οθόνη LCD 4,2’’ ενώ η κεντρική οθόνη αφής του νέου συστήματος πολυμέσων Smartphone Link Display Audio προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα με smartphone και είναι πραγματικά άμεση και γρήγορη στη λειτουργία της.  Σε ότι έχει να κάνει με τους χώρου, στη καμπίνα του double cab θα φιλοξενηθούν με χωρίς μεγάλη προσπάθεια ακόμη και πέντε άτομα, καθώς διαθέτει το μεγαλύτερο μήκος στη κατηγορία.

Οι ρύποι στο προσκήνιο

Ο λόγος για τον νέο πετρελαιοκινητήρα των 2.268 κυβικών ο οποίος αποδίδει 150 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 1.750-2.250 σ.α.λ. και νέο common rail της Denso. Έχει εξελιχθεί για μειωμένες εσωτερικές τριβές, χαμηλότερο βάρος, ελαχιστοποίηση κραδασμών λειτουργίας και ευκολότερη συντήρηση. Διαθέτει start/stop σε όλες τις εκδόσεις και καταλυτικό σύστημα με ουρία. Tόσο η σχετική μικρή ιπποδύναμη, όσο και μία μικρή υστέρηση που παρουσιάζει στις χαμηλές στροφές, οφείλεται στην ανάγκη οι ρύποι να κρατηθούν σε πολύ χαμηλά επίπεδα προκειμένου το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο να είναι προδιαγραφών Euro 6d. Το νέο L200 είναι διαθέσιμο με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο έξη σχέσεων. Το τελευταίο είναι της Aisin με Sport Mode & χειριστήρια αλλαγής στο τιμόνι, ενώ ο διευρυμένος λόγος σχέσεων των ταχυτήτων συμβάλει στην μείωση της κατανάλωσης και του θορύβου στις υψηλές ταχύτητες.

SUV στην άσφαλτο, ισοπεδωτικό στο χώμα

Οδηγώντας το νέο L200 στην έκδοση double cab με το αυτόματο κιβώτιο μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα η σταθερότητα, η ησυχία και κυρίως η σχεδόν απίστευτη ποιότητα κύλισης του νέου pickup, ακόμη και όταν στιγμιαία προσεγγίσαμε την τελική τν 174 χλμ./ώρα που δίνει η Mitsubishi.  Η άνεση έχει βελτιωθεί σημαντικά και μόνο στις πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα παρατηρήσετε κάποιες αναπηδήσεις. Άλλωστε, μιλάμε για ένα σκληροτράχηλο ημιφορτηγό που πραγματικά στο off-road είναι ισοπεδωτικό, τόσο λόγο της ανάρτησης όσο και εξαιτίας της πολύ προηγμένης και αποδοτικής τετρακίνησης που διαθέτει. Τα συστήματα Easy Select 4WD και Super Select 4WD-II έχουν εξελιχθεί ακόμη περισσότερο, με το τελευταίο  να προσφέρει τέσσερις επιλογής κίνησης (2H, 4H, 4HLc, 4LLc) με κεντρικό διαφορικό Torsen, αλλά και τέσσερα off-road προγράμματα (Gravel, Mud/Snow, Sand, Rock).

Το σύστημα ελέγχου κατάβασης (HDC) διατηρεί σταθερή την ταχύτητα του οχήματος όταν κινείται σε μια απότομη κατωφέρεια. Οι δυνατότητες οδήγησης εκτός δρόμου παραμένουν στην κορυφή της κατηγορίας με γωνίες διαφυγής/ πρόσβασης στις 30/ 22 μοίρες και ράμπας στις 24 μοίρες. Όλες οι εκδόσεις του νέου L200 εξοπλίζονται και με το σύστημα κλειδώματος του πίσω διαφορικού στον βασικό εξοπλισμό. Σε ότι αφορά στην ανάρτηση υπάρχουν νέα φύλλα σούστας με διαφορετική σκληρότητα και νέα αμορτισέρ, με αποτέλεσμα η συμπεριφορά του στην πολύ γρήγορη εκτός δρόμου οδήγηση να μην έχει καμία σχέση με την «φορτηγίσια» αίσθηση του παρελθόντος και να είναι ιδιαιτέρως άνετη και ευχάριστη.

Η 6η γενιά του pick-up της Mitsubishi βρίσκεται ήδη στην χώρα μας και διατίθεται στην αγορά τόσο σε διπλοκάμπινο με εσωτερικό μήκος καρότσας 1.520 μέτρα όσο και σε «μιάμιση» καμπίνα  με μήκος καρότσας στα 1.850 μέτρα. Στο double cub η πρώτη έκδοση είναι η Invite  που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τετρακίνηση Easy Select 4WD, κλείδωμα πίσω διαφορικού, ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμό με αεραγωγούς και στα πίσω καθίσματα, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανάβαση, σύστημα ενεργητικής ευστάθειας, σύστημα ελέγχου ευστάθειας τρέιλερ και κοστίζει 27.800.

Η επόμενη έκδοση είναι η Intense Plus με τιμή 32.400 ευρώ η οποία έχει επιπλέον της Invite σύστημα κίνησης Super Select 4WD II, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, Cruise Control, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, 7 αερόσακους, αισθητήρα βροχής, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών κ.λπ. Τέλος στη κορυφή υπάρχει η Instyle προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο από 37.100 ευρώ, ή αυτόματο από 39.300 ευρώ. Oι εκδόσεις Club Cab είναι δύο, στα 26.500 και  29.700 ευρώ αντίστοιχα

 

Related Articles

Toyota Hilux Black Bison. Με άγριες διαθέσεις

cars

Το νέο Volkswagen Golf περνά στο τελευταίο στάδιο δοκιμών.

cars

Η Alpine επιστρέφει στις ρίζες της με την αγωνιστική A110 Rally!

cars

Πριν την πρώτη M5, υπήρχε η 530 MLE και η BMW την αναπαλαίωσε!

cars

Mercedes-Benz CLA 180d Coupe. Μία ντίβα με ουσία.

cars

Mazda3 TCR. Με 350 άλογα και στιλ…

cars

Leave a Comment