CARSNEWS
NEW MODELS

Νέο Peugeot 208. Φουτουριστικό και νεανικό!

Η Peugeot παρουσιάζει το ολοκαίνουριο 208 και ισχυρίζεται ότι προσφέρει μία ουσιαστικά διαφορετική επιλογή σε μία κατηγορία που “κανονικοποιείται” σε βάρος χαρακτηριστικών όπως η απόλαυση και η νεανικότητα. Παρουσιάζει το ολοκαίνουριο 208 που ήδη από το λανσάρισμα του, θα προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές 3 διαφορετικά powertrains, ένα εκ των οποίων θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή όμως. Το νέο Peugeot 208 βασίζεται στην CMP (Common Modular Platform) αρχιτεκτονική του PSA Group. Μία αρχιτεκτονική που είναι σύγχρονη και ευέλικτη, δίνει την δυνατότητα ενσωμάτωσης ενός αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης (e-CMP) και μειώνει το βάρος του αυτοκινήτου έως και κατά 30 κιλά σε σύγκριση με την απερχόμενη γενιά. Σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο υιοθετεί κάποια στοιχεία από τα μεγαλύτερα “αδερφάκια” του και τα ενσωματώνει στο μικρό αμάξωμα με τον δικό του τρόπο. Το νέο 208 είναι μακρύτερο, πλατύτερο και χαμηλότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά ενώ λεπτομέρειες όπως οι 3 “νυχιές” στο εμπρός μέρος και τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος λειτουργούν ως υπογραφές που το ενώνουν με την υπόλοιπη γκάμα.

Στο εσωτερικό, η αναβάθμιση από τη μία γενιά στην επόμενη γίνεται ακόμα πιο εμφανής, καθώς το νέο 208 εφοδιάζεται με την τελευταία γενιά του i-Cockpit που εκτός από τον standard ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης (διαθέσιμη σε διαστάσεις 5, 7 και 10 ιντσών), προσφέρει και μία λειτουργία head-up display κατά την οποία προβάλλονται δυναμικά πληροφορίες σε μορφή “τρισδιάστατου ολογράμματος”. Κατά τα άλλα, αναβαθμισμένη είναι και η ποιότητα στην καμπίνα, τόσο αναφορικά με τα υλικά όσο και με την συναρμογή, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δημιουργία αποθηκευτικών χώρων.

Τέλος, το νέο Peugeot 208 θα είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις με τον 1200άρη βενζινοκινητήρα, PureTech 75, 100 και 130 με τις δύο τελευταίες να προσφέρονται και σε συνδυασμό με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και σε μία έκδοση με πετρελαιοκινητήρα: 1.5 BlueHDi 100. Παράλληλα, θα είναι διαθέσιμο και σε αμιγώς ηλεκτρική μορφή, ως “e-208” όπου την κίνηση έχει αναλάβει ένας ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Αυτός, τροφοδοτείται από μία συστάδα μπαταριών με χωρητικότητα 50 kWh που βρίσκεται τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου ώστε να μην επηρεάζει αρνητικά τους διαθέσιμους χώρους ή την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, η οποία χαρίζει αυτονομία της τάξης των 340 χιλιομέτρων σύστημα με το WLTP πρωτόκολλο δοκιμών. Αξίζει να αναφέρουμε δε, ότι η μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 για το 70% της χωρητικότητας της. Οπτικά δε, με εξαίρεση κάποια σήματα και κάποιες χρωματικές λεπτομέρειες, δεν θα υπάρχει κάποια ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στις “συμβατικές” εκδόσεις και στην ηλεκτρική.

Σύμφωνα με την γαλλική εταιρία, το λανσάρισμα του νέου 208 στην αγορά θα γίνει το φθινόπωρο του έτους που διανύουμε με τις τιμές του να ανακοινώνονται όσο πλησιάζουμε σε εκείνο το σημείο.

Related Articles

Toyota και BYD θα συνεργαστούν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

cars

Ανάλυση: Γιατί ο κορωναϊός μπορεί να σκοτώσει την αυτοκινητοβιομηχανία

cars

Η McLaren ανακοίνωσε ένα ολοκαίνουριο Grand Tourer!

cars

Δείτε το ρεκόρ του «0-400-0» από το εσωτερικό του Koenigsegg Regera (video)

cars

Τι πρέπει να κάνεις εάν βάλεις λάθος καύσιμο στο αυτοκίνητό σου

cars

Mε… βιολιά αντί για εξατμίσεις ο ήχος των ηλεκτρικών BMW

cars

Με Ford Ranger Wildtrack by ΒΡΟΧΙΔΗΣ -ΧΑΤΖΗΣ στην Σάνη…για βουτιές

cars

Porsche: Σύγχρονα συστήματα infotainment για τα κλασικά της μοντέλα

cars

Pony και πράσινα άλογα

cars