CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Renault Clio. Βρίθει τεχνολογιών

Βασισμένο στην τελείως καινούρια πλατφόρμα CMF-B και σχεδιασμένο με βάση την αρχή της «Εξέλιξης και Επανάστασης», το νέο Clio θέτει νέους κανόνες, με πιο ώριμη σχεδίαση αμαξώματος και ένα πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό. Το νέο Γαλλικό μοντέλο τίθεται επικεφαλής του στρατηγικού πλάνου του Groupe Renault «Drive the Future 2017-2022», που έχει τρεις βασικούς πυλώνες: την Ηλεκτροκίνηση, ως το 1ο υβριδικό Renault της ιστορίας, τη Συνδεσιμότητα, με το νέο συνδεδεμένο σύστημα Multimedia υψηλής τεχνολογίας, και την Αυτονομία, καθώς είναι εξοπλισμένο με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που καθιστούν την αυτόνομη οδήγηση μια προσιτή πραγματικότητα σε αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Έτσι έχει όλα τα εχέγγυα να συνεχίσει την θριαμβευτική πορεία του, ως το παγκόσμιο γαλλικό best seller, πρωταγωνιστώντας στην κατηγορία του, όπως συμβαίνει από το 2012 και μετά.  Αλλά ποιες είναι οι εξελιγμένες τεχνολογίες που δεν έχουν προηγούμενο για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και όχι μόνο;

Clio ETECH Hybrid

Για πρώτη φορά, η γκάμα του Clio διατίθεται και με “full hybrid” E-TECH κινητήρα. Το υβριδικό σύστημα κίνησης, με συνδυαστική ισχύ 140 ίππων, προσφέρει μέγιστη οικονομία με 40% εξοικονόμηση καυσίμου σε σχέση με έναν θερμικό κινητήρα σε αστικό κύκλο, μείωση εκπομπών CO2 και δυναμική απόκριση κατά την οδήγηση. Η μπαταρία ισχύος 1.2 kWh (230V) δίνει την δυνατότητα 80% αμιγούς ηλεκτροκίνησης σε αστικό περιβάλλον. Το σύστημα κίνησης του υβριδικού Clio E-TECH έχει εξελιχθεί και κατοχυρωθεί ως πατέντα της Renault Engineering, ενσωματώνοντας όλα τα πλεονεκτήματα της πολυετούς τεχνογνωσίας της μάρκας στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Χρησιμοποιεί ένα νέο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρου, που πλαισιώνεται από δύο ηλεκτροκινητήρες – ο ένας είναι τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator) – και ένα καινοτόμο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη. Η συνεργασία των ηλεκτροκινητήρων και του κιβωτίου ταχυτήτων εξασφαλίζει την ομαλή αλλαγή σχέσεων και προέρχεται κατευθείαν από την τεράστια εμπειρία της αγωνιστικής ομάδας από τη Renault F1.

Οθόνη multimedia έως 9,3’’ με τη μεγαλύτερη επιφάνεια θέασης της κατηγορίας

Ένα από τα βασικά στοιχεία του «Smart Cockpit» στο νέο Clio είναι η οθόνη αφής 9,3’’ του συστήματος multimedia, η οποία και αποτελεί τη μεγαλύτερη που έχει εξοπλίσει ποτέ κάποιο μοντέλο της Renault. Στραμμένη προς την πλευρά του οδηγού για απόλυτη εργονομία και ασφάλεια στην οδήγηση, η οθόνη, με τη λειτουργία Easy link, συγκεντρώνει όλες τις multimedia, infotainment και navi λειτουργίες, καθώς και τις ρυθμίσεις του συστήματος παραμετροποίησης του οχήματος, Multi Sense.

Ψηφιακός Πίνακας Οργάνων έως 10,25’’

Με μέγεθος από 7 έως 10,25 ίντσες, η σύγχρονη οθόνη TFT μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει πιο προσωπική την οδηγική εμπειρία. Η έκδοση με την οθόνη των 10,25 ιντσών περιλαμβάνει ακόμα και την προβολή των δεδομένων (χάρτες κ.λπ.) του συστήματος πλοήγησης, ενώ οι διαθέσιμες πληροφορίες μπορούν να παραμετροποιηθούν ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού.

Renault Easy link

Η πλατφόρμα πολυμέσων Renault Easy link είναι συμβατή με λογισμικό Android AutoTM και Apple CarPlay. Ο χρήστης μπορεί να εξατομικεύσει τις οθόνες με τη βοήθεια widgets που του παρέχουν άμεση πρόσβαση στις αγαπημένες του λειτουργίες. Το σύστημα στηρίζει τη λειτουργία του στη μόνιμη συνδεσιμότητα 4G για άμεση ενσωμάτωση υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης κλήσης έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος. Παράλληλα, η πλατφόρμα είναι πάντα ενημερωμένη, χάρη στις αυτόματες ενημερώσεις. Η πλοήγηση ενσωματώνει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, που παρέχονται από την TomTom, όπως η ενημέρωση για τις τιμές των καυσίμων στα σημεία ανεφοδιασμού, η κίνηση στους οδικούς άξονες, η προειδοποίηση για επικίνδυνους δρόμους κ.α..

Εφαρμογή MY Renault

Η εφαρμογή MY Renault (διαθέσιμη στην Ελλάδα σε μεταγενέστερο χρόνο) επιτρέπει την καλύτερη προετοιμασία του ταξιδιού, τη συνέχιση της πλοήγησης με τα πόδια, αφού βγείτε από το αυτοκίνητο, αλλά και την υπενθύμιση της διαδρομής πίσω σε αυτό, αν δεν θυμάστε που το έχετε παρκάρει. Επίσης, επιτρέπει τον απομακρυσμένο έλεγχο του αυτοκινήτου (κλείδωμα, ξεκλείδωμα, κόρνα, προβολείς), ενώ, τέλος, εξασφαλίζει βελτιστοποιημένη διαχείριση συντήρησης, παρακολουθώντας το ιστορικό τακτικής συντήρησης.

Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης Renault Easy drive

Το νέο Clio διαθέτει την πιο πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης στην κατηγορία του. Στόχος αυτών είναι η απλοποίηση της οδήγησης, η ενίσχυση του βαθμού ασφαλείας και η απόλυτη εξασφάλιση του οδηγού ακόμα και σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Αποτέλεσμα και αυτών είναι η κορυφαία διάκριση των 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP κατά τις οποίες το Clio διακρίθηκε για την κορυφαία ασφάλεια που προσφέρει σε ενήλικες και παιδιά, πρωταγωνιστώντας στην ασφάλεια πεζών και την πληρότητα συστημάτων ασφαλείας από τη βασική του έκδοση.  Τα συστήματα αυτά χωρίζονται σε τρείς ενότητες: Οδήγηση, Ασφάλεια και Παρκάρισμα.

Σύστημα Multi-Sense

Το Renault Multi-Sense έχει ως στόχο την εξατομίκευση της εμπειρίας οδήγησης. Το σύστημα επιτρέπει τη διαμόρφωση της χαρτογράφησης του κινητήρα, τη ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης, του εσωτερικού φωτισμού (σε 8 αποχρώσεις) και του ψηφιακού πίνακα οργάνων, επιτρέποντας στον οδηγό να προσαρμόσει το όχημα σύμφωνα με τη διάθεσή του.

Το σύστημα διαθέτει 3 προγράμματα:

– Eco, για μείωση της κατανάλωσης και περιορισμό των εκπομπών CO2

– Sport, για περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση, ευελιξία και αμεσότητα στις αντιδράσεις

– My Sense για εξατομίκευση της εμπειρίας

BOSE: κορυφαία τεχνολογία ήχου

Το All-new CLIO μπορεί να εξοπλιστεί με το κορυφαίο σύστημα ήχου BOSE, που διαθέτει ισχυρά ηχεία, ειδικό λογισμικό επεξεργασίας ήχου και ποικίλες ρυθμίσεις, για μία μοναδική ακουστική εμπειρία. Το BOSE συνδυάζεται με το νέο subwoofer (Fresh Air SpeakerTM- FAS), που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Renault. Το FAS προσφέρει εξαιρετική απόδοση αναπαραγωγής των χαμηλών συχνοτήτων, ενώ δεν επηρεάζεται καθόλου η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, που παραμένει το μεγαλύτερο στην κατηγορία, με 391 λίτρα.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Kia: Ούτε το Seltos για την Ευρώπη. Αλλά το Imagine περνά στην παραγωγή!

cars

Fiat Panda. Ενδοοικογενειακός ανταγωνισμός

cars

Abarth 595 esseesse. To πιο «άγριο»

cars

Alfa Romeo. Συμπλήρωσε 110 χρόνια ζωής

cars

Toyota Supra 3000GT Concept. Εξερευνεί τα όρια με μία “JDM” αισθητική.

cars

Άκουσε τον κινητήρα του T.50 να ουρλιάζει στις 12.000+ σ.α.λ.

cars

Νέο Volkswagen Golf GTD. Αθλητής μεγάλων αποστάσεων…

cars

Alpina B3 Sedan. Γιατί να περιμένεις για την M3;

cars

Νέο Hyundai i10. Άνετο και οικονομικό

cars