CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Volkswagen Golf R. Το ισχυρότερο Golf τα κάνει όλα… καλύτερα!

Πιστή στο ραντεβού της, η Volkswagen παρουσιάζει στον κόσμο το νέο Golf R με τον τίτλο του ισχυρότερου και ταχύτερου Golf μαζικής παραγωγής στην ιστορία του εμβληματικού hatchback. Παράλληλα όμως, το νέο Golf R διατηρεί τον χαρακτήρα του “πολυεργαλείου”, αναβαθμισμένο σε πολλούς τομείς αλλά αποφεύγοντας τις υπερβολές που θα το έκαναν να χάσει την ιδιαιτερότητα ενός καυτού hatchback “παντός καιρού” που καλύπτει όλες τις ανάγκες του ιδιοκτήτη του.

Κάτω από το καπό του κορυφαίου (μέχρι στιγμής) Golf, βρίσκεται μία αναβαθμισμένη έκδοση του γνωστού EA888, δίλιτρου, τετρακύλινδρου, υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα η οποία αποδίδει 320 ίππους και 420 Nm ροπής από τις 2.100 έως τις 5.350 σ.α.λ. και το γνώριμο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και αυτό σημαίνει ότι το νέο “R” ολοκληρώνει το σπριντ στα 100 km/h σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα του να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Η Volkswagen όμως δεν στόχευε μόνο στις απόλυτες επιδόσεις όμως. Ήθελε το νέο Golf R να είναι πιο ευέλικτο και πιο άμεσο από τον προκάτοχο του. Έτσι, το εξόπλισε με την τελευταία εκδοχή του συστήματος τετρακίνησης που είδαμε και στα Arteon R και Tiguan R, που έχει την δυνατότητα να κατανέμει την ροπή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς (για πρώτη φορά) μέσω ενός σετ ηλεκτρονικά ελεγχόμενων, πολύδισκων συμπλεκτών.

Κατά τα άλλα, οι μηχανικοί αύξησαν την γωνία camber των εμπρός τροχών κατά 1,3 μοίρες, τοποθέτησαν σκληρότερα ελατήρια και αντιστρεπτικές ράβδους και τροποποίησαν το σύστημα διεύθυνσης για μεγαλύτερη αμεσότητα και απόκριση. Βελτιωμένο είναι και το σύστημα πέδησης, με τους δίσκους εμπρός να είναι μεγαλύτεροι (358 χιλιοστά σε διάμετρο) και να συνδυάζονται με διπίστονες δαγκάνες ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι νέο είναι και το αλουμινένιο υποπλαίσιο που μειώνει το βάρος κατά 3 κιλά.

Όσον αφορά στην εμφάνιση, το νέο VW Golf R ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα χάρη στην μειωμένη κατά 20 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος, τους νέους προφυλακτήρες με τον εμπρός να φιλοξενεί ένα splitter και τον πίσω έναν μεγάλο διαχύτη, την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και φυσικά, τα νέα σχέδια για τις ζάντες ελαφρού κράματος. Διαθέσιμο είναι προαιρετικά και το “R Performance” πακέτο που ανεβάζει τον κόφτη της τελικής στα 270 km/h, αντικαθιστά την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής με μία μεγαλύτερη και έχει standard τις 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος. Μέρος του πακέτου είναι και δύο επιπλέον modes οδήγησης επιπλέον των βασικών Comfort, Sport, Race και Individual: το “Special” είναι βελτιστοποιημένο για την πίστα του Nurburgring ρυθμίζοντας τις αναρτήσεις λίγο πιο μαλακές σε σύγκριση με το “Race” αλλά διατηρώντας όλα τα υπόλοιπα στο maximum ενώ το Drift επιτρέπει στο Golf R να πλαγιολισθαίνει με στιλ αλλάζοντας τις παραμέτρους του συστήματος ευστάθειας και την κατανομή της ροπής από το σύστημα τετρακίνησης. Από τον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού ξεχωρίζει και το σύστημα εξάτμισης της Akrapovic που μειώνει το βάρος κατά 7 κιλά σε σύγκριση με το stock και προσφέρει την δυνατότητα ελέγχου της έντασης του ήχου μέσω μίας πεταλούδας στις απολήξεις.

The post Νέο Volkswagen Golf R. Το ισχυρότερο Golf τα κάνει όλα… καλύτερα! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το νέο και στιλάτο Fiat Strada ντεμπουτάρει στη Ν. Αμερική!

cars

Hyundai Motorsport. Δοκιμές στην Ελλάδα παρουσία του Υφυπ. Αθλητισμού Λ. Αυγενάκη

cars

Alpina D3 S. Η δύναμη του diesel σε sedan ή station wagon!

cars

Νέο Skoda Kamiq. To τρίτο της SUV

cars

Ετοιμάζει η Honda ένα νέο CR-Z;

cars

Porsche Taycan. Η απαρχή μίας νέας εποχής!

cars

Ηρέμησε… Αργεί ακόμα η πρώτη ηλεκτρική Ferrari!

cars

Fiat 500 Electric 3+1. Μία πόρτα κάνει την διαφορά!

cars

Η Ferrari ετοιμάζει την “topless” SF90 Stradale!

cars