CARSNEWS
AUTONEWS

Οι εκπομπές ρύπων “φρενάρουν” το νέο Ford Focus RS.

Η “RS” έκδοση της προηγούμενης γενιάς του Ford Focus εξοπλιζόταν με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,3 λίτρων ο οποίος πρόσφερε 355 άλογα και 475 Nm ροπής. Όμως αυτή η λύση δεν είναι πλέον βιώσιμη. Οι αμείλικτοι κανονισμοί εκπομπών ρύπων έχουν αναγκάσει την Ford να εξετάζει εναλλακτικές οι οποίες δεν θα την βάλουν σε μπελάδες με το όριο των 95 γραμμαρίων CO2 ανά χιλιόμετρο και η αναζήτηση αυτή αποδεικνύεται μεγάλη πρόκληση για την αμερικανική εταιρία και την ομάδα των μηχανικών της. Μέχρι και τα τέλη του 2019, ακουγόταν πως η επικρατέστερη λύση στο πρόβλημα είναι μία mild-hybrid έκδοση του EcoBoost των 2,3 λίτρων αλλά αυτό μάλλον δεν ισχύει πλέον.

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες που προέρχονται από μία ανώνυμη πηγή εντός της Ford, η εταιρία πιστεύει πως για να επιτευχθεί ο στόχος της μείωσης των εκπομπών ρύπων στα επιθυμητά επίπεδα, το νέο Focus RS θα πρέπει να είναι πλήρως υβριδικό. Αν ισχύει αυτό, τότε το μοντέλο δεν θα παρουσιαστεί εντός του 2020 όπως φημολογούνταν αλλά θα καθυστερήσει πιθανότατα μέχρι το 2022-23 ενώ άγνωστο είναι και το κινητήριο σύνολο που θα επιλεχθεί για την κίνηση του.

Το αγγλικό μέσο που έφερε στο φως αυτή την αποκάλυψη αναφέρει πως η προσοχή της Ford και των μηχανικών της έχει στραφεί στο υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία 10,3 kWh όπως είναι στις κορυφαίες εκδόσεις του Kuga. Ένα σύνολο που σε αυτή την έκδοση του, παράγει 225 ίππους και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Ούτε η ιπποδύναμη είναι επαρκής όμως, ούτε το κιβώτιο. Δεδομένου πως ο ανταγωνισμός έχει κάνει το άλμα στα 400 άλογα, η Ford οφείλει να ακολουθήσει. Η ενίσχυση του υβριδικού κινητήριου συνόλου δεν θα πρέπει να θεωρείται πρόβλημα αλλά υπάρχουν σοβαρά ερωτηματικά όσον αφορά στο βάρος και το κόστος του. Υπάρχουν ελπίδες ότι οι μηχανικοί της Ford θα υπερκεράσουν τα εμπόδια αλλά σε αυτό το επίπεδο, όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Land Rover Defender. Ένα σύμβολο της αυτοκίνησης ξαναζεί!

cars

Το Ford Transit αποκτά ηλεκτρική έκδοση!

cars

Dacia: Τι μπορεί να κάνει μία “value-for-money” εταιρία στην εποχή του εξηλεκτρισμού;

cars

Με πανίσχυρο boxer 2,4 λίτρων το επόμενο Subaru WRX.

cars

VW. Μειώνει κατά 80% τις εκπομπές NOx

cars

Mercedes-AMG GLB35 4Matic. Χώροι, πρακτικότητα και 306 ίπποι!

cars

Alpina D3 S. Η δύναμη του diesel σε sedan ή station wagon!

cars

DS Automobiles. Προσέφερε λάμψη και έδειξε τεχνολογία στην «Αυτοκίνηση 2019»

cars

Nέο Ford Kuga. Σύγχρονο σε όλα του

cars