CARSNEWS
MARKET

Ο Κάρλος Σάινθ βασιλιάς της ερήμου και στο Rally Dakar 2020

Ο διάσημος Ισπανός οδηγός ράλι, Κάρλος Σαϊνθ, γνωστός και με το ψευδώνυμο «El Matador», οδηγώντας ένα Mini John Cooper Works Buggy, κέρδισε το ράλι Dakar 2020, που διεξήχθη επί 12 ημέρες στα σκληρά εδάφη της Σαουδικής Αραβίας.

Ο 57χρονος οδηγός (νικητής και του Ράλι Ακρόπολις), με την επιτυχία του αυτή εντάσσεται στο πάνθεον των νικητών του πιο σκληρού αγώνα μηχανοκίνητων στον κόσμο, καθώς έχει καταφέρει να κερδίσει τρεις φορές το Dakar, οδηγώντας αυτοκίνητα τριών διαφορετικών κατασκευαστών.

Μια ακόμα διάσταση που φανερώνει την επιτυχία του δημοφιλούς ράλιμαν, είναι το ότι, όλες τις ημέρες τον κυνηγούσαν σε απόσταση αναπνοής, δυο από τους θρύλους του αγώνα, που τελικά τερμάτισαν στη δεύτερη και τρίτη θέση.

Ο λόγος για τον ολυμπιονίκη της σκοποβολής, 50χρονο Καταριανό, Νασέρ Αλ Ατίγια (Toyota HiLux), τρεις φορές νικητή του αγώνα στο πρόσφατο παρελθόν και για τον θρυλικό 55χρονο Γάλλο, Στεφάν Πετερανσέλ, πιο γνωστό σαν η «Αλεπού της Ερήμου», νικητή του αγώνα 14 φορές από το 1988, εκ των οποίων οι επτά είναι με μοτοσικλέτα. Ο Πετερανσέλ οδηγούσε ίδιο αυτοκίνητο με τον νικητή και παρά το ότι κέρδισε 4 από τις 12 ειδικές διαδρομές (άλλες τόσες κέρδισε και ο Σάινθ) δεν κατάφερε να περάσει τον Αλ Ατίγια, που έκανε καλύτερο χρόνο μόνο σε μια ειδική.

Πάντως, οι θέσεις του βάθρου είχαν «κλειδώσει» από την 4η κιόλας διαδρομή, ενώ η διαφορά των σχεδόν 10 λεπτών ανάμεσα στους τρεις πρώτους της γενικής κατάταξης είναι κάτι που σπάνια βλέπουμε στο Dakar, όπου οι διαφορές συνήθως υπολογίζονται σε ώρες.

Στις ξεχωριστές ειδήσεις του φετινού Dakar, είναι και η συμμετοχή του 39χρονου Ισπανού πρωταθλητή F1, Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος οδηγούσε ένα ακόμα Toyota HiLux, αλλά δεν κατάφερε να διακριθεί, τόσο λόγω της απειρίας του στο συγκεκριμένο είδος αγώνα όσο και λόγω μηχανικών προβλημάτων που τον περιόρισαν τελικά μόλις στην 13η θέση (τερμάτισαν 55), 4ώρες 42′ 47″ πίσω από τους νικητές.

Στον διάσημο αγώνα συμμετείχαν -όπως πάντα- και φορτηγά με τριμελή πληρώματα, μια κατηγορία όπου συνήθως οι Ρώσοι δεν έχουν αντίπαλο. Έτσι και φέτος τρία Kamaz με ρώσικα πληρώματα βρέθηκαν στις θέσεις 1, 2 και 4 της κατάταξης, ενώ ένα Maz-Sport Auto με πλήρωμα από τη Λευκορωσία τερμάτισε δεύτερο, περισσότερο από δυο ώρες μακριά από τους νικητές.

Related Articles

Το ηλεκτρικό Mini πέρασε την «Πράσινη Κόλαση»

cars

«Στους δρόμους της Ελλάδος συντελείται η μεγαλύτερη γενοκτονία»

cars

To Ford GT 2020 είναι ένας πύραυλος καλυμμένος με ανθρακόνημα

cars

Νέα Mercedes-Benz GLA με πιο επιβλητική εμφάνιση

cars

Πώς απαλλάσσονται από το τέλος ταξινόμησης αυτοκινήτου οι τρίτεκνοι

cars

Μπαταρίες στην Ισπανία φτιάχνει η Ford

cars

Πρεμιέρα του Opel Corsa-e Rally στον τελικό του Γερμανικού Πρωταθλήματος Ράλι

cars

Αποκτήστε εύκολα το Ford των ονείρων σας

cars

Μαθητές σχολείων στο εργοστάσιο της Nissan στην Βαρκελώνη

cars