– Με μεγαλύτερες οθόνες στο infotainment και τον πίνακα οργάνων
– Με δύο επιλογές diesel έως 190 άλογα
– Αναβαθμίστηκαν οι οθόνες και τα συστήματα ασφαλείας
– Το BT-50 αναμένεται στις αγορές το 2025
Το BT-50 αναμένεται στις αγορές το 2025
Το ντεμπούτο του πραγματοποίησε το ανανεωμένο Mazda BT-50. Το φρεσκαρισμένο ιαπωνικό Pick-up αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025, ξεκινώντας το ταξίδι του στις διεθνείς αγορές από την Αυστραλία, αγορα για την οποία παρουσιάστηκε. Το διπλοκάμπινο «δίδυμο» του Isuzu D-MAX έρχεται με πολλές αλλαγές στο εσωτερικό, αλλά και το εξωτερικό, ενώ εξοπλίζεται και με νέα συστήματα ασφάλειας.
Με μεγαλύτερη γρίλια και νέους χρωματισμούς
Το ανανεωμένο Pick-up της Mazda, διαθέτει ανασχεδιασμένη μάσκα με μεγαλύτερη γρίλια και «μυτερά» φωτιστικά σώματα, τα οποία θυμίζουν το Mazda CX-5. Στο πλάι δεν έχουν αλλάξει πολλά, πέρα από τις νέες μαύρες ζάντες αλουμινίου. Προχωρώντας προς τα πίσω, το BT-50 έχει διαφορετική σχεδίαση στην πόρτα της καρότσας, ενώ εξοπλίζεται και με νέα κάθετα φωτιστικά σώματα. Τέλος, η Mazda μεγάλωσε και την παλέτα των χρωμάτων του BT-50, αφού προσέθεσε τρία νέα χρώματα τα Red Earth, Geode White, και Sailing Blue.
Με μεγαλύτερες οθόνες στο infotainment και τον πίνακα οργάνων
Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο BT-50 εξοπλίζεται με νέα οθόνη 9 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, η οποία είναι συμβατή με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Πέρα από την κεντρική οθόνη των 9 ιντσών υπάρχει και μία μικρότερη οθόνη 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Επιπρόσθετα, μέρος του εξοπλισμού είναι και οι θυρές USB-C, ενώ υπάρχουν τόσο τα παραδοσιακά μπουτόν, όσο και μπουτόν ευαίσθητα στην αφή. Η Mazda έχει φροντίσει να ντύσει την καμπίνα του ΒΤ-50 και με νέα υλικά, όπως το δέρμα τερακότα και άλλα.
Αναβαθμίστηκαν και τα συστήματα ασφαλείας
Κλείνοντας, το ανανεωμένο BT-50 έχει αναβαθμιστεί και όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας. Διαθέτει νέες και περισσότερες κάμερες, νέο σύστημα αυτόματης πέδησης το οποίο αντιλαμβάνεται πεζούς και μοτοσυκλέτες, ενώ το προσαρμοζόμενο cruise control έχει αναβαθμιστεί με λειτουργία stop and go σε περίπτωση που ο οδηγός βρεθεί σε μποτιλιάρισμα. Τέλος, εξοπλίζεται με νέο σύστημα διατήρησης λωρίδας, το οποίο αντιλαμβάνεται την άκρη του δρόμου ακόμα και αν δεν υπάρχουν διαγραμμίσεις στην άσφαλτο.
Συνέχεια του άρθρου >>>