CARSNEWS
MARKET

Πρεμιέρα για το Audi e-tron GT

H Audi αποκάλυψε στο παγκόσμιο κοινό το e-tron GT, το νέο της ηλεκτρικό Gran Turismo, σε μία σαφή δήλωση ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να έχει σπορ χαρακτήρα και να δημιουργεί έντονες συγκινήσεις. Με εντυπωσιακό, εμπνευσμένο ντιζάιν, το τετράθυρο κουπέ με το έντονα αεροδυναμικό αμάξωμα ξεκινά την εμπορική του καριέρα την άνοιξη, με δύο εκδόσεις να κυκλοφορούν ταυτόχρονα: το e-tron GT quattro και το RS e-tron GT. 

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του Audi e-tron GT είναι:

Φιλοσοφία

– Το Gran Turismo του μέλλοντος, με τετράθυρο κουπέ αμάξωμα με δυναμικό design και ισχυρό ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, φιλικό στην καθημερινή χρήση, χωρίς άγχος αυτονομίας στα ταξίδια.

– Η έκδοση RS e-tron GT είναι η κορυφαία έκδοση ηλεκτροκίνησης στην Audi και την Audi Sport.

– Η νέα ναυαρχίδα της μάρκας με φουτουριστικό design.

Εξωτερική σχεδίαση

– Ο σπορ χαρακτήρας και η άνεση συναντούν την αειφορία.

– Σπορ αναλογίες: μεγάλοι τροχοί, φαρδύ μετατρόχιο, επίπεδη σιλουέτα, μακρύ μεταξόνιο.

– Η σχεδιαστική φόρμα αντικατοπτρίζει τον υψηλό βαθμό ενεργειακής απόδοσης.

– Χαμηλό ανεστραμμένο Single frame στο χρώμα του αμαξώματος, εξαιρετικά διακριτικές κυψέλες Quattro, καμπίνα επιβατών με κεκλιμένη οροφή, πίσω άκρο με έντονες εσοχές.

– Αεροδυναμικό, με πολύ χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας, μόλις 0,24, για μεγάλο βαθμό ενεργειακής απόδοσης και υψηλή αυτονομία, ενεργές είσοδοι αέρα για φρένα και ψυγείο, πίσω αεροτομή που ρυθμίζεται σε πολλαπλά στάδια, κλειστό κάτω μέρος αμαξώματος (δάπεδο) και μεγάλος πίσω διαχύτης.

– Υψηλή ακαμψία θαλάμου επιβατών και ασφάλεια πρόσκρουσης, χάρη στον χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής και στο ενισχυμένο περίβλημα μπαταρίας με αλουμινένιο εξωτερικό.

– Μήκος: 4,99 μέτρα, πλάτος: 1,96 μέτρα, ύψος: μόλις 1,41 μέτρα, χώρος αποσκευών με όγκο 405 λίτρα στο πίσω μέρος.

Audi_02 (1)

Προβολείς και φώτα

– Οι προβολείς LED Matrix είναι διαθέσιμοι στάνταρ (RS e-tron GT) ή προαιρετικά (e-tron GT quattro).

– Οι προβολείς Matrix LED με φως Audi laser διατίθενται προαιρετικά και για τα δύο μοντέλα.

– Πίσω φώτα με φωτεινή οριζόντια δέσμη, δυναμικά φλας και λειτουργία coming home/leaving home σε συνδυασμό με προβολείς κορυφαίας ποιότητας.

Εσωτερική σχεδίαση

– Πίνακας οργάνων προσανατολισμένος στον οδηγό.

– Χαμηλή θέση καθίσματος οδηγού και ευρεία κεντρική κονσόλα. Τα πίσω καθίσματα φιλοξενούν με άνεση ενήλικους επιβάτες.

– Η αειφορία είναι εμφανής στο εσωτερικό με επενδύσεις χωρίς δέρμα και ταπετσαρία με υψηλό ποσοστό ανακυκλωμένου υλικού.

– Πολλαπλά σχεδιαστικά πακέτα, με το μοντέλο RS να διαθέτει επιπλέον σπορ λεπτομέρειες εξοπλισμού.

Audi_04

Τεχνολογία και δυναμικά χαρακτηριστικά

– Ηλεκτρική τετρακίνηση με έναν μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα (PSM) σε κάθε άξονα και σύστημα μετάδοσης δύο σχέσεων στον πίσω άξονα.

– Το Audi e-tron GT quattro έχει συνολική ισχύ 476 ίππους και ροπή 630 Nm, ενώ το RS e-tron GT έχει ισχύ 598 ίππους και ροπή 830 Nm. Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης παρέχει ισχύ 530 ή 646 ίππους αντίστοιχα, για μέγιστο χρόνο 2,5 δευτερολέπτων.

– 0–100 χλμ./ώρα σε 4,1 ή 3,3 δευτερόλεπτα (RS), τελική ταχύτητα 245 χλμ./ώρα ή 250 χλμ./ώρα (RS).

– Ευφυής έλεγχος κίνησης και ανάκτησης ενέργειας με ανάκτηση από τα φρένα έως 265 kW.

Διαχείριση μπαταρίας και θερμότητας

– Μπαταρία ιόντων λιθίου με με 396 στοιχεία σε 33 modules, καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 86 kWh (μεικτή 93 kWh) και επίπεδο τάσης 800 Volt.

– Η φόρτιση AC με ισχύ 11 kW είναι στάνταρ, ενώ εκείνη στα 22 kW θα είναι σύντομα διαθέσιμη μετά την κυκλοφορία του μοντέλου στην αγορά. Η φόρτιση DC είναι διαθέσιμη με έξοδο έως 270 kW.

– Αυτονομία άνω των 488 χλμ. με μία φόρτιση (Audi e-tron GT quattro, κατά WLTP) και πολύ σύντομοι χρόνοι φόρτισης με μόλις 5 λεπτά για απόσταση περίπου 100 χλμ.

– Εξελιγμένη θερμική διαχείριση με τέσσερα κυκλώματα ψύξης, αποτελεσματική αντλία θερμότητας (βασικός εξοπλισμός) και προετοιμασία για ταχεία φόρτιση DC.

Audi_05

Ανάρτηση

– Χαμηλό κέντρο βάρους και εξαιρετική κατανομή φορτίων χάρη στη θέση της μπαταρίας και τη διάταξη των ηλεκτροκινητήρων.

-Η ελεγχόμενη απόσβεση της ανάρτησης, το μπλοκέ πίσω διαφορικό και το σύστημα δυναμικού χειρισμού Audi drive select ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό.

– Προαιρετικά στο βασικό μοντέλο, αλλά στάνταρ στο RS, είναι το ελεγχόμενο μπλοκέ πίσω διαφορικό και η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση τριών θαλάμων.

– Η τετραδιεύθυνση είναι προαιρετική και στα δύο μοντέλα.

– Δισκόπλακες με επίστρωση καρβιδίου βολφραμίου διατίθενται προαιρετικά στο βασικό μοντέλο (στάνταρ στο RS).

– Δισκόφρενα κατασκευασμένα από κεραμικά από ανθρακονήματα διατίθενται προαιρετικά και για τα δύο μοντέλα.

– Ζάντες 19 και 21 ιντσών στο βασικό εξοπλισμό ενώ διατίθενται και ζάντες 20 και 21 ιντσών με ειδικές εισόδους αέρα.

Συστήματα υποβοήθησης οδηγού

– Συστήματα ασφαλείας Audi presense ως στάνταρ. Προαιρετικά διατίθενται τα πακέτα “Tour”, “City” και “Park”, adaptive cruise assist και (remote) park assist plus.

Σπορ ήχος e-tron

– Ο τυπικός ήχος AVAS είναι ήδη πιο ηχηρός από ό, τι απαιτείται βάσει της σχετικής νομοθεσίας.

– Προαιρετικός σπορ ήχος e-tron για επιπλέον εξωτερικό και εσωτερικό ήχο, ανάλογα με τη ρύθμιση στο Audi drive select.

Audi_06

Χειρισμός ελέγχου και οθόνες

– Το Audi virtual cockpit plus (12,3 ίντσες) και η οθόνη αφής MMI (10,1 ίντσες) είναι στάνταρ, καθώς και ο φυσικός φωνητικός έλεγχος με σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ προαιρετικά διατίθεται το head-up display.

Infotainment και Audi connect

– Πλοήγηση MMI plus με σημείο πρόσβασης Wi-Fi ως στάνταρ και έξυπνη πλοήγηση με λειτουργίες ειδικά σχεδιασμένες για το Gran Turismo μοντέλο.

– Εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών Audi connect, με σύστημα πλοήγησης για τον υπολογισμό της ταχύτερης διαδρομής με τις συντομότερες δυνατές στάσεις φόρτισης σε σημεία φόρτισης DC.

– Audi phone box και προαιρετικό σύστημα ήχου Bang&Olufsen.

Audi_07

Εργοστάσιο κατασκευής

– Η παραγωγή του e-tron GT πραγματοποιείται στο Audi Böllinger Höfe στις εγκαταστάσεις του Neckarsulm.

– Η παραγωγή είναι ουδέτερη από άνθρακα, με χρήση οικολογικού ηλεκτρισμού και βιοαερίου.

– Ανεξάρτητο, καινοτόμο body shop με κοινή γραμμή συναρμολόγησης με το Audi R8.

Related Articles

Mπότας: Σίγουρα ο καλύτερος αγώνας της ζωής μου

cars

Νέος διευθυντής Marketing στην Kia

cars

H μία και μοναδική off-road Gallardo πωλείται έναντι 115.000 ευρώ

cars

Η εταιρία που πήγε το οικιακό πάρκινγκ σε… άλλα επίπεδα

cars

Ρομποτική βοήθεια στους εργαζόμενους της αυτοκινητοβιομηχανίας

cars

Όλα τα μοντέλα Ford στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτρικά έως το 2030

cars

Θρυλικά αυτοκίνητα της Nissan θα κάνουν «παρέλαση» στο 22o Φεστιβάλ Nismo

cars

Seat Leon: Πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP

cars

Η Ferrari 812 Superfast έγινε ακόμα πιο γρήγορη

cars