CARSNEWS
NEW MODELS

Πρωτοφανή μέτρα ασφαλείας παίρνει η PSA για να ξανανοίξει τα εργοστάσιά της

Το κλείσιμο των εργοστασίων προφανώς και δεν είναι λύση για τις εταιρίας, καθώς όπως ανακοίνωσε η VW κάθε εβδομάδα  με κλειστά τα εργοστάσια της κοστίζει 2 δισ. ευρώ.

Η PSA κάνει κάποιες προετοιμασίες μήπως και καταφέρει να ανοίξει πιλοτικά κάποια από τα εργοτάσιά της στην Ευρώπη, τα οποία έκλεισαν λόγω της πανδημίας.

Η εταιρία θέλει να ξανανοίξει τα εργοστάσια που φτιάχνουν κιβώτια και συστήματα μετάδοσης στην Valenciennes στις 30 Μαρτίου και στο Douvrin όπου φτιάχνει κινητήρες στις 3 Απριλίου, χρησιμοποιώντας εργάτες εθελοντές.

Τα σωματεία πάντως αντέδρασαν λέγοντας ότι είναι ακόμα νωρίς, καθώς η επιδημία δεν έχει κάνει ακόμα τον κύκλο της. Μέλος του συνδικάτου είπε ότι είναι παράλογο την ίδια στιγμή που η Γαλλία ετοιμάζεται να επεκτείνει την καραντίνα, η PSA θα προσπαθεί να ξανανοίξει τα εργοστάσια. Η Γαλλία επέκτεινε το lock down μέχρι τις 15 Απριλίου.

Η PSA έχει κλείσει όλα τα εργοστάσια της στην Ευρώπη, μαζί με τα εργοστάσια της Opel στην Γερμανία, Ισπανία, Πολωνία, Βρετανία στις 16 Μαρτίου, σχεδιάζοντας αρχικά να τα επαναφέρει στις 27 Μαρτίου. 

Από την πλευρά της η εταιρία, και δια στόματος του CEO Carlo Tavares δήλωσε ότι δεν θέλει να ρισκάρει την υγεία των εργατών της, οπότε αυτό το αργό restart θα γίνει με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις για να είναι ασφαλείς. Η εταιρία θα λαμβάνει την θερμοκρασία των εργατών, θα τους δίνει μάσκες προσώπου και θα εξασφαλίσει ικανή απόσταση μεταξύ τους. Θα έχει μάλιστα και όλες τις πόρτες ανοιχτές ώστε να υπάρχει καλύτερος αερισμός του χώρου. 

Θα απολυμαίνει επίσης τα εργαλεία και τους χώρους δουλειάς κάθε 60 λεπτά, οι εργάτες θα πρέπει να περιμένουν τρεις ώρες μέχρι να αγγίξουν τα εργαλεία που χρησιμοποιούσαν άλλοι συνάδελφοί τους, και θα επιτρέπει το πλύσιμο των χεριών για πέντε λεπτά. Η εταιρία επίσης θα διπλασιάσει τα λεωφορειάκια για την δουλειά έτσι ώστε να έχουν λιγότερο κόσμο εντός τους. 

Η PSA θα τα κάνει όλα αυτά όχι μόνο στα εργοστάσια αλλά και σε όλους τους χώρους, από εκθέσεις πώλησης έως τα συνεργεία της. Στην Κίνα πάντως τα εργοστάσιά της επανέρχονται σιγά-σιγά στην λειτουργία, ενώ την Ευρώπη οι εκθέσεις έχουν κλείσει εκτός από μερικά σημεία μεταξύ των οποίων και σημεία πώλησης ανταλλακτικών για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται για ιατρικούς σκοπούς ή για την διανομή φαγητού.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Σε πτώση οι πωλήσεις των ηλεκτρικών παρά τα πολλά νέα μοντέλα

cars

Η Porsche Boxster Bergspyder που δεν έμελλε να είναι…

cars

H Tesla θέλει φτηνότερες και δίχως κοβάλτιο μπαταρίες

cars

Πόσο κοστίζει το πορτοκαλί χρώμα της Mercedes-AMG GT Black Series;

cars

O Donald Trump μποϋκοτάρει τα ελαστικά της Goodyear!

cars

Νέα έκδοση για το Ford Puma στη Φρανκφούρτη

cars

Η Ferrari θα κατεβάσει… ταχύτητα για το 2020

cars

Η Toyota κατασκευάζει ανταλλακτικά για τις παλιές Supra

cars

Πωλείται μία Mercedes-Βenz λιμουζίνα-αγροτικό

cars