Μια πρώτη ματιά στο ξεκίνημα της εμπορικής πορείας στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, για μερικά από τα σημαντικότερα νέα μοντέλα που ακόμη δεν έχουμε προλάβει να δούμε στους ελληνικούς δρόμους.
Στην ελληνική αγορά μπορεί ακόμη να μην έχουμε προλάβει να δούμε τα περισσότερα από αυτά, όμως οι πωλήσεις τους στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές έχουν ξεκινήσει και ενώ για κάποια η εκκίνηση ήταν αρκετά δυναμική, για κάποια άλλα ήταν μάλλον απογοητευτική.
Ας ρίξουμε όμως μια πιο αναλυτική ματιά στις πωλήσεις μερικών από τα πιο σημαντικά και πολυαναμενόμενα μοντέλα της αγοράς, τον μήνα που πέρασε.
Renault 5
Αρχή με το Renault 5, οι πωλήσεις του οποίου στην εγχώρια αγορά της Γαλλίας έφτασαν τις 782 μονάδες. Αντιθέτως, στις αγορές της Γερμανίας και τις Ιταλίας το ξεκίνημά του ήταν πιο μέτριο, με 160 και 220 μονάδες αντίστοιχα.
Lancia Ypsilon
Δύο όψεις παρουσιάζει και η εικόνα των πωλήσεων της νέας Lancia Ypsilon, ενός μοντέλου στο οποίο η ιταλική εταιρεία παίζει τα ρέστα της, προκειμένου να γίνει και πάλι υπολογίσιμο μέγεθος στην αγορά. Στην ιταλική αγορά, το Ypsilon πούλησε 805 μονάδες τον Οκτώβριο, σε αντίθεση με τις 13 μονάδες στην Ισπανία και τις μόλις 6 στη Γαλλία.
Θυμίζουμε πάντως, πως ακόμη και στην Ιταλία το μοντέλο προηγούμενης γενιάς βρισκόταν στα επίπεδα των 4.000 μονάδων το μήνα.
Alfa Romeo Junior
Ένα ακόμη σημαντικό ιταλικό μοντέλο, είναι η Alfa Romeo Junior. Η οποία αποτέλεσε επιλογή για 433 άτομα στην Ιταλία πάντοτε για τον μήνα που μας πέρασε. Στη Γαλλία πουλήθηκαν 166 μονάδες και στην Γερμανία μόλις 45.
Cupra Terramar
Από την άλλη πλευρά, το νέο Cupra Terramar δείχνει να έχει μια πιο ισορροπημένη πορεία. Θεωρητικά η δυνατή του αγορά είναι αυτή της Ισπανίας, όπου οι ταξινομήσεις του έφτασαν τις 373. Με 339 μονάδες όμως, δεν τα πήγε άσχημα ούτε στη Γερμανία, ενώ στη Γαλλία, περιορίστηκε στις 128 μονάδες.
Ford Capri
Αν υπάρχει μια νέα είσοδος με πωλήσεις που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν απογοητευτικές, αυτή είναι του Ford Capri. To θρυλικό όνομα που επέστρεψε στην αγορά με τη μορφή ενός ηλεκτρικού crossover, δεν κατάφερε να πείσει περισσότερους από 45 πελάτες στη Γερμανία, 45 στη Γαλλία και 44 στη Μ. Βρετανία. Είναι ενδεικτικό πως το επίσης νέο στην αγορά, Ford Explorer, είχε το ίδιο διάστημα 544 πωλήσεις στη Γερμανία, 144 στη Γαλλία και 803 στη Μ. Βρετανία.
Smart #3
Κλείνουμε με το Smart #3, του οποίου η εμπορική πορεία ξεκίνησε μάλλον νωθρά, με την αγορά της Γερμανίας να αποδεικνύεται η καλύτερη με 224 μονάδες, με τη Γαλλία να ακολουθεί με 101 μονάδες και τη Μ. Βρετανία με 42.