CARSNEWS
NEW MODELS

Πόσους σκληρούς δίσκους θα χρειάζονται τα μελλοντικά αυτοκίνητα;

Τα ηλεκτρονικά έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και αυτό ισχύει και για το χώρο του αυτοκινήτου. Ένα σημερινό όχημα διαθέτει περισσότερες από 80 επεξεργαστικές μονάδες, έτσι ώστε να ελέγχει τη λειτουργία του κινητήρα, τη δυναμική συμπεριφορά του στο δρόμο, καθώς και όλα τα συστήματα ασφάλειας και ψυχαγωγίας. Όλα αυτά τα δεδομένα καταγράφονται σε εσωτερικούς σκληρούς δίσκους, καταλαμβάνοντας έναν κάποιο όγκο.

Αυτό όμως που σήμερα απαιτεί λιγότερα από 300 GB δεδομένων (εκ των οποίων το 90% αφορά στις λειτουργίες του infotainment), στο άμεσο μέλλον αναμένεται να εκτοξευτεί σε στρατοσφαιρικά επίπεδα, λόγω της αυτόνομης οδήγησης. Ένα μοντέλο με αυτονομία επιπέδου 2, όπου για παράδειγμα μπορεί να παρκάρει μόνο του, δεν έχει μεγάλες αποθηκευτικές ανάγκες, αφού οι γραμμές κώδικα που χρειάζονται στην προκειμένη περίπτωση είναι περιορισμένες.

Όσο ανεβαίνουν όμως τα επίπεδα αυτονομίας, τόσο το αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι προετοιμασμένο για έναν πρακτικά αμέτρητο αριθμό περιπτώσεων στο δρόμο. Στα επίπεδα 3 και 4 ο αποθηκευτικός χώρος 1 TB θεωρείται το μίνιμουμ για να καλύψει αυτές τις ανάγκες. Και οι συσκευές αποθήκευσης θα πρέπει να είναι ταχύτατα προσβάσιμες, όσο αντίστοιχα ανεβαίνουν οι ταχύτητες κίνησης, καθώς επίσης να εξασφαλίζουν fail safe λειτουργία.

Αγγίζοντας τώρα το επίπεδο αυτονομίας 5, όπου πλέον ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β, χωρίς καμία παρέμβαση του οδηγού, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών και άλλων εξωγενών παραγόντων, υπολογίζεται ότι συνολικά θα απαιτούνται έως και 11 ΤΒ αποθηκευτικού χώρου ειδικών προδιαγραφών, καθώς και σύνδεση του οχήματος με το cloud, για περαιτέρω διαχείριση δεδομένων.

Σύμφωνα με την Counterpoint Research, «η μεγάλη χωρητικότητα αποθήκευσης δεδομένων είναι μόνο μία πτυχή των λύσεων αποθήκευσης δεδομένων για αυτόνομα οχήματα. Τα αυτόνομα οχήματα επιπέδου 3 και άνω θα χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό στρατηγικών cloud και edge που είναι απαραίτητες για τη βελτιστοποίηση των εξελιγμένων απαιτήσεων των υπολογιστικών συστημάτων AI, των αποκρίσεων υψηλής ταχύτητας και του κόστους μεταφοράς δεδομένων. Οι εταιρίες αποθηκευτικών μέσων εξελίσσονται για να πληρούν τέτοιες απαιτήσεις. Πιστεύουμε ότι τα συστήματα αποθήκευσης εντός οχήματος θα μετακινηθούν από SLC / MLC NAND σε UFS / embedded SSD για αυτόνομα οχήματα επιπέδου 3 έως 5».

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Την προσεχή Δευτέρα η αποκάλυψη του Nissan X-Trail

cars

H Renault αναπροσαρμόζει τη στρατηγική της

cars

Πως θα σας φαινόταν μια ηλεκτρική Lancia Delta Integrale;

cars

Κατασκοπεία: Η νέα BMW M4 δείχνει τα δόντια της

cars

Η Honda έτοιμη για την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3

cars

Φθηνή υδρογονοκίνηση μέχρι το 2025 υπόσχεται η BMW

cars

Τον Σεπτέμβριο το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Skoda

cars

Ξεκινούν οι παραδόσεις της Bugatti Divo στους ιδιοκτήτες της

cars

Ducati με έκπτωση έως 2.500 ευρώ

cars