Το Fiat Panda, στην τρίτη κατά σειρά γενιά του, συνεχίζει να οδηγεί τις πωλήσεις της ιταλικής φίρμας, παραμένοντας, παρά τα σχεδόν 10 χρόνια τα οποία κουβαλάει στην πλάτη του, το δημοφιλέστερο τετράτροχο της ιταλικής αγοράς.
Μπορεί λοιπόν υπό άλλες συνθήκες να μιλούσαμε ήδη για τον αντικαταστάτη του, ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, η στιγμή που το σημερινό Fiat Panda θα παραχωρήσει τη θέση του στον διάδοχό του αργεί ακόμα.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, λοιπόν, χρονοδιάγραμμα της εξέλιξης και της παραγωγής του νέου Fiat Panda άλλαξε για μία ακόμα φορά μετά και τη συγχώνευση του FCA Group με το PSA Group και τη δημιουργία του ομίλου Stellantis.
Μεταθέτοντας το εμπορικό του λανσάρισμα για το τέλος του 2023, οι Ιταλοί θα επιχειρήσουν να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το τεχνολογικό οπλοστάσιο των Γάλλων, πατώντας πάνω σε νέα πλατφόρμα και τοποθετώντας κάτω από τις καλοσχεδιασμένες μεταλλικές επιφάνειες του νέου Panda σαφώς πιο ανταγωνιστικά κινητήρια σύνολα.
Το νέο Fiat Panda πρόκειται να αυξήσει τις διαστάσεις του αμαξώματός του, φλερτάροντας με την κατηγορία των supermini. Αυτό θα προσφέρει περισσότερο χώρο στο Fiat 500 να ξεδιπλώσει τη δική του γκάμα εκδόσεων αλλά θα καλύψει και το κενό που άφησε η οριστική διακοπή της παραγωγής του Fiat Punto το 2018.
Μιλώντας για ένα αυτοκίνητο που θα μας απασχολήσει το μακρινό 2024, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία ηλεκτροκίνητων εκδόσεων όπως άλλωστε και υβριδικών, οι οποίες θα αποτελέσουν τη βάση της γκάμας του.
Σε ό,τι αφορά την εικόνα του νέου Fiat Panda, το πρωτότυπο Fiat Centoventi είναι εκείνο που θα αποτελέσει τον δωρητή του σχεδιαστικού DNA, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρξουν και επιρροές από τα γαλλικά γονίδια του αυτοκινήτου.
Follow @CarsnewsGr