Δειτε τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας BMW i3 2026 – του πλήρως ηλεκτρικού αντικαταστάτη της σειράς 3 με τις μεγαλύτερες πωλήσεις του Μονάχου. Αναπτύχθηκε κάτω από το πανό Neue Klasse, που δηλώνει «Νέα Κατηγορία», είναι μια νέα γενιά EV που θα καλύπτει όλα τα σχήματα και μεγέθη της BMW.
Έχουμε ήδη ετοιμάσει το νέο BMW iX3, το πρώτο προϊόν Neue Klasse που κυκλοφορεί το 2025, αλλά όλα τα βλέμματα είναι πλέον στραμμένα σε αυτό το i3 saloon, χάρη στη σειρά της σειράς 3, μιας από τις πιο εφικτές BMW για πέντε δεκαετίες.
Όπως το αυθεντικό Neue Klasse που γέννησε τα 1500 και 2000tii το 1962-1972 και έσωσε την άρρωστη αυτοκινητοβιομηχανία από τη χρεοκοπία, ο διάδοχός του έχει σχεδιαστεί για να κάνει τη BMW να ταιριάζει για τα επόμενα 20 χρόνια στη γρήγορη λωρίδα του ηλεκτρικού υπερ-εθνικού δρόμου. Θα εξακολουθείτε να μπορείτε να παραγγείλετε ένα βενζινοκίνητο Three, αλλά θα είναι μια εξελιγμένη έκδοση του σημερινού μοντέλου – όχι τα φανταχτερά παντελόνια Neue Klasse τεχνολογίας.
Λοιπόν, το νέο i3 δεν φαίνεται τόσο συναρπαστικό ή ριζοσπαστικό όσο το concept Neue Klasse…
Είναι ένα ενδιαφέρον σημείο. Αυτό το μεταμφιεσμένο πρωτότυπο που έγινε δοκιμή στη Γερμανία φαίνεται πολύ πιο συμβατικό, συμφωνούμε. Αλλά τότε το Μόναχο έχει φόρμα για να το κάνει ασφαλές με τη σειρά 3 του – το μοντέλο που αντιπροσωπεύει πλήρως μία στις τέσσερις πωλήσεις BMW παγκοσμίως.
Το πρωτότυπο BMW Vision Neue Klasse με μύτη καρχαρία που αποκαλύφθηκε στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου 2023 θα δώσει πληροφορίες για τις γενικές αναλογίες και ορισμένες λεπτομέρειες του i3: το μπροστινό μέρος, ειδικότερα, διατηρεί το μπροστινό άκρο με λοξή μύτη, αν και οι λεπτομέρειες της μάσκας και το συγκρότημα του προφυλακτήρα μειώνονται για παραγωγή και η επεξεργασία της κολόνας C φαίνεται πολύ πιο συμβατική στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες μας.
Το πίσω άκρο φαίνεται επίσης λιγότερο σημαντικό. παρά το καμουφλάζ, θα λέγαμε ότι το κότσο φαίνεται πιο ασφαλές από την πρωτοποριακή επεξεργασία μπότας στο πρωτότυπο Neue Klasse 2023. Σημειώστε τι μοιάζουν με τα χερούλια της πόρτας που ανοίγουν, καλύτερα για να εξομαλύνετε τη ροή του αέρα.
BMW i3: η σειρά 3 συνδέεται
Από το 2025 όλα τα μελλοντικά EV BMW θα στραφούν τελικά στη νέα αποκλειστική αρχιτεκτονική που δεν θα είναι πλέον ικανή να δέχεται εφαρμογές ICE ή PHEV. Αυτή η μήτρα Neue Klasse θα εισαγάγει τα επόμενα τέσσερα χρόνια τέσσερα διαφορετικά μεταξόνια για να υποστηρίξει την πλειοψηφία της σειράς αυτοκινήτων της BMW, που εκτείνεται από την ταπεινή σειρά 1 έως τη σειρά 3 της καρδιάς έως την επιβλητική X7.
Το i3 αναμένεται να κατασκευαστεί στο Μόναχο, αλλά προορίζεται επίσης για παγκόσμιες εγκαταστάσεις τόσο μακριά όσο η Κίνα και το Μεξικό. Αντί για ελαφριά αλλά ακριβά χυτά αλουμινίου giga, η BMW επιλέγει μια λιγότερο ενεργοβόρα και ακόμη πιο άκαμπτη σύνθετη μήτρα από κράμα χάλυβα. Η μονοκόκ δομή και η εγκατάσταση μπαταρίας από κυψέλη σε συσκευασία βελτιώνουν τη χρήση του χώρου κατά 30 τοις εκατό σε σχέση με την αρχιτεκτονική μετατροπής CLAR WE, σύμφωνα με εσωτερικές μετρήσεις.
Σημειώστε την κλίση της μύτης καρχαρία που είναι ορατή στο μπροστινό μέρος του νέου i3.
Νέα τεχνολογία μπαταρίας
Σταματήστε για λίγο την εκπληκτική σχεδίαση και σκεφτείτε την κύρια πρόθεση του Neue Klasse: μια καθαρή αρχιτεκτονική ηλεκτρικών αυτοκινήτων που προορίζεται να τροφοδοτήσει σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά οχήματα του ομίλου στο δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας. Η μεγαλύτερη καινοτομία βρίσκεται στο τμήμα μπαταριών, την καρδιά κάθε ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η BMW διεκδικεί πέμπτη υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και μέση κατανάλωση ενέργειας WLTP 4,8 μίλια ανά kWh έναντι 3,8 μιλίων ανά kWh για το τρέχον BMW i4 – που σημαίνει ότι η νέα γενιά θα πρέπει να έχει 30% μεγαλύτερη αυτονομία από τις σημερινές ηλεκτρικές BMW.
Η φόρτιση, επίσης, υπόσχεται να είναι κατά ένα τρίτο ταχύτερη και το Μόναχο λέει ότι η συνολική απόδοση θα βελτιωθεί κατά ένα τέταρτο, χάρη στην έξυπνη διαχείριση θερμικής ενέργειας και μια τυπική αντλία θερμότητας. Σύμφωνα με τον επικεφαλής τεχνολογίας Frank Weber, οι βασικοί συνεισφέροντες στην απόδοση είναι –με αυτή τη σειρά– το σύστημα μετάδοσης κίνησης, τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, η κομψή αεροδυναμική, το μειωμένο βάρος, τα ρουλεμάν τροχών και τα φρένα.
Ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt για γρήγορη φόρτιση
Προετοιμαστείτε για ένα μάθημα Χημείας Α επιπέδου αν θέλετε να ξετυλίξετε το υλικό που οδηγεί τα έξυπνα πράγματα στο Neue Klasse.
Ας κοιτάξουμε κάτω από το καπό για να δούμε τι τροφοδοτεί το νέο i3 – κυριολεκτικά και μεταφορικά, καθώς αυτό το πρωτότυπο δυστυχώς υπέστη μια άδεια μπαταρία 12 βολτ κατά τη δοκιμή (παραπάνω).
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης 6ης γενιάς 800 volt σηματοδοτεί τη μετάβαση από τις πρισματικές σε στρογγυλές μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) και οξειδίου κοβαλτίου νικελίου λιθίου (NMC), οι οποίες τροφοδοτούν από έναν έως τέσσερις κινητήρες και φέρονται να διατίθενται σε δύο μεγέθη, που ονομάζονται 4695 και 461 Χάρη στους αεριζόμενους πάτους και το σύστημα ψύξης σάντουιτς, οι κυψέλες τελευταίας γενιάς υπόσχονται ανώτερη θερμική απόδοση που λέγεται ότι συμβάλλει σημαντικά στη συνολική απόδοση.
Οι κυψέλες παρέχονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές της BMW από τις CATL, EDE και Northvolt από έξι εργοστάσια στην Ευρώπη, την Κίνα και τις ΗΠΑ/Μεξικό. Αυτή η νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική είναι βελτιστοποιημένη για γρήγορη φόρτιση και χρειάζεται περίπου 12 λεπτά για να συμπληρώσει αρκετή ενέργεια για να οδηγήσεις 200 μίλια, ισχυρίζονται οι μηχανικοί. Υποθέτουμε ότι μπορείτε να βρείτε τους απαραίτητους σταθμούς φόρτισης υψηλής απόδοσης που α) λειτουργούν β) παραδίδουν το μπουλόνι βολτ που υποσχέθηκαν και γ) δεν έχουν ήδη παγιδευτεί από έναν ηλεκτρικό αρχάριο που διψά για κιλοβάτ.
Τα μεγέθη μπαταριών που περιμένουμε στο νέο BMW i3 2026
Το Neue Klasse αναμένεται να διαθέτει μεγάλη ποικιλία διαμορφώσεων μπαταρίας και ισχύος. Η γκάμα κλιμακούμενων πακέτων ισχύος εκτιμάται αρχικά σε 75, 90 και 105 kWh, λένε πηγές. Ενώ το βασικό μονοκινητήριο μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς δεν θα χρειάζεται περισσότερους από 300 ίππους για να αποκρούσει τους κύριους αντιπάλους του, το τετρακινητήριο πλήρως ηλεκτρικό M3/M4 που βρίσκεται στα σκαριά μπορεί να σπάσει σχεδόν το μαγικό φράγμα των 1000 ίππων. ξεπεράστε την ποινή βάρους 300 κιλών αυτών των έξυπνων νέων μπαταριών. Φαίνεται ότι η απόδοση της ταχύτητας στρέβλωσης είναι εγγυημένη από τα μελλοντικά καυτά BM.
Το έργο Neue Klasse είναι σαν ένα κρεμμύδι, κάθε στρώμα δεν ξεφλουδίζει για να αποκαλύψει νόημα για τις BMW σε μεγάλο βαθμό. Είναι σαφές ότι η κλιμακούμενη αρχιτεκτονική θα φτάσει στις περισσότερες γωνίες της γκάμας μοντέλων στο δεύτερο μισό της δεκαετίας. Διαβάστε περισσότερα για τα σχέδια ηλεκτρικών αυτοκινήτων BMW.
Πότε μπορώ να αγοράσω το νέο BMW i3; Και θα υπάρξει i3 Touring;
Αντικατοπτρίζοντας τον τρόπο με τον οποίο η BMW συν-αναπτύσσει πολλά αμαξώματα ταυτόχρονα, το ηλεκτρικό SUV iX3 σχεδιάζεται να κυκλοφορήσει πρώτο – μαζί με μια X3 καύσης που μοιάζει σχεδόν πανομοιότυπη, αλλά στην πραγματικότητα βασίζεται στην εξέλιξη της σημερινής πλατφόρμας CLAR WE. Δεύτερο από τα μπλοκ είναι η νέα σειρά 3, της οποίας το πλήρως ηλεκτρικό i3 με προεπισκόπηση της Vision Neue Klasse θα φτάσει το 2026. Το ηλεκτρικό i3 Touring και το αδερφάκι του ICE πρόκειται να ακολουθήσουν έξι μήνες αργότερα.