CARSNEWS
MARKET

Στην Ελλάδα το νέο Citroen C5 Aircross Plug-in Hybrid

Το νέο C5 Aircross Plug-in Hybrid είναι το πρώτο βήμα στην πορεία εξηλεκτρισμού της Citroën, η οποία στοχεύει να διαθέτει μια ηλεκτρική πρόταση σε ολόκληρη τη γκάμα της έως το 2025. Το 2020 βρίσκει τη Citroën με μια διευρυμένη γκάμα, η οποία θα ενισχυθεί με 100% ηλεκτρικές προτάσεις και plug-in υβριδικές εκδόσεις, πέραν των μοντέλων που είναι εφοδιασμένα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

Αποτελώντας την κορυφή της γκάμας της Citroën, το νέο C5 Aircross Plug-in Hybrid προσφέρει μια εμπειρία βιώσιμης μετακίνησης για πραγματική ευελιξία χρήσης. Η απόλαυση της οδήγησης σε ηλεκτρική λειτουργία, κατάλληλη για καθημερινές διαδρομές, χωρίς άγχος και με αυτονομία έως 55 χλμ. (πρωτόκολλο WLTP), διευκολύνει την πρόσβαση σε αστικές περιοχές όπου υπάρχουν περιορισμοί στην κυκλοφορία οχημάτων, ενώ συνδυάζεται ανά πάσα στιγμή με την ελευθερία που προσφέρει ο βενζινοκινητήρας, για μεγαλύτερες διαδρομές.

Το νέο SUV C5 Aircross Plug-in Hybrid, είναι ένα αθόρυβο αστικό όχημα ικανό να κινείται σιωπηρά και χωρίς κραδασμούς στις καθημερινές διαδρομές, προσφέροντας εξαιρετική άνεση στους επιβάτες του, χάρη στην ενισχυμένη ηχομόνωση που παρέχεται από τα ηχομονωτικά εμπρός παράθυρα, την ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions και τα Advanced Comfort καθίσματα – δημιουργώντας έτσι το “μαγικό χαλί” που είναι το τυπικό χαρακτηριστικό των παλαιότερων μοντέλων της Citroën. 

Όλη η άνεση της ηλεκτρικής οδήγησης, αλλά και η γραμμικότητα της επιτάχυνσης, έχουν να κάνουν αφενός με την άμεσα διαθέσιμη υψηλή ροπή των 320 Nm, και αφετέρου με το εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο ë-EAT8. Με συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων (βενζινοκινητήρας 180 ίπποι hp, ηλεκτρικός κινητήρας 80 kW), το νέο C5 Aircross Plug-in Hybrid προσφέρει δυναμική απόδοση υψηλών προδιαγραφών για αυξημένη οδηγική απόλαυση. 

Citroen C5 PHEV_03

Στην plug-in υβριδική έκδοσή του, το C5 Aircross εξακολουθεί να είναι ένα από τα κορυφαία στην κατηγορία από άποψη δυνατοτήτων διαμόρφωσης, χάρη στην έξυπνη αποθήκευση της μπαταρίας υψηλής τάσης κάτω από τα πίσω καθίσματα. Τα τρία αυτόνομα, συρόμενα, ρυθμιζόμενα και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, καθώς και ο μεγάλος όγκος φόρτωσης που κυμαίνεται μεταξύ 460 και 600 λίτρων, αποτελούν ρεκόρ για την κατηγορία των plug-in υβριδικών C-SUV. 

Εξοπλισμένο με ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions, το νέο C5 Aircross Plug-in Hybrid αντιμετωπίζει όλα τα εμπόδια, από λακκούβες και χαντάκια μέχρι “σαμαράκια” και άλλες ανωμαλίες του οδοστρώματος, εύκολα και χωρίς κόπο, όπως ένα ήσυχο και δυναμικό μαγικό χαλί. Ενσωματώνοντας την τεχνογνωσία της Citroën από τους πολύ απαιτητικούς αγώνες αυτοκινήτων, τα Progressive Hydraulic Cushions παρέχουν καλύτερη απορρόφηση κραδασμών. Πρωτοπαρουσιάστηκαν και δοκιμάστηκαν σε ράλι μεγάλων αποστάσεων, στo Citroën ZX που νίκησε στο Paris Dakar το 1994, καθώς και σε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Citroën στο WRC. Χρησιμοποιώντας έτσι την εμπειρία και την τεχνογνωσία των μηχανικών της, η Citroën ανέπτυξε αυτήν την τεχνολογία ανάρτησης, σκοπός της οποίας είναι η βελτίωση της ποιότητας φιλτραρίσματος, που είναι χαρακτηριστική της Citroën, και πολύ σημαντική για τους αγοραστές της γαλλικής εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι το  αυτοκίνητο διαθέτει πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος αποτελεί ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της υβριδικής έκδοσης και εγγυάται αποτελεσματική και ασφαλή οδική συμπεριφορά, εξασφαλίζοντας παράλληλα και αδιατάρακτη ισορροπία ανεξάρτητα από τις εξωτερικές συνθήκες.

Citroen C5 PHEV_04

Το νέο C5 Aircross Plug-in Hybrid διαθέτει ένα εξαιρετικά αποδοτικό οικονομικό σύστημα παραγωγής και μετάδοσης ισχύος, με εκπομπές CO2 μόλις 32 g/χλμ. (πρωτόκολλο WLTP). Συνδυάζει δε έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα PureTech, που πληροί όλα τα τελευταία πρότυπα ελέγχου εκπομπών ρύπων Euro 6, με έναν ηλεκτρικό κινητήρα, που είναι εγκατεστημένος μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του εξηλεκτρισμένου ë-EAT8 κιβωτίου των 8 ταχυτήτων. Η μπαταρία είναι ιόντων λιθίου υψηλής τάσης (200V) και διαθέτει χωρητικότητα 13,2 kWh. Στην υβριδική λειτουργία, οι δύο κινητήρες ενώνουν τις δυνάμεις προσφέροντας συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων στους εμπρός τροχούς και μέγιστη ροπή των 320 Nm. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης διαθέτει επιπλέον μία μονάδα μίζας/γεννήτριας για να εξασφαλίσει άμεσες και αθόρυβες επανεκκινήσεις.

Το εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο ë-EAT8 είναι μια αναβάθμιση του κιβωτίου EAT8 με βελτιστοποιημένες αλλαγές ταχυτήτων χάρη στον υγρό πολύδισκο συμπλέκτη του, που ενισχύουν τη “ρευστότητα” και την ευχαρίστηση της οδήγησης, αλλά και την άμεση διαθεσιμότητα της ροπής των 320 Nm. Το ë-EAT8 διαθέτει, μεταξύ άλλων, τη χαρακτηριστική λειτουργία Brake, που ενισχύει την επιβράδυνση του οχήματος, όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι (ακόμα και χωρίς να πατάει το πεντάλ του φρένου), για να αυξήσει την αυτονομία σε λειτουργία ZEV. Αυτό το σύστημα επιτρέπει την ανάκτηση της ενέργειας που είναι διαθέσιμη κατά τις φάσεις της πέδησης και της επιβράδυνσης, σε αντίθεση με τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αυξάνοντας έτσι την αυτονομία κατά την κίνηση αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα.

Χρησιμοποιώντας μια κλασική οικιακή πρίζα, η μπαταρία φορτίζεται σε μία νύχτα, σε 4 ή σε 7 ώρες (σύνδεση σε Green’up Legrand 14 A και στάνταρ πρίζα schuko, αντίστοιχα). Ενώ με σύνδεση σε έναν επιτοίχιο φορτιστή Wallbox 32 A με ισχύ 7,4 kW, η μπαταρία επαναφορτίζεται σαφώς ταχύτερα, σε λιγότερο από 2 ώρες. Η φόρτιση είναι τώρα ευκολότερη και μπορεί να προγραμματιστεί ή να αναβληθεί, προκειμένου να επωφεληθείτε από τις ειδικές τιμές ηλεκτρικής ενέργειας, εκτός ωρών υψηλής ζήτησης (π.χ. νυχτερινό τιμολόγιο ΔΕΗ). Οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να προγραμματίζουν τη φόρτιση του οχήματος χρησιμοποιώντας την οθόνη του νέου C5 Aircross Plug-in Hybrid ή μέσω της εφαρμογής για κινητά “My Citroën”. Η φόρτιση είναι απλή, χάρη στη βελτιωμένη εργονομία της θυρίδας φόρτισης και των σχετικών καλωδίων σύνδεσης που είναι αποθηκευμένα στο διπλό δάπεδο του χώρου αποσκευών. Το πορτάκι της θυρίδας φόρτισης διαθέτει έναν κωδικό χρώματος για οπτική παρακολούθηση της διαδικασίας φόρτισης, ο οποίος μπορεί επίσης να προβληθεί στην εφαρμογή My Citroën.

Το νέο C5 Aircross Plug-in Hybrid διατίθεται για παραγγελία στη χώρα μας σε τιμές που ξεκινούν από 43.500 €, σε τρεις εκδόσεις: τις Feel, Shine και Shine Pack.

Related Articles

Αποκαλυπτήρια για τις νέες BMW X5 M, X5 M Competition, X6 M και X6 M Competition

cars

Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Κίνα

cars

Δυνατό ξεκίνημα για το Peugeot 208 Rally 4

cars

Το νέο Volkswagen Transporter 6.1 βάζει τον επαγγελματία στην ψηφιακή εποχή

cars

H Fiat πατάει γκάζι στα σχέδια εξηλεκτρισμού της

cars

«Γερασμένος» ο στόλος των βαρέων οχημάτων στην Ελλάδα

cars

Ευκαιρίες εγγυημένων μεταχειρισμένων στο Peugeot Drive Festival

cars

Τα EVs αλλάζουν το τοπίο στο λιανεμπόριο

cars

Λήγει η προθεσμία για πληρωμή των τελών κυκλοφορίας

cars