CARSNEWS
MARKET

Στην Ελλάδα το νέο Peugeot 3008

Το Peugeot 3008 βρίσκεται στην κορυφή των μικρομεσαίων SUV μοντέλων στην αγορά της Ευρώπης, γεγονός που επιβεβαιώνουν τα πάνω από 800.000 οχήματα που έχουν κατασκευαστεί από την ημέρα που λανσαρίστηκε το 2016. Το μοντέλο σημειώνει εξαιρετική εμπορική επίδοση στη γηραιά ήπειρο αλλά και διεθνώς, με τον τίτλο του “Car Of The Year 2017” να αποτελεί επιστέγασμα αυτής της επιτυχίας του.

Το ανανεωμένο ντιζάιν του νέου Peugeot 3008 διαθέτει στοιχεία που παραπέμπουν σε μια νέα εποχή, με ολοένα και περισσότερη κομψότητα. Επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, νέα Full LED πίσω φωτιστικά σώματα, νέα χρώματα αμαξώματος, καθώς και ένας νέος προαιρετικός εξοπλισμός με την ονομασία “Black Pack”, είναι μερικά από αυτά.

Το νέο Peugeot 3008 ενσαρκώνει ιδανικά την έννοια της “δύναμης της επιλογής”, καθώς προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής plug-in υβριδικών μονάδων με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, καθώς και με κινητήρες εσωτερικής καύσης, βενζίνης PureTech ή ντίζελ BlueHDi.

Το νέο 3008 προσφέρει τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, αλλά και το νέο Peugeot i- Cockpit που διαθέτει νέα οθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης.

Για να ολοκληρώσει την αναβαθμισμένη εμπειρία, το μοντέλο προσφέρεται με τη νέα δομή διάρθρωσης της γκάμας, Smart Diversity, η οποία διαμορφώνεται από 3 βασικά επίπεδα εξοπλισμού, το καθένα από τα οποία μπορεί να εμπλουτισθεί και με πρόσθετο εξοπλισμό που ονομάζεται “Plus”.

Peugeot 3008_02

Προκειμένου να διατηρηθεί η προχωρημένη αισθητική, το μπροστινό μέρος του νέου 3008 έχει εξελιχθεί με ένα στυλ που εξακολουθεί να είναι διακριτό και ταυτόχρονα μοναδικό ενώ συνδυάζει τη φινέτσα και το δυναμισμό. H νέα μάσκα εκτείνεται και κάτω από τα φωτιστικά σώματα και μοιάζει να τα ενσωματώνει αρμονικά. Τέλος, στην άκρη του καπό διακρίνεται πλέον το λογότυπο του μοντέλου, όπως στα μοντέλα ολόκληρης της γκάμας της Peugeot.

Για να τονιστεί ακόμα περισσότερο ο σπορ χαρακτήρας, το εμπρός μέρος διαθέτει πλευρικές εισαγωγές αέρα σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση, ενώ οι μαύρες ρίγες ενσωματώνονται στο νέο προφυλακτήρα από το 1ο επίπεδο εξοπλισμού. Οι εκδόσεις GT/GT Pack, διαθέτουν ειδική μάσκα με ξεχωριστό σχεδιαστικό μοτίβο που αναδεικνύει την στιλιστική αναβάθμιση των συγκεκριμένων εκδόσεων.

Peugeot 3008_03

Ανασχεδιασμένα είναι επίσης και τα εμπρός φωτιστικά σώματα ώστε να τονίζουν ακόμα περισσότερο την επιθετικότητα και να ταιριάζουν με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Διαθέτουν τεχνολογία LED από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ ιδιαίτερη αισθητική εντύπωση προκαλούν τα φώτα ημέρας DRL σε σχήμα “δοντιού λιονταριού”, με χρωμιωμένο πλαίσιο. Η συγκεκριμένη φωτεινή υπογραφή ταιριάζει απόλυτα με το στυλ των σημερινών Peugeot, ένα αισθητικό χαρακτηριστικό που κάνει τα μοντέλα αναγνωρίσιμα με την πρώτη ματιά.

Η επιτυχία του 3008 οφείλεται επίσης και στο εντυπωσιακό εσωτερικό του. Στο νέο 3008, το Peugeot i-Cockpit έχει αναβαθμιστεί παρουσιάζοντας μία ακόμα πιο μοντέρνα εμφάνιση σε ένα μοντέλο στην κορυφή της γκάμας. Στο επίπεδο της κεντρικής κονσόλας, όλες οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης με αυτόματο κιβώτιο διαθέτουν πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό τους και ειδικό επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των προγραμμάτων Normal, Sport και Eco.

Peugeot 3008_04

Στις εκδόσεις με υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης, ο συγκεκριμένος επιλογέας ρυθμίζει τη λειτουργία μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης: Electric (εργοστασιακή επιλογή κατά την εκκίνηση) / Hybrid / Sport / 4WD (αποκλειστικά στην έκδοση HYBRID4 300).

Tο νέο 3008 προσφέρεται με δύο υβριδικούς κινητήρες:

– HYBRID4 300 e-EAT8 / κίνηση και στους 4 τροχούς / εκπομπές CΟ2 από 29 g/χλμ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο έως 59 χλμ. (WLTP)


– HYBRID 225 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / εκπομπές CΟ2 από 30 gr/χλμ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο έως 56 χλμ. (WLTP)

Εξαιρετικά αποτελεσματική και δυνατή, η έκδοση HYBRID4 300 e-EAT8 είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός κινητήρα PureTech με χωρητικότητα 1,6 λίτρων και απόδοση 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρων: ο ένας στο εμπρός μέρος σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110 ίππους, και ο δεύτερος τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με απόδοση 112 ίππων.

Η έκδοση HYBRID με την κίνηση στους δύο τροχούς με ισχύ 225 ίππων συνδυάζει τον κινητήρα PureTech απόδοσης 180 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 110 ίππους με αυτόματο κιβώτιο e-EAT8.

Peugeot 3008_05

Με βάση την γνωστή πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform), και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, επιτρέποντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ άνεσης και οδηγικής ευχαρίστησης.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών, ικανοποιώντας όλες τις χρήσεις και όλες τις λύσεις φόρτισης. Στον στάνταρ εξοπλισμό ένας μονοφασικός φορτιστή 3,7 kW και προαιρετικά ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης ανάλογα με τις συνθήκες, είναι οι παρακάτω:

– 2 ώρες με Wallbox 7,4 kW/32A και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 7,4 kW


– 4 ώρες με πρίζα τύπου Green’up 3,7 kW/16A και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 3,7 kW 


– 8 ώρες με πρίζα τύπου Schuko 1,8 kW/8Α και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 3,7 kW

Το νέο 3008 διατίθεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης που επιτυγχάνουν χαμηλές εκπομπές CO2, από 129 g/km. Οι κινητήρες αυτοί πληρούν τις προδιαγραφές των πιο πρόσφατων οδηγιών EURO 6 και λαμβάνουν έγκριση τύπου βάσει του πρωτοκόλλου WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).

Οι 3κύλινδροι κινητήρες βενζίνης με κυβισμό 1,2 λίτρα είναι οι PureTech 130 S&S BVM6 και PureTech 130 S&S EAT8, ενώ διαθέσιμος είναι επίσης ο PureTech 180 EAT8, ο οποίος είναι 4κύλινδρος με κυβισμό 1,6 λίτρα.

Η γκάμα του μοντέλου περιλαμβάνει επίσης και τους 4κύλιδρους ντίζελ κινητήρες χωρητικότητας 1,5 λίτρων BlueHdi 130 S&S BVM6 και BlueHDi 130 S&S EAT8.

Οι τιμές του νέου Peugeot 3008 ξεκινούν από τα 24.900 ευρώ.

Related Articles

Ανάκληση 231 αυτοκινήτων Toyota Proace

cars

Γνωριμία με το VW T-Cross

cars

Επενδύσεις 35 δισ. ευρώ από την Audi τα προσεχή πέντε χρόνια

cars

Τελικές δοκιμές για το νέο Corsa στον Αρκτικό Κύκλο

cars

Οδηγούμε το Opel Crossland X 1.2T 110 PS ΑΤ6

cars

Στον Antonio Giovinazzi το βραβείο για τον καλύτερο ρουκι στη Formula 1

cars

Liv, η πρώτη Virtual Ambassador στον κόσμο του αυτοκινήτου

cars

Στην αγορά της Λατινικής Αμερικής το Nissan Leaf

cars

ZalaZONE: Η Ουγγαρία μας “οδηγεί” στο μέλλον της Αυτοκίνησης και των Έξυπνων πόλεων

cars