CARSNEWS
F1 & RACES

Τα ελαστικά έκριναν το Grand Prix του Πορτιμάο

Ο Lewis Hamilton είναι πλέον πολυνίκης στη Formula 1, καθώς στο Grand Prix του Πορτιμάο πήρε την 92η νίκη της καριέρας του, ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών, από μέση σε σκληρή γόμα.

Στρατηγική που στις προβλέψεις της Pirelli ήταν η ταχύτερη, παρά τα λιγοστά δεδομένα από τις ελεύθερες δοκιμές του δωδέκατου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Οι τρεις γόμες της ιταλικής μάρκας απέδωσαν καλά, παρά τις μεγάλες προκλήσεις του καιρού και της πίστας. Ειδικά η P Zero κίτρινη μέση γόμα είχε μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή απόδοση. Ο οδηγός της Renault, Esteban Ocon, συμπλήρωσε 53 γύρους μ’ αυτή τη γόμα και ο Hamilton 45 γύρους (40 στον αγώνα και 5 στο Q2) με εξαιρετική σταθερότητα.

Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas, που τερμάτισε δεύτερος, ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική με το νικητή, σταματώντας ένα γύρο μετά. Πίσω τους, υπήρχε μια ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών: τέσσερις διαφορετικές τακτικές στην πρώτη δεκάδα.

Οι περισσότεροι οδηγοί σταμάτησαν μια φορά, όμως υπήρξαν και πέντε οδηγοί που πραγματοποίησαν δυο αλλαγές. Μάλιστα τρεις απ’ αυτούς χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες. Ανάμεσά τους και ο οδηγός της Racing Point, Sergio Perez, ο οποίος τερμάτισε 7ος παρότι μπήκε στα πιτ στον 1ο γύρο μετά από επαφή (με το Max Verstappen).

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

ΣΚΛΗΡΗ C1: Χρησιμοποιήθηκε από τους οδηγούς της Mercedes στο δεύτερο μέρος του αγώνα. Χρειάστηκαν δυο γύροι για να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, αλλά μετά αποδείχτηκε ότι έχει πολύ δυνατή απόδοση καθώς ο Hamilton μ’ αυτό το ελαστικό πέτυχε στο φινάλε, τον ταχύτερο γύρο αγώνα. Ο οδηγός της Haas, Kevin Magnussen ήταν ο μόνος που εκκίνησε μ’ αυτή τη γόμα.

MEΣΗ C2: Έπαιξε κομβικό ρόλο στον αγώνα. Χρησιμοποιήθηκε για το χρόνο της pole και επιλέχθηκε από τους περισσότερους οδηγούς στην εκκίνηση. Το ελαστικό αυτό συμπλήρωσε μεγάλες αποστάσεις παρέχοντας εξαιρετική ισορροπία μεταξύ απόδοσης και αντοχής, σε συνδυασμό με μεγάλη σταθερότητα.

ΜΑΛΑΚΗ C3: Η πιο μαλακή από τις επιλεχθείσες γόμες επίσης επέδειξε ταχύτητα και σταθερότητα: Ο οδηγός της McLaren, Carlos Sainz αξιοποίησε την ταχύτητα του ελαστικού με τα κόκκινα διακριτικά, που ήταν διαθέσιμη αμέσως, για να πάρει την πρωτοπορία στην αρχή του αγώνα. Ο Pierre Gasly (Alpha Tauri) συμπλήρωσε 28 γύρους μ’ αυτή τη γόμα.

O Mario Isola, επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την απόδοση και των τριών γομών σε μια απαιτητική πίστα που οι ομάδες δεν γνώριζαν καλά. Πόσο μάλλον που μειώθηκε και ο χρόνος ελεύθερων δοκιμών. Παραταύτα και οι τρεις γόμες επέδειξαν ταχύτητα και αντοχή. Είχαμε μια ευρεία ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών. Οι συνθήκες σήμερα ήταν μεικτές, με χαμηλή θερμοκρασία οδοστρώματος και λίγη βροχή. Αυτό δεν εμπόδισε να δούμε μερικά εντυπωσιακά μεγάλα, μέρη αγώνα, ειδικά με τη μέση γόμα, η οποία ταίριαζε καλύτερα, μάλιστα έδωσε και την pole. Συγχαρητήρια στο Lewis Hamilton για το απίστευτο ρεκόρ του: Είχαμε το προνόμιο να είμαστε αυτόπτες μάρτυρες τη στιγμή που γράφτηκε ιστορία».

hamilton-portimao20-pirelli-a1000x600

Διαβάστε ακόμα:

F1 Vlog για το Grand Prix του Άιφελ

Μιχάλης Ρωμανίδης: Ο SimRacer της Williams μιλάει στο NewsAuto!

Antonio Felix da Costa: Ο πρωταθλητής της Formula E, αποκλειστικά στο NewsAuto!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Video: Όταν ο νεαρός Hamilton ονειρευόταν τους τίτλους του Schumi

cars

Επισημοποιήθηκε το καλεντάρι της F1 για το 2020

cars

Δε θα γίνει το GP Αυστραλίας!

cars

Vettel: «Μου λείπει ο Schumacher»

cars

GP Ρωσίας: Ταχύτερος και στο FP2 ο Bottas

cars

F1 Vlog για το Grand Prix του Άιφελ

cars

Φόρος τιμής στον σπουδαίο Bruce McLaren (video)

cars

Με Grosjean-Magnussen και το 2020 η Haas!

cars

Κακά μαντάτα για το Grand Prix στο θρυλικό Σπα

cars