Παρά το γεγονός ότι η αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε πτώση στις πωλήσεις της παγκοσμίως, αντιθέτως επιβεβαίωσε τη δυναμική της πορεία με έναν διαρκώς αυξανόμενο αριθμό παραγγελιών και μεριδίου αγοράς τη χρονιά που πέρασε καθώς και με την υποστήριξη των στρατηγικών της στόχων, σχετικά με την αναβάθμιση της μάρκας και την ολοκλήρωση του πλάνου εξηλεκτρισμού της.
Οι παραγγελίες της μάρκας το 2020 αυξήθηκαν κατά 15% σε σχέση με το 2019, ενώ την ίδια στιγμή 25 χώρες ξεπέρασαν το ρεκόρ τους σε μερίδιο αγοράς Οι χώρες αυτές είναι η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Αυστρία, η Τσεχία, η Ιαπωνία, η Πορτογαλία, η Νορβηγία, η Ουκρανία, οι χώρες ASEAN, η Εσθονία, η Σλοβενία, η Ελλάδα, η Ιρλανδία, η Αίγυπτος, η Ισλανδία, η Βολιβία, η Κολομβία, το Εκουαδόρ, το Περού, ο Άγιος Δομήνικος, το Μεξικό, η Νότια Αφρική, η Σ. Αραβία και η Λετονία.
Πέντε από τα αυτοκίνητα της Peuget είναι στο βάθρο των best-sellers μοντέλων της Ευρώπης. Πρόκειται για τα επιβατικά Peugeot 208, 2008 και 3008, καθώς και για τα επαγγελματικά Rifter και Partner. Για τα 2020, η γκάμα των SUV μοντέλων της Peugeot ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη στην Ευρώπη. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι 1 στα 3 οχήματα Peugeot που πωλήθηκαν το 2020 διέθεταν το ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού που προσφέρει η γαλλική εταιρεία, ενώ 1 στα 10 τροφοδοτούνταν αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρα.
Το 2020 η Peugeot Sport εισήχθη στο WEC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκίνητου) και παρουσίασε το 508 Peugeot Sport Engineered, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στις κατά τόπου αγορές μέσα στο 2021.
Το Peugeot 208 συνέστησε μία πραγματική επιτυχία στις περισσότερες χώρες, όντας δεύτερο στην κατηγορία του πανευρωπαϊκά και πρώτο στη Γαλλία. Το 2020 κέρδισε τον πολυπόθητο τίτλο του Car of the Year στην Ευρώπη, το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” στην Ελλάδα και έχει ήδη κατακτήσει 26 βραβεία διεθνώς.
Από τη μεριά του, το e-Expert κέρδισε το 2020 το βραβείο Van of the Year.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη χρονιά που πέρασε οι online πωλήσεις νέων αυτοκινήτων λανσαρίστηκαν στο Ην. Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ελλάδα με εντυπωσιακά αποτελέσματα, ενώ από τον Απρίλιο του 2021 οι διαδικτυακές πωλήσεις θα είναι πραγματικότητα και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γερμανία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Πορτογαλία και η Αυστρία.