Το συγκεκριμένο εγχείρημα ξεκίνησε το 2022 με την σειρά 7 (G70) στο εργοστάσιο του Dingolfing (το μεγαλύτερο εργοστάσιο της φίρμας στην Ευρώπη) και έκτοτε όλα τα μοντέλα της σειράς που κατασκευάζονται εκεί, οδηγούνται αυτόνομα και βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής με κατεύθυνση το σημείο συγκέντρωσης του.
Διαδικασία που ακολουθούν πλέον και όλα τα μοντέλα της σειράς 5 (G60) που κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο. Το εν λόγω πρόγραμμα ονομάστηκε με τα αρχικά AFW τα οποία πηγάζουν από τα γερμανικά «automatisiertes Fahren im Werk» (Αυτόνομη Οδήγηση Εντός Εργοστασίου).
Το σύστημα εξελίχθηκε από τότε μέχρι σήμερα και έφτασε στο σημείο να είναι έτοιμο να εφαρμοστεί σχεδόν σε όλα τα εργοστάσια και τα αυτοκίνητα της BMW, με το επόμενο μοντέλο που θα ακολουθήσει αυτό το μοτίβο να είναι το νέο Mini Coutryman.
Το σύστημα έχει αρχίσει να εφαρμόζεται και σε ακόμα μια πολύ μεγάλη παραγωγική μονάδα της BMW και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο Leipzig όπου το 90% των μοντέλων που κατασκευάζονται εκεί θα το αξιοποιεί.
Τον επόμενο χρόνο θα ακολουθήσουν επίσης το εργοστάσιο Regensburg στη Γερμανία καθώς και αυτό της Οξφόρδης στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη συνέχεια το νεό εργοστάσιο Debrecen της Ουγγαρίας που θα κατασκευάζει την iX3 της επόμενης γενιάς.
Όσον αφορά την διαδρομή που ακολουθούν τα μοντέλα που αξιοποιούν το σύστημα αυτόνομης οδήγησης AFW, αυτά ακολουθούν μια πορεία περίπου 1km η οποία ξεκινάει από το τελευταίο σταθμό συναρμολόγησής και καταλήγει μέσα από μια μικρή δοκιμαστική διαδρομή στον τομέα του τελικού φινιρίσματος.
Το σύστημα AFW χρησιμοποιεί μια σειρά αισθητήρων που έχουν τοποθετηθεί κατά μήκος της διαδρομής που τα οχήματα καλούνται να ακολουθήσουν και οι οποίοι συνεργάζονται με τα ηλεκτρονικά συστήματα των αυτοκινήτων, ασχέτως αν αυτά έχουν σύστημα αυτόνομης οδήγησης ή όχι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
BMW: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι για όλους…
Το αφεντικό της BMW ζητά να καθυστερήσει η απαγόρευση των αυτοκινήτων με ΜΕΚ
First Drive: BMW M5 Touring – Οδηγούμε στη Γερμανία την… υπερταχεία των 727 PS