Τελικά και φέτος, όπως και πέρσι, η λίστα με τα μοντέλα που προκρίνονται στον τελικό για τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» απαρτίζεται από 11 διεκδικητές. Αυτό συνέβη καθώς δύο από τα 33 συνολικά υποψήφια μοντέλα ισοψήφησαν στο τέλος της κατάταξης.
Στα μοντέλα αυτά, που επελέγησαν εν μέσω σκληρού φέτος ανταγωνισμού μεταξύ των νέων μοντέλων τα οποία άρχισαν να διατίθενται στη χώρα μας το τελευταίο δωδεκάμηνο, εκπροσωπούνται σχεδόν όλα τα καύσιμα και τα συστήματα κίνησης.
Δύο είναι αμιγώς ηλεκτρικά, δύο έχουν και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, τρία διατίθενται ως plug-in hybrid, ένα προσφέρεται και με κινητήρα διπλού καυσίμου (υγραερίου και βενζίνης), τρία έχουν και εκδόσεις ντίζελ, ενώ εννέα έχουν εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης και κάποιας μορφής ηλεκτρική υποβοήθηση –mild ή full hybrid.
Ο νικητής θα αναδειχθεί στα μέσα Δεκεμβρίου, με τον μοναδικό δημοσιογραφικό θεσμό αυτοκινήτου στην Ελλάδα να έχει φέτος χορηγό την Allianz και υποστηρικτές τις εταιρίες Auto Fit, Continental και Ferst.
Τα 11 μοντέλα – φιναλίστ είναι (με αλφαβητική σειρά):
1. BMW 1
2. BYD ATTO 3
3. Dacia Duster
4. Fiat 600
5. MG3
6. Peugeot 3008
7. Skoda Kodiaq
8. Suzuki Swift
9. Toyota C-HR
10. Volkswagen Tiguan
11. Volvo EX30
H επιλογή των 11 φιναλίστ από τους εκλέκτορες, έγινε όπως πάντα άλλωστε, με κριτήρια που αφορούν στην τεχνολογία, στην ασφάλεια, στην ποιότητα, στην πληρότητα της γκάμας, στο κόστος αγοράς και χρήσης, στον σεβασμό στο περιβάλλον, αλλά και σε κάθε άλλο χαρακτηριστικό το οποίο συμβάλλει, ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στις προτιμήσεις των οδηγών.
Η πορεία προς το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” για την Ελλάδα συνεχίζεται με την συγκριτική οδήγηση των 11 φιναλίστ αυτοκινήτων στις αρχές του Δεκεμβρίου από τα μέλη του θεσμού και θα κορυφωθεί με την δημόσια ψηφοφορία των εκλεκτόρων σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου 2024.
Φέτος, για την ανάδειξη του νικητή θα ψηφίσουν 26 και όχι 27 εκλέκτορες, λόγω της τραγικής απώλειας του εκλεκτού συναδέλφου, μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα, Γιώργου Βαρίνου, γεγονός που προκαλεί θλίψη στα μέλη του θεσμού, αλλά και ευρύτερα στον χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Σχετικά με το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” για την Ελλάδα
Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» είναι ένας ανεξάρτητος, μη κερδοσκοπικός δημοσιογραφικός θεσμός με κατοχυρωμένη νομική μορφή, ο οποίος κάθε χρόνο βραβεύει το καλύτερο από τα εντελώς νέα μοντέλα που λανσαρίστηκαν στη χώρα μας το τελευταίο 12μηνο. Ο θεσμός αποτελείται από 27 μέλη, επαγγελματίες συντάκτες αυτοκινήτου, ξεκίνησε τη δράση του το 2006, με την ανάδειξη του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2007” και έκτοτε έχει αδιάκοπη παρουσία στην ελληνική αυτοκινητική πραγματικότητα. Στόχος του θεσμού είναι η προαγωγή της αυτοκίνησης συνολικά, μέσα από την ανάδειξη των οχημάτων αυτών που συνδυάζουν ιδανικά την κατασκευαστική αρτιότητα, την ασφάλεια, τη βιωσιμότητα, την αξιοπιστία και τα χαρακτηριστικά που τα καθιστούν ιδανικά για τις Ελληνίδες και του Έλληνες οδηγούς.
Θυμίζουμε πως ανάμεσα στα 26 μέλη του θεσμού είναι ο Βαγγέλης Κιούσης, Σύμβουλος Έκδοσης του MotorOne, ο Γιάννης Λημναίος, Διευθυντής Σύνταξης και ο Γιάννης Τσιγκρής, Υπεύθυνος Παραγωγών του MotorOne.
Φέτος, τη διαδικασία ανάδειξης του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025” για την Ελλάδα υποστηρίζουν η ασφαλιστική εταιρεία “Allianz”, η εταιρεία εμπορίας ανταλλακτικών και εξοπλισμών συνεργείων “Ιαπωνική” με το δίκτυο συνεργείων “Autofit”, η εξειδικευμένη στα logistics αυτοκινήτων εταιρία “Ferst” και η “ΕΜΑ Α.Ε.”, η οποία εισάγει και διανέμει τα ελαστικά “Continental” στην Ελλάδα.
Ακολουθήστε το -- στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!