CARSNEWS
F1 & RACES

Τι λέει η Honda για την αποχώρησή της από την F1

Δώδεκα χρόνια μετά, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Παρά το ευοίωνο αγωνιστικά μέλλον, η οικονομική κρίση σε παγκόσμιο επίπεδο -αυτή τη φορά λόγω του κορωνοϊού-, οδηγεί τη Honda στην πόρτα της εξόδου από τη Formula 1!

Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την αποχώρησή της από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο τέλος της αγωνιστικής σεζόν του 2021, αφήνοντας στα κρύα του λουτρού τις δύο ομάδες τις οποίες προμηθεύει με υβριδικές μηχανές: τη Red Bull Racing και την AlphaTauri.

Έχει όμως ενδιαφέρον να δούμε και την πλευρά της Honda, βάσει της ανακοίνωσης που εξέδωσε, εξηγώντας τους λόγους της αιφνίδιας αποχώρησής της από τον μαγικό κόσμο της Formula 1.

verstappen-barca20test-a1000x600

Αναλυτικά, αυτή ανέφερε:

«Το 2015, η Honda επανήλθε στον ανταγωνισμό στη F1, την πιο διάσημη σειρά αγώνων αυτοκινήτων στον κόσμο, με στόχο να κερδίσει χρησιμοποιώντας τις δικές της τεχνολογίες διαχείρισης ενέργειας. Αρχικά, η Honda αντιμετώπισε ορισμένες δυσκολίες. Ωστόσο, αποδεικνύοντας τη συλλογική ισχύ του “All Honda”, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης των τεχνολογιών κινητήρων αεροσκαφών, η Honda απεδείχθη εξαιρετικά ανταγωνιστική.

Επιπλέον, ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης που πέτυχε η Honda μαζί με τη Red Bull Racing και τη Scuderia AlphaTauri μέσα από μια ισχυρή συνεργασία της με τις δύο ομάδες, η Honda κατάφερε να επιτύχει το στόχο της να κερδίσει νίκες – τρεις την περασμένη σεζόν και δύο έως τώρα μέσα στο 2020. Εν τω μεταξύ, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία υφίσταται μια περίοδο μεγάλου μετασχηματισμού, η Honda αποφάσισε να αγωνιστεί για την επίτευξη της ουδετερότητας άνθρακα έως το 2050. Αυτός ο στόχος θα επιτευχθεί ως μέρος των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών, πράγμα που αποτελεί μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της εταιρείας ως κατασκευαστής στο τομέα της σύγχρονης κινητικότητας.

Για το σκοπό αυτό, η Honda πρέπει να διοχετεύσει τους εταιρικούς της πόρους σε έρευνα και ανάπτυξη στους τομείς των μελλοντικών τεχνολογιών στις μονάδες ισχύος και ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογιών κυψελών καυσίμου (FCV) και μπαταριών EV (BEV), οι οποίες θα αποτελέσουν τον πυρήνα για τεχνολογίες απαλλαγμένες από εκπομπές άνθρακα. Στο πλαίσιο αυτής της κίνησης, τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, η Honda δημιούργησε ένα νέο κέντρο με την ονομασία Innovative Research Excellence, Power Unit & Energy. Η Honda θα διαθέσει τις τεχνολογίες διαχείρισης ενέργειας και καυσίμων, καθώς και τις γνώσεις που έχει συγκεντρώσει μέσω των δραστηριοτήτων της στη F1, σε αυτόν τον τομέα μονάδων ισχύος και ενεργειακών τεχνολογιών και θα αναλάβει πρωτοβουλίες εστιάζοντας παράλληλα στη μετάβαση σε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.

Με αυτά τα δεδομένα, η Honda αποφάσισε να ολοκληρώσει τη συμμετοχή της στη F1. Οι δραστηριότητες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό βρίσκονται στο DNA της Honda και, ως εκ τούτου, η εταιρεία θα εξακολουθήσει να τρέφει πάθος για τις προκλήσεις και να προσπαθήσει να γίνει ο Νο 1 κατασκευαστής σε όλες τις κατηγορίες αγώνων στις οποίες συμμετέχει.

Στην F1, προκειμένου να εκπληρώσει τις προσδοκίες των οπαδών της, η Honda θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τη Red Bull Racing και τη Scuderia AlphaTauri, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια με στόχο την κατάκτηση περισσότερων νικών μέχρι το τέλος της σεζόν του 2021.

Μέσα από τη συμμετοχή της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό,  η Honda έχει καλλιεργήσει ένα αγωνιστικό πνεύμα και έχει μάθει να απαντά στις προκλήσεις. Τώρα πρόκειται να αγωνιστεί για μία νέα μελλοντική πρόκληση, να επιτύχει ένα ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.

Η Honda ζητά την κατανόηση των οπαδών της, εκτιμώντας ιδιαίτερα τη συνεχή υποστήριξη των δραστηριοτήτων της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό καθώς και των νέων περιβαλλοντικών στόχων της».

Διαβάστε επίσης:

Το F1 Vlog του GP Ρωσίας

Schumacher, Ilott και Schwartzman έκαναν δοκιμές στο Φιοράνο

O Schumacher θα οδηγήσει στο FP1 του Νίρμπουργκρινγκ!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ο Brundle διατηρεί το σενάριο Hamilton-Ferrari

cars

Θέλει να ανανεώσει με Mercedes η Williams

cars

Brawn: Στόχος της F1 η πρεμιέρα Ιούλιο, στην Ευρώπη και χωρίς θεατές

cars

Πόσα παίρνει ο Ricciardo από τη Renault F1;

cars

Ποιος είναι ο πιο γρήγορος οδηγός στην ιστορία της F1;

cars

O Ecclestone προσπάθησε να αγοράσει το Silverstone

cars

Έχασε το ρόλο Νο1 οδηγού ο Vettel

cars

Θα βρει τον Vettel σε άλλη ομάδα το 2021;

cars

Πόσο πίσω ήταν φέτος οι υβριδικές μηχανές της Renault;

cars