CARSNEWS
NEW MODELS

Το δεύτερο “GRMN” μοντέλο της Toyota είναι ένα πισωκίνητο sedan με V6.

Έχει περάσει καιρός από την παρουσίαση του “καυτού” Toyota Yaris και ενώ η ιαπωνική φίρμα εμπλουτίζει την γκάμα της με μοντέλα που προσθέτουν πάθος και σπορ χαρακτήρα, δεν έχει προσθέσει κάποιο στην κορυφαία, “GRMN” σειρά – η μοναδική λιμουζίνα που κυκλοφορεί ο πρόεδρος της εταιρίας δεν μετράει. Αυτό άλλαξε στο Tokyo Auto Salon, αλλά δυστυχώς δεν άλλαξε για ολόκληρο τον κόσμο καθώς το Mark X GRMN που παρουσιάστηκε εκεί, δεν απευθύνεται σε αγορές εκτός της Ασίας!

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις, το Mark X είναι ένα σχετικά κοινότυπο sedan που βασίζεται σε μία αρχιτεκτονική που τοποθετεί τον κινητήρα μπροστά και στέλνει την κίνηση στους τροχούς του πίσω άξονα. Αυτό το sedan έπιασαν στα χέρια τους οι μηχανικοί της Toyota και δημιούργησαν ένα πιο… ενδιαφέρον σύνολο που πρώτα απ’ όλα, ξεχωρίζει χάρη στην ελαφρώς τροποποιημένη εμφάνιση. Οι πιο επιθετικοί προφυλακτήρες φιλοξενούν μεγαλύτερους αεραγωγούς, στο τελείωμα του πορτ-μπαγκάζ υπάρχει μία διακριτική αεροτομή, πιο χαμηλά παρατηρούμε την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης ενώ το πακέτο συμπληρώνουν οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών της BBS.

Για την κίνηση του Mark X GRMN, η Toyota επέλεξε την κάπως συντηρητική, αλλά old-school λύση ενός ατμοσφαιρικού V6 βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 3.5 λίτρων ενώ αντίστοιχα old-school είναι και το χειροκίνητο, 6-τάχυτο κιβώτιο. Ο κινητήρας παράγει 318 ίππους και 380 Nm ροπής, τα οποία όπως προείπαμε, περνούν στον δρόμο από τους τροχούς του πίσω άξονα. Παράλληλα, η εταιρία προχώρησε σε αλλαγές στις ρυθμίσεις τόσο της ανάρτησης όσο και τους συστήματος διεύθυνσης ώστε το sedan να γίνει πιο ευέλικτο, ενώ αναβαθμισμένο φαίνεται και το σύστημα πέδησης παρότι δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες. Αν κάποιος επιθυμεί το κάτι παραπάνω δε, η Toyota προσφέρει προαιρετικά την αντικατάσταση της οροφής με μία κατασκευασμένη από CFRP, η οποία μειώνει το βάρος κατά 10 κιλά περίπου και χαμηλώνει το κέντρο βάρους.

Όπως ανακοινώθηκε, το Toyota Mark X GRMN θα γίνει διαθέσιμο σε μόλις 350 κομμάτια με την τιμή του καθενός να ξεκινά από τα €41.205 στην Ιαπωνία (με την τρέχουσα ισοτιμία φυσικά).

Related Articles

Toyota Aygo 1.0. Αστικός περιηγητής

cars

Porsche Cayenne Coupe. Η απαραίτητη!

cars

Και η Toro Rosso παρουσίασε το μονοθέσιο της για το 2019.

cars

Toyota RAV4 TRD Off-Road. Κάνει το καλό, περισσότερο… off-road!

cars

SYM – Νέο promo video για το Maxsym TL500

cars

Peugeot. Ελέγχει δωρεάν το αυτοκίνητό σας

cars

Leave a Comment