CARSNEWS
MOTONEWS

Το μηχανάκι του μισού εκατομμυρίου

Θέλοντας να επιδείξει την αγωνιστική ανωτερότητα των δίτροχών της, η Ducati κάλεσε το 1954 τον Fabio Taglioni, τον θρυλικό μηχανικό, αρχισχεδιαστή, τεχνικό διευθυντή μεταξύ 1954-1989 και «πατέρα» του δεσμοδρομικού συστήματος, να φτιάξει ένα νέο μηχανάκι που να τα βάζει άνετα με τα δίτροχα που έρχονταν από Ιαπωνία μεριά.

Και το όνομα αυτού, 125/4 Grand Prix, ένα ατσάλινο αγωνιστικό 125 κυβικών που αρθρωνόταν γύρω από έναν αερόψυκτο 4κύλινδρο εν σειρά με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και 8ταχυτη μετάδοση.

Ο εξοπλισμός περιλάμβανε ακόμα αναρτήσεις Ceriani και φρένα Oldani και η μηχανή πέρασε πάνω από μια δεκαετία στο σχεδιαστήριο και τις τεχνικές βελτιώσεις.

Όταν ολοκληρώθηκε επιτέλους το 1965, οι εποχές την είχαν ξεπεράσει, κι έτσι η Ducati αποφάσισε να μην τη ρίξει στην αγορά.

Την αγόρασε όμως η οικογένεια Morbidelli, η οποία στα επόμενα χρόνια την εκσυγχρόνισε ώστε να εναρμονίζεται με τα σύγχρονα δεδομένα της κίνησης σε δύο τροχούς.

Πρόκειται αναμφίβολα για ένα ξεχωριστό κομμάτι της ιστορίας της μοτοσικλέτας που εξασφάλισε ο οίκος Bonhams για την ανοιξιάτικη δημοπρασία του στα τέλη Απριλίου.

Και περιμένει να πιάσει κάπου μεταξύ 460.000-690.000 ευρώ, θέτοντας νέο ρεκόρ τιμής για δίτροχο…

Related Articles

Μια στιλάτη ανακατασκευή με έντονο το άρωμα των 80s

cars

Η street naked μοτοσικλέτα που έγινε αλουμινένιο γλυπτό

cars

Η νοσταλγικά μοντέρνα εκδοχή της Yamaha XS360 του 1977

cars

Ακρωτηριασμένος είναι έτοιμος να ξανακαβαλήσει μηχανή από κάτι που ανακάλυψε σε… κατάστημα ρούχων

cars

Τα ηλεκτρικά μηχανάκια που αναβίωσαν μια φίρμα

cars

Triumph και Berluti σε μια μηχανή που έπιασε τις 56.000 ευρώ

cars

Tο θρυλικό μοντέλο που θέλει να επαναφέρει στην παραγωγή η Kawasaki

cars

H Lazareth θα ρίξει στην αγορά την… τετράτροχη μηχανή της

cars

Η μοτοσικλέτα που ρίσκαρε σχεδιαστικά και κέρδισε

cars