CARSNEWS
MARKET

Το Ford Ranger και σε έκδοση Chassis Cab

Η Ford λανσάρει για πρώτη φορά τη νέα έκδοση Chassis Cab του δημοφιλούς Ranger που επιτρέπει σε επαγγελματίες από διάφορους κλάδους της βιομηχανίας και των υπηρεσιών να παραγγέλνουν μετατροπές βασισμένες στο δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό pick-up μοντέλο και κάτοχο του τίτλου “International Pick-up Award 2020”.

Το σκληροτράχηλο Ranger χρησιμοποιεί πλαίσιο τύπου σκάλας, το οποίο δημιουργεί μία ανθεκτική βάση για ένα μεγάλο αριθμό μετατροπών. Η Ford εκτιμά ότι ο συνδυασμός off-road ικανοτήτων, βελτιστοποιημένων λόγω τετρακίνησης, αντοχής και του αποδοτικού πετρελαιοκινητήρα EcoBlue θα προσελκύσει μεταξύ άλλων το ενδιαφέρον του κατασκευαστικού τομέα και των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, έκτακτης ανάγκης και ομάδων διάσωσης.

Διαθέσιμο με μονή καμπίνα και στην επαγγελματική έκδοση XL, το Ranger Chassis Cab είναι η νεότερη προσθήκη στην οικογένεια Ranger που βρίσκεται από το 2015 και κάθε χρόνο στην πρώτη θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων στην κατηγορία των pick-up μοντέλων. Εκτός από την αξιοπιστία του πλαισίου για μετατροπές, οι αγοραστές του Ranger Chassis Cab θα μπορούν να απολαύσουν τα οφέλη ενός δικτύου εξυπηρέτησης της Ford που περιλαμβάνει περισσότερους από 160 πιστοποιημένους μετατροπείς (Qualified Vehicle Modifier – QVM) σε 13 αγορές, οι οποίοι προσφέρουν εγγυημένα, κατά παραγγελία οχήματα για εξειδικευμένες εφαρμογές.

Στιβαρό και αξιόπιστο, το πλαίσιο του Ranger χρησιμοποιεί μια ανθεκτική στη σκληρή χρήση ανάρτηση με φύλλα σούστας και μία επίπεδη καρότσα ως ευέλικτη βάση για μετατροπές μικτού βάρους έως 3.270 κιλών. Η σχεδίαση της μονής καμπίνας επιτρέπει μέγιστο μήκος μετατροπής στο πίσω μέρος της έως 2.518 χλστ. 

Οι κακοτράχαλες επιφάνειας δεν αποτελούν ιδιαίτερο πρόβλημα για τα τροποποιημένα Ranger Chassis Cab, έχοντας βάθος βύθισης 800 mm, απόσταση από το έδαφος 237 mm πριν τη μετατροπή και κοντό εμπρός πρόβολο για βελτιστοποιημένες γωνίες προσέγγισης. 

Το Ranger Chassis Cab προσφέρει επίσης μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 3.500 κιλών επιτρέποντας στους χρήστες να μεταφέρουν άνετα πρόσθετο εξοπλισμό.

Ο κινητήρας ντίζελ 2.0L EcoBlue του Ranger Chassis Cab που αποδίδει 170 ίππους και ροπή 420 Nm μπορεί να μεταφέρει άνετα βαριά φορτία, με την υποστήριξη ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων με ομαλές αλλαγές. Ένα κατ’ επιλογή σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό, με ένα απλό χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα που επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν πίσω κίνηση ή τετρακίνηση εν κινήσει σύμφωνα με τις οδικές συνθήκες. Η επιλογή low range (κοντό διαφορικό) σε συνδυασμό με τετρακίνηση βελτιώνει τη συμπεριφορά σε απότομες ανηφόρες και επιφάνειες μειωμένης πρόσφυσης. Οι δυνητικοί αγοραστές που επιθυμούν ακόμα περισσότερες ικανότητες σε κάθε είδους επιφάνεια, μπορούν να παραγγείλουν ένα ηλεκτρικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ελαστικά παντός εδάφους με off-road χάραξη πέλματος για βέλτιστη πρόσφυση.

Το Ford Ranger Chassis Cab θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από το Ιανουάριο του 2021.

Related Articles

H Alfa Romeo στο 39ο Mille Miglia

cars

Αν ξεχνάτε πού παρκάρατε, κάντε απλά αυτό…

cars

Αν σε προδώσει η μπαταρία του αυτοκινήτου, υπάρχει ένα κολπάκι έκτακτης ανάγκης

cars

Αύξηση πωλήσεων για την Volvo στο πρώτο τρίμηνο

cars

Alfa Romeo Stelvio: Με νέους κινητήρες και τιμές

cars

Παρουσιάστηκαν τα νέα Mini John Cooper Works Clubman και Countryman

cars

Τα Big Data στην υπηρεσία της αυτοκινητοβιομηχανίας

cars

Ο Καναδάς στέλνει τη Volkswagen στα δικαστήρια για το Dieselgate

cars

Το νέο Honda HR-V e:HEV

cars