CARSNEWS
AUTONEWS

Το Ford Ranger RTR κάνει ντεμπούτο στην SEMA.

Στην Ευρώπη έχουμε το Ranger Raptor που καλύπτει τους υποψήφιους αγοραστές μηχανικά με τον δίλιτρο, biturbo πετρελαιοκινητήρα των 210 ίππων, εμφανισιακά με τις επεμβάσεις της Ford και στον δρόμο με την απίστευτη ανάρτηση της Fox Racing και την δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί στο στήσιμο της. Στις Η.Π.Α. όμως, δεν υπάρχει Ranger Raptor, οπότε η Ford παρουσίασε στην φετινή SEMA τη νέα προσθήκη στις οικογένειες του Ranger και των RTR μοντέλων της. Αυτό είναι το Ford Ranger RTR.

Η αμερικανική φίρμα εξόπλισε το “μικρό” pickup της με την χαρακτηριστική LED γρίλια που αντικαθιστά το standard κομμάτι, καθώς και φαρδύτερα φτερά ώστε να χωρέσουν οι μεγάλοι τροχοί που αποτελούνται από RTR ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών και off-road ελαστικά. Το πακέτο συμπληρώνουν τα γραφικά στα πλαϊνά του αμαξώματος ενώ στο εσωτερικό, οι επεμβάσεις περιορίζονται στα νέα πατάκια και μία αριθμημένη πλακέτα για το ταμπλό. Προαιρετικά πάντως, είναι διαθέσιμες και δερμάτινες επενδύσεις.

Η μοναδική αναβάθμιση που αφορά στον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 2,3 λίτρων με τους 270 ίππους έχει να κάνει με την τοποθέτηση μίας νέας, πιο ελεύθερης εξάτμισης (αν και η Ford δεν αναφέρει κάποια βελτίωση στα νούμερα που παράγει) ενώ στον τομέα της ανάρτησης βρίσκουμε και πάλι ένα ολοκληρωμένο σετ της Fox Racing. Όλα αυτά, έναντι $9.800 επιπλέον του Ranger που στις Η.Π.Α. κοστίζει από $24.300. Δεν είναι μικρό το κόστος αλλά δεν είναι λίγες και οι επεμβάσεις στο αυτοκίνητο!

Related Articles

Η Mitsubishi φέρνει κάτι νέο και plug-in υβριδικό στο Τόκιο.

cars

Opel. Eπενδύει στους καινοτόμους προβολείς για τα μοντέλα της

cars

Η Peugeot “σκοτώνει” το GTi;

cars

Mercedes GLE 350de & GLC 350e. Νέες plug-in εκδόσεις

cars

Hyundai Veloster N ETCR. Κεντρομήχανο, πισωκίνητο και ηλεκτρικό!

cars

Alfa Romeo Giulia TZ: Το project!

cars

Leave a Comment