Η Kia θα παρουσιάσει ένα νέο συμπαγές ηλεκτρικό crossover EV2 το 2026 ως το επόμενο στάδιο στη γκάμα EV και κατασκοπευτικά στιγμιότυπα του νέου μοντέλου έχουν δει το φως τώρα για πρώτη φορά.
Έχοντας επωφεληθεί από τη σχεδιαστική γλώσσα «Opposites United» της Kia, το EV2 αναμένεται να μοιάζει με ένα συρρικνωμένο EV3, με διαστάσεις hatchback σε ένα πιο μοντέρνο αμάξωμα που μοιάζει με SUV.
Το EV2 θα είναι το ηλεκτρικό ισοδύναμο με το παλιό Kia Stonic και θα παράγεται στο εργοστάσιο της Kia στη Σλοβακία για να αποφευχθεί η υποχρέωση καταβολής τιμολογίων για EV που κατασκευάζονται εκτός Ευρώπης. Η παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων EV4 και EV5 της Kia, που αναμένεται να πραγματοποιηθούν και τα δύο το 2025, θα πραγματοποιηθεί επίσης στην εγκατάσταση, η οποία σήμερα κατασκευάζει το Ceed και το δημοφιλές Sportage.
Αν και το EV2 εξακολουθεί να φοράει βαρύ καμουφλάζ στα κατασκοπευτικά στιγμιότυπα, δείχνει ξεκάθαρα ένα συμπαγές και κουτί αυτοκίνητο με μεγάλη γυάλινη επιφάνεια και μικρούς προεξοχές. Αν θέλετε να ακολουθήσετε το μονοπάτι που χάραξαν τα Kia EV6 και EV9, περιμένετε τολμηρό στυλ, ενδιαφέρουσες υφές και βιώσιμα υλικά κατά τη χρήση.
Μιλώντας στο λανσάρισμα του νέου ηλεκτρικού crossover Kia EV3, ο Marc Hedrich, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Kia Europe, είπε στο CAR Magazine ότι το EV2 θα μπορούσε «να παίξει το ρόλο μιας καταπακτής του τμήματος Β», όπως το Kia Rio που έχει πλέον καταργηθεί.
«Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας με EV από την κορυφή με τα EV6 και EV9. Τώρα έχουμε το EV3 και του χρόνου έχουμε τα EV4 και EV5. Ενας [the EV2] λείπει. Θα έρθει.
«Προς το παρόν έχουμε τον Stonic και τον Picanto [as more compact cars]. Σύντομα θα έχουμε EV2. Θα δείτε όταν δείτε τις διαστάσεις ότι το EV2 θα μπορούσε να παίξει το ρόλο ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας Β.’
Μέχρι να φτάσει το EV2 το 2026, θα αντιμετωπίσει μια ολόκληρη σειρά αντιπάλων, συμπεριλαμβανομένων των νέων Skoda Epiq, Renault 4 και Volkswagen ID.2.
Η Kia πιέζει σκληρά τη στρατηγική της για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λέει ότι «δεν έχει πρόθεση» να σταματήσει να παράγει αυτοκίνητα ICE στο υπάρχον κλίμα.
Ο Hedrich είπε: «Θα γίνουμε πλήρης πάροχος κινητής τηλεφωνίας, αλλά αυτό είναι μακροπρόθεσμο. Γνωρίζουμε ότι ο δρόμος προς τα EV είναι ανώμαλος, επομένως έχουμε αρκετούς οικονομικούς πόρους για να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε ICE, να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε υβριδικά, ήπια υβριδικά, ντίζελ (σε ορισμένες περιπτώσεις), plug-in υβριδικά και EV αυτοκίνητα.
«Προς το παρόν, λόγω της νομοθεσίας για το CO2, έχουμε μεγάλη ημερομηνία το 2025 και θα έχουμε μια χιονοστιβάδα προϊόντων EV.
«Αλλά, φυσικά, θα αναπτύξουμε νέα αυτοκίνητα ICE και δεν έχουμε καμία πρόθεση να σταματήσουμε να πουλάμε αυτοκίνητα ICE σε αυτό το στάδιο».