14.4 C
Athens

Όλα τα νέα Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi και Vespa της EICMA του Μιλάνου

Published:

Μια σειρά από πρεμιέρες και ανανεωμένες μοτοσικλέτες και scooters παρουσίασε ο όμιλος Piaggio φέτος στην μεγάλη μοτοσικλετιστική συνάντηση του Μιλάνου. Δείτε ποιες είναι οι πρεμιέρες των εταιρειών του ιταλικού ομίλου.

Ξεκινώντας από την Aprilia, στην EICMA φέτος παρουσίασε την πλήρως ανανεωμένη γκάμα της που περιλαμβάνει την πολυαναμενόμενη Tuareg Rally, βασισμένη στη μοτοσυκλέτα που κέρδισε το Africa Eco Race, καθώς και η νέα Tuono 457 – μια γυμνή σπορ μοτοσυκλέτα με ελαφριά κατασκευή και υψηλές επιδόσεις, σχεδιασμένη για να προσελκύσει νεότερους αναβάτες.

Η νέα σειρά Factory είναι επίσης πολύ σημαντική για την εταιρεία, περιλαμβάνοντας μερικά από τα πιο διάσημα μοντέλα της Aprilia όπως την RS 660, την Tuono 660, την Tuono V4 και την κορυφαία RSV4, την πιο ισχυρή, μαζικής παραγωγής, superbike με έγκριση τύπου, που αποδίδει 220 ίππους. Οι τέσσερις μοτοσυκλέτες 125 κ.εκ. – που αποτελούν συχνά την είσοδο στον κόσμο της Aprilia – έχουν ανανεωθεί πλήρως.

Η Moto Guzzi, με τη σειρά της, παρουσίασε τη νέα οικογένεια V7 στην οποία συμπεριλαμβάνεται η V7 Sport, η πιο σπορ εκδοχή της εμβληματικής μοτοσυκλέτας από το Mandello. Παράλληλα, αποκάλυψε μια ειδική έκδοση της Stelvio, μαζί με τις αναβαθμισμένες V100.

Περνώντας στα scooters του ιταλικού ομίλου, η Piaggio παρουσίασε το νέο Liberty, με ανανεωμένο σχεδιασμό και τεχνολογία, ενώ η Vespa τη νέα GTS 310, την ισχυρότερη Vespa που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Ας δούμε όλα τα παραπάνω πιο αναλυτικά:

Aprilia Tuono 457

PIAGGIO PRESS
Aprilia Tuono 457 PIAGGIO PRESS

Βασισμένο στην τεχνική πλατφόρμα της RS 457 και σχεδιασμένο για να καλύψει τις ανάγκες κινητικότητας και διασκέδασης των νεότερων μοτοσικλετιστών, αυτό είναι το πιο αντισυμβατικό Tuono που έχει υπάρξει. Διατηρεί μεν τα βασικά χαρακτηριστικά της σειράς, αλλά τα συνδυάζει με νέο σχεδιασμό που του δίνει πιο μοντέρνο αέρα.

Ξεχωρίζει για την κορυφαία αναλογία δύναμης/βάρους (μόλις 59 κιλά χωρίς υγρά για 35 kW ισχύος) -τη μέγιστη επιτρεπόμενη για μοτοσυκλέτες που μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα A2- προσφέροντας μια δυναμική εμπειρία οδήγησης που είναι εύκολη και προσιτή σε όλους.

Το πλαίσιο από αλουμίνιο (μοναδικό στην κατηγορία του) και τα προηγμένα ηλεκτρονικά, όπως το γκάζι Ride by Wire, τα τρία οδηγικά modes, το ABS και ο έλεγχος πρόσφυσης συνδυάζονται με το δικύλινδρο κινητήρα τελευταίας γενιάς με που αποδίδει 47,6 ίππους) στις 9.400 σ.α.λ. και ροπή 43,5 Nm στις 6.700 σ.α.λ. (το 82% της οποίας είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.000 σ.α.λ.).

Aprilia Tuareg Rally

PIAGGIO PRESS
Aprilia Tuareg Rally PIAGGIO PRESS

Η πιο εξειδικευμένη Tuareg της αγοράς είναι σε μεγάλο βαθμό βασισμένη στην αγωνιστική έκδοση της Aprilia, η οποία κέρδισε τόσο το Africa Eco Race όσο και το Ιταλικό πρωτάθλημα Motorally. Σημείο αναφοράς ανάμεσα στις δικύλινδρες μοτοσυκλέτες που προορίζονται για τις πιο απαιτητικές off-road συνθήκες, έχει εντυπωσιακό έξτρα εξοπλισμό σε σύγκριση με την “απλή” Tuareg, εμπνευσμένο σαφώς από τους αγώνες – και σχεδιασμένο για πιο off-road χρήση.

Συγκεκριμένα, διαθέτει ψηλό μπροστινό φτερό, νέο προστατευτικό κάρτερ αλουμινίου, πιο ανθεκτικές χούφτες και νέο οδηγό αλυσίδας. Η σέλα και το τιμόνι έχουν ανυψωθεί, κάνοντάς τη μοτοσυκλέτα καταλληλότερη για οδήγηση σε όρθια θέση. Οι ακτινωτοί τροχοί συνδυάζονται με αναρτήσεις Kayaba με διαδρομή 240 mm για χρήση enduro. Ο κινητήρας έχει αναβαθμιστεί σε αρκετά σημεία και τώρα διαθέτει πιο άμεση χαρτογράφηση για off-road χρήση. Η εξάτμιση SC Project περιλαμβάνει σιγαστήρα από τιτάνιο, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι μόλις 199 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας.

Νέα Σειρά Factory Aprilia

PIAGGIO PRESS
Aprilia RSV4 Factory PIAGGIO PRESS

Η ονομασία “Factory” καθορίζει τις πιο αποκλειστικές και premium εκδόσεις των σπορ μοτοσυκλετών της Aprilia, αγωνιστικά τελειοποιημένες για πιο συναρπαστική εμπειρία οδήγησης στην πίστα και στο δρόμο. Η νέα RS 660 διατίθεται πλέον και στις εκδόσεις εξοπλισμού Factory, διαθέτοντας ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ohlins ως στάνταρ, καθώς και αποκλειστικά γραφικά.

Όλες οι εκδόσεις της RS 660 διαθέτουν νέα χαρακτηριστικά, όπως φέρινγκ με νέα αεροδυναμικά πτερύγια που αυξάνουν τη σταθερότητα, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα, που ήδη ήταν κορυφαία στην προηγούμενη έκδοση, περιλαμβάνουν πλέον launch control και νέο έγχρωμο πίνακα οργάνων. Με πιο ισχυρό κινητήρα 105 ίππων και βάρος μόλις 183 κιλών σε κατάσταση λειτουργίας, η αναλογία ισχύος προς βάρος έχει βελτιστοποιηθεί περαιτέρω.

Τα ίδια νέα χαρακτηριστικά της RS 660 Factory βρίσκονται και στην γυμνή Tuono 660 Factory, η οποία είναι καλύτερα προσαρμοσμένη για καθημερινή χρήση και διασκέδαση στον δρόμο, με ψηλό τιμόνι.

Περνώντας στις νέες Aprilia V4 Factory, που ενσωματώνουν τεχνολογίες και λύσεις που προέρχονται απευθείας από την εμπειρία της Aprilia στο MotoGP, η Tuono V4 Factory έχει νέο σχεδιασμό με εξελιγμένη αεροδυναμική, νέο πακέτο ηλεκτρονικού ελέγχου APRC με προβλεπτικές λειτουργίες και νέο έγχρωμο πίνακα οργάνων. Ο κινητήρας V4 έχει ενισχυθεί στους 180 ίππους, που μπορούν να αξιοποιηθούν πλήρως χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με βάση την εμπειρία της Aprilia στην πίστα.

Το “στολίδι” αυτής της σειράς είναι η νέα Aprilia RSV4 Factory, η ισχυρότερη superbike μαζικής παραγωγής με έγκριση τύπου, χάρη στον κινητήρα V4 που αποδίδει πλέον 220 ίππους. Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν πτερύγια τύπου MotoGP, ενισχύοντας τη σταθερότητα και την πρόσφυση στις στροφές. Η RSV4 Factory διαθέτει επίσης συστήματα ενεργού ελέγχου νέας γενιάς με προσαρμοστικές και προβλεπτικές λειτουργίες, που μπορούν να προσαρμόζουν τον βαθμό παρέμβασης των συστημάτων ανάλογα με τις συνθήκες και το στυλ οδήγησης.

Νέα Σειρά 125 Aprilia

PIAGGIO PRESS
Aprilia RX 125 PIAGGIO PRESS

Η Aprilia είναι η μοναδική εταιρεία με τέσσερις διαφορετικές μοτοσυκλέτες 125 κ.εκ. στη γκάμα της. Καθεμία είναι αφιερωμένη σε διαφορετικό τύπο χρήσης: η σπορ RS, η γυμνή Tuono, η enduro RX και η supermotard SX. Όλες οι εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην EICMA στις πιο πρόσφατες μορφές τους.

Οι RS 125 και Tuono 125 είναι οι μόνες μοτοσυκλέτες 125 κ.εκ. κατασκευασμένες στην Ιταλία που διαθέτουν πλαίσια αλουμινίου. Αυτά τα μοντέλα συνεχίζουν την αγωνιστική παράδοση της Aprilia και τώρα είναι εξοπλισμένα με νέα χαρακτηριστικά, όπως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ABS και στους δύο τροχούς, ανεβάζοντας τα επίπεδα ασφάλειας στο επίπεδο των μεγαλύτερων κατηγοριών μοτοσυκλετών.

Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας με χρονισμό τεσσάρων βαλβίδων έχει βελτιωθεί όσον αφορά τη ρύθμισή του, διατηρώντας τις κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία του, παρά την τήρηση των αυστηρότερων κανονισμών Euro 5+. Αποδίδει 15 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. και 11,5 Nm ροπής στις 8.500 σ.α.λ., τιμές αναφοράς στην κατηγορία.

Οι SX 125 και RX 125 είναι πλήρως ανασχεδιασμένες και παραθέτουν εξοπλισμό που -εκτός των άλλων- περιλαμβάνει πλήρη LED φώτα και νέο ψηφιακό έγχρωμο πίνακα οργάνων. Οι ζάντες, τα ελαστικά και το σύστημα πέδησης του SX 125 είναι κατάλληλα για σπορ οδήγηση στον δρόμο, ενώ ο εξοπλισμός του RX 125 το καθιστά ιδανικό για χρήση εκτός δρόμου.

Moto Guzzi V7 Sport

PIAGGIO PRESS
Moto Guzzi V7 Sport PIAGGIO PRESS

Η σειρά V7 έχει ανανεωθεί πλήρως, με ένα νέο μοντέλο που φέρει ένα θρυλικό όνομα της Moto Guzzi: η εταιρεία παρουσίασε στο Μιλάνο το νέο V7 Sport, το πιο δυναμικό και τεχνολογικά προηγμένο V7 που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με διπλό μπροστινό δισκόφρενο, ανεστραμμένο πιρούνι, πλατφόρμα αδρανείας, ηλεκτρονικό γκάζι Ride by Wire και αποκλειστικό Sport mode.

Μπορεί το πιο εμβληματικό μοντέλο της Moto Guzzi να έχει υποστεί αλλαγές, αλλά διατηρεί την αυθεντική του γοητεία, με το διαχρονικό στυλ που περιλαμβάνει το κλασικό μεταλλικό ρεζερβουάρ και τον αμίμητο σχεδιασμό του γλυπτού, εγκάρσιου κινητήρα V-twin 90°, με βελτιωμένες επιδόσεις αλλά την ίδια μοναδική αίσθηση. ABS, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και cruise control συμπεριλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Νέα γκάμα Piaggio σκούτερ μεγάλων τροχών

PIAGGIO PRESS
Piaggio Liberty S125 PIAGGIO PRESS

Η Piaggio παρουσίασε στην EICMA τη γκάμα των σκούτερ μεγάλων τροχών της, των best-sellers της που ουσιαστικά δημιούργησαν μια ολόκληρη κατηγορία. Το Piaggio Liberty, ένα από τα πιο αγαπημένα και δημοφιλή σκούτερ της εταιρείας, συνώνυμο της εύκολης οδήγησης, της ευελιξίας και της ελαφρότητας, κάνει ντεμπούτο με ολοκαίνουργιο στυλ και βελτιωμένο εξοπλισμό, όπως ψηφιακό έγχρωμο πίνακα οργάνων και νέο τιμόνι που έχει σχεδιαστεί για αυξημένη ευκολία και άνεση στην οδήγηση. Διατίθεται σε τρεις εκδόσεις κινητήρα: 50, 125 και 150 κ.εκ., με τις δύο μεγαλύτερες εκδόσεις να διαθέτουν ABS.

Το Beverly είναι πλέον διαθέσιμο με τον νέο κινητήρα 310 κ.εκ. και μέγιστη ισχύ 27,7 ίππων. Ο νέος κινητήρας, με περισσότερα από 70% νέα εξαρτήματα σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, προσφέρει βελτιωμένες τιμές ροπής.

Το Piaggio Medley, το ευέλικτο και ελαφρύ σκούτερ μεγάλων τροχών, εισέρχεται σε μια νέα κατηγορία κυβισμού με την παρουσίαση της έκδοσης Medley 200. Με ισχύ 13 kW και ροπή 16,5 Nm, κάνει ακόμα πιο δυναμική την καθημερινή κίνηση στην πόλη. Το ABS και τα συστήματα Start & Stop περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Vespa GTS 310

PIAGGIO PRESS
Vespa GTS Supersport 310 PIAGGIO PRESS

Παραμένοντας διαχρονικό σύμβολο ιταλικού στυλ και εμβληματική φιγούρα κομψότητας, η Vespa συνεχίζει να αναβαθμίζεται. Τώρα, η “ναυαρχίδα” GTS είναι πλέον η πιο ισχυρή και με την καλύτερη απόκριση Vespa που έχει κατασκευαστεί ποτέ, στα σχεδόν ογδόντα χρόνια ιστορίας αυτού του αγαπημένου δίτροχου στον κόσμο.

Η καρδιά αυτής της εξέλιξης είναι ο νέος κινητήρας 310 κ.εκ.: χρησιμοποιώντας ως βάση τον υγρόψυκτο κινητήρα 278 κ.εκ., η μονάδα αυτή διαθέτει περισσότερα από 70% νέα εξαρτήματα, νέες διαστάσεις και βελτιωμένες επιδόσεις. Η διαδρομή του μονοκύλινδρου κινητήρα έχει αυξηθεί από 63 χιλιοστά σε πάνω από 70 χιλιοστά, αυξάνοντας τον κυβισμό από 278 σε 310 κ.εκ. και την ισχύ σε 25 ίππους.

Η ροπή έχει επίσης αυξηθεί, και χάρη στη μεγαλύτερη διαδρομή προσφέρει πλέον πιο ευέλικτη οδήγηση. Τα τεχνικά και στιλιστικά χαρακτηριστικά, που είχαν ανανεωθεί πλήρως πρόσφατα, παραμένουν αμετάβλητα, συνεχίζοντας την παράδοση της διαρκούς εξέλιξης των μοντέλων της Vespa.

READ MORE

“Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025”: Η τελική αναμέτρηση των 11 φιναλίστ  

Στόχος της εκδήλωσης αυτής ήταν να οδηγηθούν εκ νέου όλα τα αυτοκίνητα του τελικού, ώστε να αναθερμάνουν τις εντυπώσεις τους τα μέλη του θεσμού,...

Find us on X

Related articles

Latest articles