CARSNEWS
AUTONEWS

Όμιλος VW. Βιοκαύσιμα για…μεγάλο εκτόπισμα

Η ιστορία των βιοκαυσίμων είναι μεγάλη και έχει πολλές σελίδες, αλλά ένα κυρίως κεφάλαιο!. Αν θέλετε την γνώμη μου, τα βιοκαύσιμα ήταν και συνεχίζουν να είναι μία πολύ καλή και φθηνή λύση, στο πολύ σοβαρό θέμα της μείωσης των ρύπων από τα ορυκτά καύσιμα είτε στο πετρέλαιο είτε στην βενζίνη. Υπήρχαν όμως όροι και προϋποθέσεις για την χρήση τους και κυρίως για το επιτρεπόμενο ποσοστό μίξης με τα καύσιμα για να μην υπάρχουν παρενέργειες. Στην πορεία όμως το πράγμα «στράβωσε», οι όροι και προϋποθέσεις έμειναν στην άκρη και έγινε αυτό για το οποίο προειδοποιούσαν οι ειδικοί, δηλαδή πολλά προβλήματα στους κινητήρες. Το αποτέλεσμα ήταν να «κατηγορηθούν» τα βιοκαύσιμα και το θέμα να «περνάει στις μέσα σελίδες».

Το δεύτερο κεφάλαιο

Τώρα λοιπόν ο όμιλος Volkswagen επιχειρεί να ξεκινήσει το δεύτερο κεφάλαιο της ιστορίας ναυλώνοντας δύο πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, υα οποία θα τροφοδοτούνται με πιστοποιημένο βιοκαύσιμο από υπολείμματα λαχανικών και χρησιμοποιημένα λάδια από εστιατόρια και μεγάλες βιομηχανίες τροφίμων. Στην πραγματικότητα πρόκειται για διαφορετικό καύσιμο το οποίο χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από βιομηχανία αυτοκινήτου για θαλάσσια μεταφορά αυτοκινήτων. Τα δύο πλοία μήκους 180 μέτρων το καθένα έχουν κινητήρες ΜΑΝ, ισχύος 19.000 ίππων που μπορούν να μεταφέρουν 3.500 οχήματα, επιβατικά και επαγγελματικά φυσικά από όλες τις μάρκες του Ομίλου σε μία διαδρομή που ξεκινάει από το Εμντεμ της Γερμανίας και από εκεί Δουβλίνο(Ιρλανδία), Σανταντέρ(Ισπανία), Σεντουμπάλ(Πορτογαλία) και επιστροφή στην αφετηρία ενώ αργότερα θα γίνεται και ανεφοδιασμός κατά την διαδρομή. Το πρώτο πλοίο ξεκίνησε ήδη τις μεταφορές ενώ το δεύτερο αναμένεται να αρχίσει στις αρχές του νέου χρόνου. Η διαδρομή αυτή θα γίνεται τουλάχιστον 50 φορές το χρόνο με συνολική μεταφορά 250.000 αυτοκινήτων περίπου.

Το ζητούμενο

Για όλο αυτό το εγχείρημα, το ζητούμενο είναι η κατά το δυνατόν προστασία του περιβάλλοντος και στην προκειμένη περίπτωση επιτυγχάνεται με τον καλύτερο τρόπο καθώς οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα δύο πλοία μειώνονται κατά 85%(!) που σημαίνει 9.000 τόνους από τους 60.000 των ορυκτών καυσίμων. Το πλέον σημαντικό όμως είναι ότι σχεδόν μηδενίζονται πλήρως οι εκπομπές διοξειδίου του θείου εκεί όπου οι τιμές των ρύπων με το marine πετρέλαιο είναι εφιαλτικές. Παράλληλα ξεκίνησαν και οι δοκιμές χρήσης φυσικού αερίου για κίνηση των πλοίων με τον όμιλο να πειραματίζεται συνεχώς για τρόπους κίνησης των μεταφορών είτε πρόκειται για πλοία είτε ακόμη και για τραίνα, προκειμένου να συμβάλλει στην μείωση των ρύπων και στην προστασία του περιβάλλοντος, τουλάχιστον στο μερίδιο που της αναλογεί.

The post Όμιλος VW. Βιοκαύσιμα για…μεγάλο εκτόπισμα first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Nissan Leaf e+ concept. Ένα πειραματικό hot-hatch με 4WD και 308 ίππους!

cars

Opel Astra 1.5 diesel 122PS. Με εστιασμένες μεν, σημαντικές δε, αλλαγές

cars

To Groupe Renault στο McArthurGlen

cars

Νέο Hyundai Sante Fe. Εντελώς διαφορετικό

cars

Goodyear. Νέα πρόταση ελαστικού

cars

Η Renault “ανοίγει” τις εκπομπές CO2 της σε όποιον ενδιαφέρεται!

cars

Mercedes: 6 νέες ηλεκτρικές “EQ” μέχρι το τέλος του 2022!

cars

Νέο Mitsubishi L200. Oλική αλλαγή

cars

Πιέζει στο “μέτωπο” του εξηλεκτρισμού η Mercedes-Benz.

cars