Η Maserati αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της. Ο ήχος, όταν μιλάμε για ένα καθαρόαιμο sports car είναι στο επίκεντρο της εμπειρίας οδήγησης και η εξέλιξη ενός αυτοκινήτου που δεν θα κινείται από έναν βενζινοκινητήρα, αποτελεί εκ των πραγμάτων μία πρόκληση. Η ζωή, όπως η τεχνολογία, προχωρά όμως και οι μηχανικοί της Maserati προσπαθούν να δημιουργήσουν την ξεχωριστή “ηχητική υπογραφή” των επερχόμενων, ηλεκτρικών μοντέλων της φίρμας και τώρα έχουμε το πρώτο δείγμα.
Maserati starts testing its first 100% electric engine
The music is changing.We are testing our first 100% electric engine, fully developed by our #MaseratiInnovationLab.#MaseratiMMXXIRead more: http://bit.ly/FB_Electrictesting
Geplaatst door Maserati op Donderdag 23 januari 2020
Η ιταλική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα το παραπάνω απόσπασμα, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο που εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου από την ίδια και το νέο “Innovation Lab” στη Modena, έχει περάσει στην φάση των δοκιμών. Στον δρόμο και στην πίστα, σε διάφορες καιρικές συνθήκες και σε διάφορα σενάρια, το ηλεκτρικό powertrain που θα αναλάβει την κίνηση των μελλοντικών Maserati δοκιμάζεται πριν τοποθετηθεί για πρώτη φορά στην επόμενη γενιά των GranTurismo και GranCabrio που αν κρίνουμε από την λατινική επιγραφή στο καπό του “μουλαριού”, θα παρουσιαστούν το 2021.
Για να είμαι ειλικρινής πάντως, δεν μπορώ να εντοπίσω τον τρόπο με τον οποίο διαφέρει ο ήχος του ηλεκτροκινητήρα της Maserati από οποιονδήποτε άλλο ηλεκτροκινητήρα έχω ακούσει μέχρι στιγμής. Και με τον κίνδυνο να φανώ οπισθοδρομικός, οφείλω να παρατηρήσω το προφανές: δεν συγκρίνεται με τον ήχο ενός V8 ή V12.
Follow @CarsnewsGr