Ταυτόχρονα με την αποκάλυψη της ανοιχτής Corvette Stingray, η Chevrolet επιφύλασσε στους παρευρισκόμενους στην εκδήλωση μία έκπληξη. Η έκπληξη αυτή πήρε την μορφή της αγωνιστικής C8.R, την οποία για να είμαστε ειλικρινείς περιμέναμε αργότερα αλλά παρουσιάστηκε και είναι σχεδόν έτοιμη να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στην πίστα στις 24 ώρες της Daytona τον ερχόμενο Ιανουάριο.
Το κακό είναι ότι η αμερικανική εταιρία δεν παρείχε κανενός είδους πληροφόρηση για το νέο αγωνιστικό της. Ότι ξέρουμε είναι ότι βλέπουμε… κυριολεκτικά. Αυτό που κεντρίζει το ενδιαφέρον όμως, είναι ο ήχος της C8.R που δεν θυμίζει στο παραμικρό τον βροντερό V8 της προηγούμενης Corvette. Για την ακρίβεια δεν θυμίζει καμία Corvette από το παρελθόν – πίστας ή δρόμου. Εδώ και κάποιον καιρό κυκλοφορούν φήμες για την εξέλιξη ενός flat-plane V8 από την Chevrolet και χωρίς να μπαίνουμε σε τεχνικές λεπτομέρειες περί σειράς ανάφλεξης και σχεδιασμού στροφαλοφόρου, η διαφορά μεταξύ flat-plane V8 και cross-plane V8 σε επίπεδο ήχου είναι η διαφορά ανάμεσα σε έναν ιταλικό V8 και σε έναν κλασικό αμερικάνικο V8. Ή αν προτιμάς, είναι η διαφορά ανάμεσα στον ήχο μίας Shelby GT350 και μίας Mustang GT.
Προς το παρόν όμως, η αμερικανική φίρμα δεν έχει επιβεβαιώσει τίποτα οπότε θα πρέπει να περιμένουμε. Αν όμως η C8.R κινείται χάρη σε έναν flat-plane V8, δεν αποκλείεται αυτός να περάσει και στην έκδοση δρόμου της νέας Corvette και αυτό είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον ενδεχόμενο.