CARSNEWS
NEW MODELS

Έτσι θα διεξαχθεί η φετινή σεζόν στη Formula 1

Τέλος στις… φήμες αναφορικά με τον τρόπο διεξαγωγής του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 έβαλε ο πρόεδρος και CEO της Liberty Media, Chase Carey. Ο «ισχυρός άνδρας» της Formula 1 αποκάλυψε τα πλάνα της εταιρίας του αναφορικά με το πώς θα… κυλήσει η σεζόν, ξεκαθαρίζοντας τα πράγματα στον μέγιστο εφικτό βαθμό.

Όπως τόνισε σε γραπτή δήλωσή του Carey, με τα μέχρι σήμερα δεδομένα ο ρεαλιστικός στόχος είναι να διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας στην Αυστρία το τριήμερο 3-5 Ιουλίου. Ο Carey δεν κάνει πουθενά λόγο για back to back αγώνα στο Red Bull Ring, μολονότι είναι πολύ πιθανό να υπάρξει ένα τέτοιο σενάριο. Επίσης, από την αναφορά σε τριήμερο αγώνα γίνεται σαφές πως τουλάχιστον προς το παρόν δεν φαίνεται να προχωρά κάποιο πλάνο για μείωση της διάρκειας των αγωνιστικών τριημέρων σε διήμερα.

«Στοχεύουμε να ξεκινήσουμε τους αγώνες στην Ευρώπη τον Ιούλιο, τον Αύγουστο και στις αρχές Σεπτεμβρίου. Ο υπόλοιπος Σεπτέμβριος, ο Οκτώβριος και ο Νοέμβριος θα μας βρουν στην Ευρασία, στην Ασία και στην Αμερική, ενώ θα τελειώσει η σεζόν τον Δεκέμβριο στον Περσικό Κόλπο με το Μπαχρέιν πριν από το παραδοσιακό φινάλε στο Άμπου Ντάμπι» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Carey.

Με λίγα λόγια αυτή τη στιγμή υπάρχει ως δεδομένη η ένταξη του αγώνα του Μπαχρέιν στο πρόγραμμα στις αρχές Δεκεμβρίου, δίχως να γίνεται η παραμικρή αναφορά σε όλους τους υπόλοιπους αγώνες που είτε έχουν ακυρωθεί (Μονακό), είτε έχουν αναβληθεί. Στους πρώτους, δηλαδή αυτούς που έχουν ακυρωθεί, θα πρέπει κανείς να προσθέσει πλέον και το γαλλικό γκραν πρι, καθώς ανακοινώθηκε κι επίσημα από τον Eric Boullier ότι «με βάση τις συνθήκες που επικρατούν λόγω της εξάπλωσης του COVID-19 και λαμβάνοντας υπόψιν τις οδηγίες του γαλλικού κράτους, είναι αδύνατον να διατηρήσουμε τον αγώνα μας. Το βλέμμα μας στρέφεται πλέον στο 2021, ευελπιστώντας να μπορέσουμε να προσφέρουμε στους θεατές μας έναν ακόμα πιο αυθεντικό αγώνα στην καρδιά της νότιας Γαλλίας».

We regret to inform you that we take note of the impossibility to maintain the 2020 Grand Prix de France. We will have to wait until next year to live the #SummerRace, all together. Take care of yourself and your loved ones, we’ll see you soon.https://t.co/TnW4khsZvN pic.twitter.com/wsXpcif5XW

— Grand Prix de France F1 (@GPFranceF1) April 27, 2020

Με λίγα λόγια κανένα από τα δύο «γαλλικά» γκραν πρι δεν πρόκειται να διεξαχθεί, ούτε καν δίχως θεατές! Τουναντίον, κεκλεισμένων των θυρών θα διεξαχθεί –εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- το βρετανικό γκραν πρι. Όπως τόνισε ο επικεφαλής της πίστας του Σίλβερστόουν, Stuart Pringle, είναι μεγάλη η απογοήτευση, όμως δεν υπάρχει άλλη λύση από το να διεξαχθεί ο αγώνας δίχως θεατές στις 19 Ιουλίου, μιας και οι οδηγίες της βρετανικής κυβέρνησης αναφέρουν ξεκάθαρα πως απαγορεύονται οι συναθροίσεις.

Ο Pringle επίσης δεν αναφέρθηκε πουθενά σε διπλό αγώνα στο Σίλβερστοουν, μολονότι πριν από περίπου 20 ημέρες ήταν ο πρώτος εκπρόσωπος πίστας, ο οποίος είχε θέσει στο τραπέζι των συζητήσεων όχι μόνο τα back to back γκραν πρι, αλλά ακόμα και το ενδεχόμενο διεξαγωγής αγώνα στην ανάποδη φορά της πίστας!

Σε ό,τι αφορά στο Σίλβερστοουν, οι κάτοχοι εισιτηρίων θα έχουν την επιλογή είτε της επιστροφής των χρημάτων τους, είτε της μεταφοράς του εισιτηρίου τους για τον αγώνα του 2021.

Φυσικά ακόμα και για έναν κεκλεισμένων των θυρών αγώνα, θα πρέπει να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, ώστε να αποφευχθεί το παραμικρό ενδεχόμενο εξάπλωσης του COVID-19. Ο Chase Carey επανέλαβε την προ εβδομάδων εκτίμησή του πως μπορεί να διεξαχθεί ένα πρωτάθλημα με 15-18 αγώνες, ξεκαθαρίζοντας πως το πρόγραμμα θα ανακοινωθεί μόλις διευθετηθούν και οι τελευταίες λεπτομέρειες.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πόσο κοστίζει το νέο Volkswagen Golf στην Ελλάδα. Αναλυτικά τιμές και εξοπλισμοί

cars

Κλέβει την παράσταση το ηλεκτροκίνητο Nissan Ariya

cars

Η Ferrari 335 S Spyder είναι το ομορφότερο αυτοκινήτου στον κόσμο!

cars

Αυτό είναι το νέο διπλοκάμπινο τσέπης της Fiat

cars

VW ID 4: Ξεκινά η παραγωγή του στην Γερμανία

cars

Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα: Η φόρτιση θέλει… φώτιση!

cars

Κι όμως, το κατάφερε – Η Stellantis απέφυγε πρόστιμο ύψους 30 εκατ. ευρώ

cars

Η νέα Μercedes AMG A45 συντρίβει την BMW M2 και το Audi RS3 (Video)

cars

Στην τελική ευθεία η Toyota Corolla Cross

cars